Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
    Últimos temas
    » NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
    por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

    » 6è Raid ADMT 2016
    por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

    » Restyling 990 ADV
    por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

    » Hola!!!
    por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

    Col·laboradors

    • 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Firall10

    • hola

    • Neumaticos Pirelli

    • Glassdrive

    • descripcion

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    +21
    Gerard Z750S
    caragolet
    Young
    maxcax
    sussno
    Ivan
    ACASTELL
    KOALA
    Butxana
    kan
    Panotxa
    monti
    Emili
    ruben
    Ace Cafe
    crypty
    riki
    fleke
    davidktm950
    Àngel
    sinosuke
    25 participantes

    Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

    Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Invitat Dt Oct 07, 2008 7:16 am

    Young - La ruta encara no está del tot definida, en cuant es s'àpiga algo suposo que algú ho comunicarà i sino el dia de la concentració "sorpresa" je, je.

    Caragolet - Es clar que si home !!! Os esperem a tú i la 250 que segur que tormen a passar una bona estona !!!

    V'sss

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Àngel Dv Oct 10, 2008 12:33 am

    haveure cracks, estem ultimant els ultis preparatius per la setmana q be.
    estem fent grups de treball i ens faran voluntaris per:
    - control d'accesos i donar vals.
    - fer la carn i repartir-la.
    - controlar la ruta (cruïlles, davant i darrera, etc..)
    Us estari agreït si m'envieu un mail a angel@admt.es i em dieu preferencies...no val apuntar-se només a la ruta, jaajaa.
    Això pel diumenge, però el dissabte quan acabi el mercat ens deixaran les balles q s'han de repartir (sobre les 13:30 hores) i necesitariem a gent q ajudes.
    Bé valtres mateixos els q pugue venir i donar un cop de mà benvingut serà, espero els vostres mails.
    V'sssssssssssssssssss
    Àngel
    Àngel
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 1338
    D'on ets? : Alpicat (Lleida)
    Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

    http://www.admt.es

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por monti Dv Oct 10, 2008 10:59 pm

    nois senti nuo molt no podré pujar al dia
    19 d'octubre a pegar un cop de ma a la Trobada Motera "Ciutat de Lleida" ma sortit un compromís que al final coincideix al mateix cap de setmana.


    ho sento , me mantindre informat de com anat tot.
    Evil or Very Mad Sad confused
    monti
    monti
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 152
    D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
    Moto : SUZUKI BANDIT 650s

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Àngel Ds Oct 11, 2008 1:38 am

    sento q no puguis venir, pero tranqui l'any q be segur q pots venir, ja penajrem les fotos perque puguis seguir l'event..
    V'ssssssssssssssss
    Àngel
    Àngel
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 1338
    D'on ets? : Alpicat (Lleida)
    Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

    http://www.admt.es

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Invitat Ds Oct 11, 2008 2:14 am

    Ohh !!!

    Bueno, a la proxima !!!

    V'sss

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por davidktm950 Dg Oct 12, 2008 3:49 am

    Una ruta que es prodia fer es aquesta:

    Lleida- La portella-Almenar-Alfarrar-Balaguer-Lleida

    (no se perque no puc penjar el mapa del google maps)

    No es cap maravella pero....
    Algu sap si de La portella a Almenar es cami o Carretera????
    davidktm950
    davidktm950
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 814
    D'on ets? : Rossello
    Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por fleke Dg Oct 12, 2008 4:39 am

    david em pareix de la portella as de na alguaire i esta be es un cami asfaltat amb els seus forats almenos la ultima vegade que vai pasa
    soposo que el alex u sabra millo no alex
    fleke
    fleke
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1334
    D'on ets? : almenar lerida
    Moto : ktm 990 smt

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por fleke Dg Oct 12, 2008 4:41 am

    angel an quine hore ai de ser a lleida amb el pa
    ja que aquella nit no em tocara Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
    fleke
    fleke
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1334
    D'on ets? : almenar lerida
    Moto : ktm 990 smt

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Emili Dg Oct 12, 2008 6:08 am

    Bueno gent, a l'espera de les possibles variacions que pugui haber per tema permisos o altres imprevistos... JA TENIM RUTA!!!!
    Per consultar-la cliqueu:
    http://maps.google.es/maps?f=d&saddr=41.62558,0.632057&daddr=albesa+to:alfarras+to:castillonroy+to:baldellou+to:camporrells+to:saganta+to:alfarras+to:Avinguda+Prat+de+la+Riba&hl=es&geocode=%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3BFd4newIdDqUJAA&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=15&sll=41.620544,0.633044&sspn=0.017035,0.038452&ie=UTF8&ll=41.812267,0.76767&spn=0.543505,1.230469&z=10

    Avui hem anat a fer-la i s'ha decidit per unanimitat dels presents (joker i un sevidor) que aquesta es una bona ruta.
    A veure que us sembla.
    Emili
    Emili
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 721
    D'on ets? : Lleida
    Moto : KTM 1190 Adventure

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Invitat Dg Oct 12, 2008 6:20 am

    Siiiii, per fi !!! Je, je

    És una ruta molt xula, la carretera esta neta i amb curves i les vistes són molt guapes cheers . Tinc que reconéixer que no habia passat mai per allá i m'ha sorpres que ignorés un lloc tant preciós !!! L' Emili es tot un crack amb aixó de fer rutes !! Je, je

    Fins demá family !!!

    V'sss

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Emili Dg Oct 12, 2008 6:32 am

    Ja em sap greu portar-te la contraria, però la ruta no es mèrit meu, me l'han recomanat altres persones.
    Però bueno que soc un crack si que es veritat. geek
    Emili
    Emili
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 721
    D'on ets? : Lleida
    Moto : KTM 1190 Adventure

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Invitat Dg Oct 12, 2008 6:44 am

    No no, aixó no ho as de dir, et tens que esperar a la reaccions de la gent, si diu que es una ruta de p.m. dius que l'has descobert tu i si no els i agraden llavors tens l'excusa de que te l'avien recomanat !!! Je, je

    V'sss

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por riki Dg Oct 12, 2008 7:29 am

    no teneis verguenza , mira que no avisarme para comprovar la ruta y dar mi visto gueno, espero que realmente vaya la pena , sino alguna moto pude pasar un restilin a vase de palo. jejeje:twisted: Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Invitat Dg Oct 12, 2008 7:54 am

    Je, je, te va a gustar, tiene muchas curvas de todo tipo, la carretera está limpia y encima hemos pensado en ti, el paisaje es muy xulo como sabemos que a tu velocidad te da tiempo a ver el paisaje... Je, je

    V'sss

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Panotxa Dg Oct 12, 2008 9:17 am

    no ho voldria esgarrar pero.... si sortim de catalunya tambe hauriam d'avisar a la guardia civil,no? perque quant tornem un altre cop a la carretera de viella s'haura de tallar el transit segur i allo es arago.
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por riki Dg Oct 12, 2008 9:25 am

    tranquilo alex de cortar la carretera me encargo yo, un litro de gasolina una cerilla y una honda y la carretera ya esta cortada, ademas con el humo que se va a liar seguro que vendran los g. civiles y todo solucionado.jejejeje:evil: Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad , lastima del litro gasolina:( Sad Sad Sad
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Invitat Dg Oct 12, 2008 9:49 am

    Si, si... Pero para poder hacer todo ésto, primero tendrás que encontrar el punto muerto de tu moto... no?

    V'sss

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por fleke Dg Oct 12, 2008 2:03 pm

    pues la veritat es que si que es guape sobretot el tros de castellonroy baldellou camporells
    jo l'ai fet moltes vegades,pero es molt perillose perque t'animes amb les curves i cuan no t'en d'ones conte cuan agarres una curve et pots troba amb un morro que fique IVECO com em va pasa a jo affraid affraid affraid
    l'aiñ pasat la bam fer els de almenar i si que ban avisar a la guardia sivil
    fleke
    fleke
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 1334
    D'on ets? : almenar lerida
    Moto : ktm 990 smt

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty noissssssssss

    Missatge por KOALA Dt Oct 14, 2008 7:47 am

    Ey companys!!! bona nit desde Bcn...

    Com porteu el tema trovada del Diumenge? la ruta, el menjar, les brasses, el cheff de les brasses, el pa dels entrepans, la tomata, els triptics d'entrega als assistents, la urna del sorteig, el speaker, les animadores...etc etc... bueno jo a partir de Divendres a les 21h. ja soc a Lleida i tot el Dissabte pel que faci falta...ok? fins aviat!!! ja direu quelcom..
    KOALA
    KOALA
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 413
    D'on ets? : LLEIDA
    Moto : BMW K1200GT

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Àngel Dt Oct 14, 2008 12:05 pm

    vinga companys ja es veu la recta i l'arribada...ara nomes falta q aguanti el temps i tot sortira de conya.
    V'sssssssssss
    Àngel
    Àngel
    ADMT
    ADMT

    Nº de missatges : 1338
    D'on ets? : Alpicat (Lleida)
    Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

    http://www.admt.es

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por davidktm950 Dc Oct 15, 2008 12:31 am

    Companys, aixo ja no te marxa endarrera, ja he comunicat la ruta a MOSSOS, GUARDIA URBANA y LA GUARDIA CIVIL.

    Vsss.
    .
    davidktm950
    davidktm950
    V.I.P
    V.I.P

    Nº de missatges : 814
    D'on ets? : Rossello
    Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Invitat Dc Oct 15, 2008 5:05 am

    ¡¡ Vinga vinga !!

    Que ja noto l'olor de benzina i la musica dels tubs d'escapaments !!!

    V'sss

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Young Dc Oct 15, 2008 5:43 am

    Quines ganes que tinc ja, sobretot perk es la meva primera trobada jeje avere que tal amb la meva honda cbr 125 xd ens veiem allà, avere si ens coneixem
    V'ssssssssss!!!!!!!
    Young
    Young
    Timid
    Timid

    Nº de missatges : 32
    D'on ets? : Lleida
    Moto : Yamaha XJ6

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Gerard Z750S Dc Oct 15, 2008 10:59 pm

    Hola nois soc el gerard! no m'he mort eh?!?! jejeje veig que sou uns màquines, ja ho teniu tot engegat y rodant pel diumenge... bufff y jo aqui a vic perdut de la ma de deu... be doncs si no hi ha cap sorpresa diumenge estare alli amb vosaltres.
    El problema esque li vaig comentar a l'antonio que si feia falta ajuda en algun aspecte comptesiu amb mi pero ha sorgit un problema, la novia no s'ho vol perdre y treballa dissabte per la nit (es camarera a la discoteca florida, els mes joves y no tan joves ja sabeu de que parlo) per tant arribara a casa de treballar sobre les 8 o 8:30 feta pols, per tant jo no hi podre ser avans de les 9. Tampoc li fa molta gracia tenir que estar amb mi si jo estic ficat en alguna moguda de la organització, per tant y espero que em disculpeu hi assistire com a un invitat més.

    Salutacions i ens veiem diumenge!

    v'sssssssss
    Gerard Z750S
    Gerard Z750S
    Conegut
    Conegut

    Nº de missatges : 111
    D'on ets? : Lleida
    Moto : KAWASAKI Z750S

    http://www.admt.es

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por JuanaL Dc Oct 15, 2008 11:24 pm

    yo trabajo por la noche en el River pero bueno se ara lo posible para venir que una concentracion de estas no esta para perdersela
    JuanaL
    JuanaL
    Sense Carnet
    Sense Carnet

    Nº de missatges : 15
    D'on ets? : Lleida
    Moto : HONDA CBR 600 F

    Tornar a dalt Ir abajo

    19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 3 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Pàgina 3 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum