Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Cap proposta per Diumenge 17 ?
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Cap proposta per Diumenge 17 ?
No hi ha ningu que proposi res per Diumenge????
Cap valent ??
Bueno, jo per si de cas pasare per el Dalmau a les 8,30 (que ja no fa tanta calor per quedar a les 8,00) per si hi ha algu per donar un tomet.
Vsss.
Cap valent ??
Bueno, jo per si de cas pasare per el Dalmau a les 8,30 (que ja no fa tanta calor per quedar a les 8,00) per si hi ha algu per donar un tomet.
Vsss.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Re: Cap proposta per Diumenge 17 ?
Doncs sembla que aquest cap de 7mana...la gent està de vacances..jo espero poder venir, ja que com Dijous, treballo pero segurament podré venir!! jjjjjjj ens veiem demà, a veure si s'apunta algú més...
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
16 agosto
pues nosotros probablemente vallamos,nos vemos a las 8:30 en dalmau
antoperez3- Conegut
- Nº de missatges : 155
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha fazer 600 s
jo ting un altre proposte pel diumenge
pero ja u trobo a falta
per sert david no m'avia ficsat que eres de rosello,u se perque aquet divendres casi et chafo amb la ducato a la rotonda de rosello cuan n'aes al dalmau jo n'ae a porta el pa a lleida,et vai fer les llums amg la furgoneta pero suposo que no em vas vere.
quine ravie em vas fe vai esta rallat tot el mati
es el que pase per ser TONTONOMO
pero ja u trobo a falta
per sert david no m'avia ficsat que eres de rosello,u se perque aquet divendres casi et chafo amb la ducato a la rotonda de rosello cuan n'aes al dalmau jo n'ae a porta el pa a lleida,et vai fer les llums amg la furgoneta pero suposo que no em vas vere.
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
17
la Rebe i jo vindrem amb la Panotxa pero de tranquis que encara no estic al 100%.
Ens veiem dema!!!
PD: vindria amb la Kangoo pero no voldria deixar en ridicul a ningu,com esta passant ultimament!!!!
Ens veiem dema!!!
PD: vindria amb la Kangoo pero no voldria deixar en ridicul a ningu,com esta passant ultimament!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
fleke escrigué:jo ting un altre proposte pel diumenge
pero ja u trobo a falta
Ei, t'antenc molt be, fa unes setmanes vaig veure a tot el grupet que anaben a fer un tomet amb moto i jo currant amb la furgo... i si, et ratlles tot el dia pensant el be que s'ho passaran i tot aixó, pero bueno, es enveja sana, je, je
Vinga que ja quede poc per agafar la moto !!!
V'sss
Invitat- Invitat
alex escrigué:la Rebe i jo vindrem amb la Panotxa pero de tranquis que encara no estic al 100%.
Ens veiem dema!!!
Dono fe, quina passada, aquest divendres a Andorra estaben a tots els llocs on anavem nosaltres, en cara diré més, ens vam trobar a Ponts i ells van arribar 1º a Andorra !!! M'agradaria saber el secret que té la furgo de l'Alex, que també li ficaré a la furgo del curro !!! je, je
Vinga fins demá !!!
V'sss
Invitat- Invitat
fleke escrigué:jo ting un altre proposte pel diumenge
pero ja u trobo a falta
Opps. no men vaig adonar, suposo que anava mitg dormit.
No pateixis, jo tambe soc autonom.
Tu ara fas vacances i jo aquest any....... .
Vss. (Disfruta de les vacances)
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
sortideta
ei nois,he tingut que parar a Maials que els meus ronyons ja deien prou.Ens han acompanyat l'Antonio i la Monica
El tema de la Kangoo , es gracies al conductor,jajaja El que pasa es que em conec andorra de pe a pa ,els llocs on aparcar etc etc jejeje
El tema de la Kangoo , es gracies al conductor,jajaja El que pasa es que em conec andorra de pe a pa ,els llocs on aparcar etc etc jejeje
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum