Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"
+21
Gerard Z750S
caragolet
Young
maxcax
sussno
Ivan
ACASTELL
KOALA
Butxana
kan
Panotxa
monti
Emili
ruben
Ace Cafe
crypty
riki
fleke
davidktm950
Àngel
sinosuke
25 participantes
Pàgina 3 de 5
Pàgina 3 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"
Young - La ruta encara no está del tot definida, en cuant es s'àpiga algo suposo que algú ho comunicarà i sino el dia de la concentració "sorpresa" je, je.
Caragolet - Es clar que si home !!! Os esperem a tú i la 250 que segur que tormen a passar una bona estona !!!
V'sss
Caragolet - Es clar que si home !!! Os esperem a tú i la 250 que segur que tormen a passar una bona estona !!!
V'sss
Invitat- Invitat
haveure cracks, estem ultimant els ultis preparatius per la setmana q be.
estem fent grups de treball i ens faran voluntaris per:
- control d'accesos i donar vals.
- fer la carn i repartir-la.
- controlar la ruta (cruïlles, davant i darrera, etc..)
Us estari agreït si m'envieu un mail a angel@admt.es i em dieu preferencies...no val apuntar-se només a la ruta, jaajaa.
Això pel diumenge, però el dissabte quan acabi el mercat ens deixaran les balles q s'han de repartir (sobre les 13:30 hores) i necesitariem a gent q ajudes.
Bé valtres mateixos els q pugue venir i donar un cop de mà benvingut serà, espero els vostres mails.
V'sssssssssssssssssss
estem fent grups de treball i ens faran voluntaris per:
- control d'accesos i donar vals.
- fer la carn i repartir-la.
- controlar la ruta (cruïlles, davant i darrera, etc..)
Us estari agreït si m'envieu un mail a angel@admt.es i em dieu preferencies...no val apuntar-se només a la ruta, jaajaa.
Això pel diumenge, però el dissabte quan acabi el mercat ens deixaran les balles q s'han de repartir (sobre les 13:30 hores) i necesitariem a gent q ajudes.
Bé valtres mateixos els q pugue venir i donar un cop de mà benvingut serà, espero els vostres mails.
V'sssssssssssssssssss
nois senti nuo molt no podré pujar al dia
19 d'octubre a pegar un cop de ma a la Trobada Motera "Ciutat de Lleida" ma sortit un compromís que al final coincideix al mateix cap de setmana.
ho sento , me mantindre informat de com anat tot.
19 d'octubre a pegar un cop de ma a la Trobada Motera "Ciutat de Lleida" ma sortit un compromís que al final coincideix al mateix cap de setmana.
ho sento , me mantindre informat de com anat tot.
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s
sento q no puguis venir, pero tranqui l'any q be segur q pots venir, ja penajrem les fotos perque puguis seguir l'event..
V'ssssssssssssssss
V'ssssssssssssssss
Ohh !!!
Bueno, a la proxima !!!
V'sss
Bueno, a la proxima !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Una ruta que es prodia fer es aquesta:
Lleida- La portella-Almenar-Alfarrar-Balaguer-Lleida
(no se perque no puc penjar el mapa del google maps)
No es cap maravella pero....
Algu sap si de La portella a Almenar es cami o Carretera????
Lleida- La portella-Almenar-Alfarrar-Balaguer-Lleida
(no se perque no puc penjar el mapa del google maps)
No es cap maravella pero....
Algu sap si de La portella a Almenar es cami o Carretera????
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
david em pareix de la portella as de na alguaire i esta be es un cami asfaltat amb els seus forats almenos la ultima vegade que vai pasa
soposo que el alex u sabra millo no alex
soposo que el alex u sabra millo no alex
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
angel an quine hore ai de ser a lleida amb el pa
ja que aquella nit no em tocara
ja que aquella nit no em tocara
fleke- V.I.P
Bueno gent, a l'espera de les possibles variacions que pugui haber per tema permisos o altres imprevistos... JA TENIM RUTA!!!!
Per consultar-la cliqueu:
http://maps.google.es/maps?f=d&saddr=41.62558,0.632057&daddr=albesa+to:alfarras+to:castillonroy+to:baldellou+to:camporrells+to:saganta+to:alfarras+to:Avinguda+Prat+de+la+Riba&hl=es&geocode=%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3BFd4newIdDqUJAA&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=15&sll=41.620544,0.633044&sspn=0.017035,0.038452&ie=UTF8&ll=41.812267,0.76767&spn=0.543505,1.230469&z=10
Avui hem anat a fer-la i s'ha decidit per unanimitat dels presents (joker i un sevidor) que aquesta es una bona ruta.
A veure que us sembla.
Per consultar-la cliqueu:
http://maps.google.es/maps?f=d&saddr=41.62558,0.632057&daddr=albesa+to:alfarras+to:castillonroy+to:baldellou+to:camporrells+to:saganta+to:alfarras+to:Avinguda+Prat+de+la+Riba&hl=es&geocode=%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3BFd4newIdDqUJAA&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=15&sll=41.620544,0.633044&sspn=0.017035,0.038452&ie=UTF8&ll=41.812267,0.76767&spn=0.543505,1.230469&z=10
Avui hem anat a fer-la i s'ha decidit per unanimitat dels presents (joker i un sevidor) que aquesta es una bona ruta.
A veure que us sembla.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Siiiii, per fi !!! Je, je
És una ruta molt xula, la carretera esta neta i amb curves i les vistes són molt guapes . Tinc que reconéixer que no habia passat mai per allá i m'ha sorpres que ignorés un lloc tant preciós !!! L' Emili es tot un crack amb aixó de fer rutes !! Je, je
Fins demá family !!!
V'sss
És una ruta molt xula, la carretera esta neta i amb curves i les vistes són molt guapes . Tinc que reconéixer que no habia passat mai per allá i m'ha sorpres que ignorés un lloc tant preciós !!! L' Emili es tot un crack amb aixó de fer rutes !! Je, je
Fins demá family !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Ja em sap greu portar-te la contraria, però la ruta no es mèrit meu, me l'han recomanat altres persones.
Però bueno que soc un crack si que es veritat.
Però bueno que soc un crack si que es veritat.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
No no, aixó no ho as de dir, et tens que esperar a la reaccions de la gent, si diu que es una ruta de p.m. dius que l'has descobert tu i si no els i agraden llavors tens l'excusa de que te l'avien recomanat !!! Je, je
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
no teneis verguenza , mira que no avisarme para comprovar la ruta y dar mi visto gueno, espero que realmente vaya la pena , sino alguna moto pude pasar un restilin a vase de palo. jejeje:twisted:
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Je, je, te va a gustar, tiene muchas curvas de todo tipo, la carretera está limpia y encima hemos pensado en ti, el paisaje es muy xulo como sabemos que a tu velocidad te da tiempo a ver el paisaje... Je, je
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
no ho voldria esgarrar pero.... si sortim de catalunya tambe hauriam d'avisar a la guardia civil,no? perque quant tornem un altre cop a la carretera de viella s'haura de tallar el transit segur i allo es arago.
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
tranquilo alex de cortar la carretera me encargo yo, un litro de gasolina una cerilla y una honda y la carretera ya esta cortada, ademas con el humo que se va a liar seguro que vendran los g. civiles y todo solucionado.jejejeje:evil: , lastima del litro gasolina:(
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Si, si... Pero para poder hacer todo ésto, primero tendrás que encontrar el punto muerto de tu moto... no?
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
pues la veritat es que si que es guape sobretot el tros de castellonroy baldellou camporells
jo l'ai fet moltes vegades,pero es molt perillose perque t'animes amb les curves i cuan no t'en d'ones conte cuan agarres una curve et pots troba amb un morro que fique IVECO com em va pasa a jo
l'aiñ pasat la bam fer els de almenar i si que ban avisar a la guardia sivil
jo l'ai fet moltes vegades,pero es molt perillose perque t'animes amb les curves i cuan no t'en d'ones conte cuan agarres una curve et pots troba amb un morro que fique IVECO com em va pasa a jo
l'aiñ pasat la bam fer els de almenar i si que ban avisar a la guardia sivil
fleke- V.I.P
noissssssssss
Ey companys!!! bona nit desde Bcn...
Com porteu el tema trovada del Diumenge? la ruta, el menjar, les brasses, el cheff de les brasses, el pa dels entrepans, la tomata, els triptics d'entrega als assistents, la urna del sorteig, el speaker, les animadores...etc etc... bueno jo a partir de Divendres a les 21h. ja soc a Lleida i tot el Dissabte pel que faci falta...ok? fins aviat!!! ja direu quelcom..
Com porteu el tema trovada del Diumenge? la ruta, el menjar, les brasses, el cheff de les brasses, el pa dels entrepans, la tomata, els triptics d'entrega als assistents, la urna del sorteig, el speaker, les animadores...etc etc... bueno jo a partir de Divendres a les 21h. ja soc a Lleida i tot el Dissabte pel que faci falta...ok? fins aviat!!! ja direu quelcom..
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
vinga companys ja es veu la recta i l'arribada...ara nomes falta q aguanti el temps i tot sortira de conya.
V'sssssssssss
V'sssssssssss
Companys, aixo ja no te marxa endarrera, ja he comunicat la ruta a MOSSOS, GUARDIA URBANA y LA GUARDIA CIVIL.
Vsss.
.
Vsss.
.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
¡¡ Vinga vinga !!
Que ja noto l'olor de benzina i la musica dels tubs d'escapaments !!!
V'sss
Que ja noto l'olor de benzina i la musica dels tubs d'escapaments !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Quines ganes que tinc ja, sobretot perk es la meva primera trobada jeje avere que tal amb la meva honda cbr 125 xd ens veiem allà, avere si ens coneixem
V'ssssssssss!!!!!!!
V'ssssssssss!!!!!!!
Young- Timid
- Nº de missatges : 32
Moto : Yamaha XJ6
Hola nois soc el gerard! no m'he mort eh?!?! jejeje veig que sou uns màquines, ja ho teniu tot engegat y rodant pel diumenge... bufff y jo aqui a vic perdut de la ma de deu... be doncs si no hi ha cap sorpresa diumenge estare alli amb vosaltres.
El problema esque li vaig comentar a l'antonio que si feia falta ajuda en algun aspecte comptesiu amb mi pero ha sorgit un problema, la novia no s'ho vol perdre y treballa dissabte per la nit (es camarera a la discoteca florida, els mes joves y no tan joves ja sabeu de que parlo) per tant arribara a casa de treballar sobre les 8 o 8:30 feta pols, per tant jo no hi podre ser avans de les 9. Tampoc li fa molta gracia tenir que estar amb mi si jo estic ficat en alguna moguda de la organització, per tant y espero que em disculpeu hi assistire com a un invitat més.
Salutacions i ens veiem diumenge!
v'sssssssss
El problema esque li vaig comentar a l'antonio que si feia falta ajuda en algun aspecte comptesiu amb mi pero ha sorgit un problema, la novia no s'ho vol perdre y treballa dissabte per la nit (es camarera a la discoteca florida, els mes joves y no tan joves ja sabeu de que parlo) per tant arribara a casa de treballar sobre les 8 o 8:30 feta pols, per tant jo no hi podre ser avans de les 9. Tampoc li fa molta gracia tenir que estar amb mi si jo estic ficat en alguna moguda de la organització, per tant y espero que em disculpeu hi assistire com a un invitat més.
Salutacions i ens veiem diumenge!
v'sssssssss
yo trabajo por la noche en el River pero bueno se ara lo posible para venir que una concentracion de estas no esta para perdersela
JuanaL- Sense Carnet
- Nº de missatges : 15
Moto : HONDA CBR 600 F
Pàgina 3 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pàgina 3 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum