Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"
+21
Gerard Z750S
caragolet
Young
maxcax
sussno
Ivan
ACASTELL
KOALA
Butxana
kan
Panotxa
monti
Emili
ruben
Ace Cafe
crypty
riki
fleke
davidktm950
Àngel
sinosuke
25 participantes
Pàgina 4 de 5
Pàgina 4 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Balaguer
Jo en principi vindré, els de Balaguer i proximitats podriem quedar per anar junts des del Faro. Ja direu algo
V'sssssss
V'sssssss
Ivan- Conegut
- Nº de missatges : 116
D'on ets? : Balaguer / Lleida
Moto : BMW F800ST
Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"
JuanaL escrigué:yo trabajo por la noche en el River pero bueno se ara lo posible para venir que una concentracion de estas no esta para perdersela
Presentandote el carnet de socio de admt nos haces algun descuentillo en qbatas?? jejejeje
jajaja tu vienes y me lo comentas, todo es negociable jajaj
JuanaL- Sense Carnet
- Nº de missatges : 15
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 F
una cosa nois, el dia de la trobada es pot fer algo amb els criajos que vindran amb els seus ciclomotors trucats i sorollosos? els hi podem denegar l'entrada? pregunto eh?
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
No estaria malament poder-ho fer així no desvirtuaràn la concentració
Ivan- Conegut
alex escrigué:una cosa nois, el dia de la trobada es pot fer algo amb els criajos que vindran amb els seus ciclomotors trucats i sorollosos? els hi podem denegar l'entrada? pregunto eh?
La veritat esque a mi tampoc em fa gràcia, pero voleu dir que no poden ser "futurs socis potencials"???
Ademes jo no he vist aixo en cap concentració, el dret d'admisió en un event "public" pot ser perillos...
Ademes si els hi deneges l'entrada a aquests delincuents en potencia igual te la lien per alli...
Més que denegar l'accés dels ciclomotors trucats i tenir encara més feina de la que tindrem, jo aposto per que els voluntariosos "agents de la guardia urbana" que vinguin a regular també mirin de fer alguna cosa amb ells.
Per que trucar un ciclomotor no es pot fer no?????
Per que trucar un ciclomotor no es pot fer no?????
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
jo opino amb tots els respectes que la majoria de gent que va am aquest tipos de motos tan trucades no son presisament futurs moteros, u dic potse tb pq soc dels mes joves amb porta motos d'aquestes grans i la majoria de amic que tenia amb motos daquestes son els tipics que quan tenen cotxes fan el matex am el cotxe i la moto passa a millor vida, pero suposo que hi ha de tot..
JuanaL- Sense Carnet
doncs jo portava una scooter, una yamaha aerox trucada fins al cul! jejejeje! el dia que la vaig tenir que anara treure del diposit sem van passar les ganes de trucar una altra moto xDDDD em sembla que podia donar 82 db i en vaig marcar 130 i pico... ufffff... jejeje!
Ademes no crec que en vinguin massa d'aquests!
Ademes no crec que en vinguin massa d'aquests!
es lo que te un diumenge tambe.... jajaj
JuanaL- Sense Carnet
Precisament, a tots aquets personatges els i hem de ensenyar el que vol dir ser un motero, si algu te un comportament fora de lloc se li crida la atencio sigue 49 o 4900 cc.
Jo he vist 49 saludan a les motos grans amb la V i segur que aquet es mor de ganes de venir. Per cuatre arreplegats treuras la ilusio d'un motero de veritat encara que amb 49 ???
Vss.
Jo he vist 49 saludan a les motos grans amb la V i segur que aquet es mor de ganes de venir. Per cuatre arreplegats treuras la ilusio d'un motero de veritat encara que amb 49 ???
Vss.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
jeje mas de uno y de dos de los que paran por aqui ja pasaron por ese trance , la edad del pollo es lo que tiene, seguramente acavaran asentando la caveza y seran moteros con dos Vss.
solo ahi que saverlos llevar.
solo ahi que saverlos llevar.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Que gusto da la filosofia motera, siempre avia querido saludar a las otras motos que veia pasar, la verda esq es un mundo aparte donde hay mucho compañerismo
JuanaL- Sense Carnet
hola
IVAN , JO PASARE PEL FARO A LES 7:45 EL DIUMENGE PER ESTAR A LLEIDA A LES 8:00 MES O MENYS , I AJUDAR AMB EL QUE ES PUGUI ABANS DE QUE ARRIBI LA PENYA A LA CONCENTRACIO , SI VOLS QUEDAR JA DIRAS ALGO
RUBEN
VSSSSSSS
RUBEN
VSSSSSSS
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
UFF, tan aviat i amb la dona? No se si la convenceré XD. Te dic algo Ruben
Ivan- Conegut
Osti pues yo miran l'edat tmb soc un criajo pero no porto un ciclomotor, hi ha algun problema??
Editat per darrera vegada per Young el Dv Oct 17, 2008 2:30 am, editat 1 cop en total
Young- Timid
- Nº de missatges : 32
Moto : Yamaha XJ6
Estic completament d'acrod, no podem barrejar els tipics killos am la gen k per l'edat no pot porta una moto de mes cilindrada pero que de gran seguira sent motero i ja am una moto com cal, yo ancar tinc sort que porto una 125 però si tingues una 49 mancantarie venir i no magradarie gens que no em deixesin participa.davidktm950 escrigué: Per cuatre arreplegats treuras la ilusio d'un motero de veritat encara que amb 49 ???
Young- Timid
aqui no es diu res de l'edat pero si dels ciclomotors amb trompetes enlloc de un tub d'escapament com deu mana.
el que pasa es que qui porta aquests trastos casi sempre son adolescents de uns 15,17 anys.
Jo ho tinc ben clar que fer amb aquestos personatges
el que pasa es que qui porta aquests trastos casi sempre son adolescents de uns 15,17 anys.
Jo ho tinc ben clar que fer amb aquestos personatges
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Ja ficarem Guardia Pretoriana a les tres entrades al recinte i farem tria, ens reservem el dret d'admissió! No importa l'edat ni la moto però si que sigui gent com cal! Sort que els Killos a les 9 del matí encara dormen.
Jaja am aixo tens rao encara stan enxufats del disabte per la nit
Young- Timid
Possem al Fali a l'entrada i que els vagi llençant petons al aire... Veureu que poquet que duren !!! Je, je
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
Buenas ¿Me puede alguien confirmar los puntos de la ruta? es para meterlos en el TomTorron...
Ostras tokoto, prueba de fuego, aun vamos con mapas por aqui... Veamos... Lleida, Torre-Serona, Albesa, Alfarras, Castillonroy, Camporrells, Alfarras, Torrefarrera i Lleida. Te vale?
ruben escrigué:IVAN , JO PASARE PEL FARO A LES 7:45 EL DIUMENGE PER ESTAR A LLEIDA A LES 8:00 MES O MENYS , I AJUDAR AMB EL QUE ES PUGUI ABANS DE QUE ARRIBI LA PENYA A LA CONCENTRACIO , SI VOLS QUEDAR JA DIRAS ALGO
RUBEN
VSSSSSSS
Jo ja faré cap a Lleida, a les 7:45 la dona hem diu que si estic xalat XD, ens veiem a lleida.
Per cert, algú sap algo de la predicció del temps per demà, tma pluja i tal.
V'sssss
Ivan- Conegut
Nubol però sense pluja i, amb una mica de sort, amb aquest ventet potser escampa del tot, ja veureu. Per cert, a les 07:00 hores ja hi haura gent d'ADMT per parquing de Barris Nord, si voleu donar un cop de mà...
Pàgina 4 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pàgina 4 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum