Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
    Últimos temas
    » NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
    por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
    por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
    por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
    por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

• 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 4 Firall10

• hola

• Neumaticos Pirelli

• Glassdrive

• descripcion

19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

+21
    Gerard Z750S
    caragolet
    Young
    maxcax
    sussno
    Ivan
    ACASTELL
    KOALA
    Butxana
    kan
    Panotxa
    monti
    Emili
    ruben
    Ace Cafe
    crypty
    riki
    fleke
    davidktm950
    Àngel
    sinosuke
    25 participantes

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 4 Empty Balaguer

Missatge por Ivan Dc Oct 15, 2008 11:33 pm

Jo en principi vindré, els de Balaguer i proximitats podriem quedar per anar junts des del Faro. Ja direu algo

V'sssssss
    Ivan
    Ivan
    Conegut
    Conegut

Nº de missatges : 116
    D'on ets? : Balaguer / Lleida
    Moto : BMW F800ST

Tornar a dalt Ir abajo

19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 4 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

Missatge por Gerard Z750S Dc Oct 15, 2008 11:41 pm

JuanaL escrigué:yo trabajo por la noche en el River pero bueno se ara lo posible para venir que una concentracion de estas no esta para perdersela

Presentandote el carnet de socio de admt nos haces algun descuentillo en qbatas?? jejejeje
    Gerard Z750S
    Gerard Z750S
    Conegut
    Conegut

Nº de missatges : 111
    D'on ets? : Lleida
    Moto : KAWASAKI Z750S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 4 Empty Re: 19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida"

Missatge por JuanaL Dc Oct 15, 2008 11:51 pm

jajaja tu vienes y me lo comentas, todo es negociable jajaj
    JuanaL
    JuanaL
    Sense Carnet
    Sense Carnet

Nº de missatges : 15
    Moto : HONDA CBR 600 F

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Panotxa Dj Oct 16, 2008 4:12 am

una cosa nois, el dia de la trobada es pot fer algo amb els criajos que vindran amb els seus ciclomotors trucats i sorollosos? els hi podem denegar l'entrada? pregunto eh?
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ivan Dj Oct 16, 2008 4:39 am

No estaria malament poder-ho fer així no desvirtuaràn la concentració
    Ivan
    Ivan
    Conegut
    Conegut

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Gerard Z750S Dj Oct 16, 2008 5:13 am

alex escrigué:una cosa nois, el dia de la trobada es pot fer algo amb els criajos que vindran amb els seus ciclomotors trucats i sorollosos? els hi podem denegar l'entrada? pregunto eh?

La veritat esque a mi tampoc em fa gràcia, pero voleu dir que no poden ser "futurs socis potencials"???
    Ademes jo no he vist aixo en cap concentració, el dret d'admisió en un event "public" pot ser perillos...
    Ademes si els hi deneges l'entrada a aquests delincuents en potencia igual te la lien per alli...
    Gerard Z750S
    Gerard Z750S
    Conegut
    Conegut

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Emili Dj Oct 16, 2008 6:29 am

Més que denegar l'accés dels ciclomotors trucats i tenir encara més feina de la que tindrem, jo aposto per que els voluntariosos "agents de la guardia urbana" Rolling Eyes Rolling Eyes que vinguin a regular també mirin de fer alguna cosa amb ells.
    Per que trucar un ciclomotor no es pot fer no?????
    geek geek geek
    Emili
    Emili
    V.I.P
    V.I.P

Nº de missatges : 721
    Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por JuanaL Dj Oct 16, 2008 6:44 am

jo opino amb tots els respectes que la majoria de gent que va am aquest tipos de motos tan trucades no son presisament futurs moteros, u dic potse tb pq soc dels mes joves amb porta motos d'aquestes grans i la majoria de amic que tenia amb motos daquestes son els tipics que quan tenen cotxes fan el matex am el cotxe i la moto passa a millor vida, pero suposo que hi ha de tot..
    JuanaL
    JuanaL
    Sense Carnet
    Sense Carnet

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Gerard Z750S Dj Oct 16, 2008 7:03 am

doncs jo portava una scooter, una yamaha aerox trucada fins al cul! jejejeje! el dia que la vaig tenir que anara treure del diposit sem van passar les ganes de trucar una altra moto xDDDD em sembla que podia donar 82 db i en vaig marcar 130 i pico... ufffff... jejeje!
    Ademes no crec que en vinguin massa d'aquests!
    Gerard Z750S
    Gerard Z750S
    Conegut
    Conegut

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por JuanaL Dj Oct 16, 2008 7:12 am

es lo que te un diumenge tambe.... jajaj
    JuanaL
    JuanaL
    Sense Carnet
    Sense Carnet

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por davidktm950 Dj Oct 16, 2008 7:30 am

Precisament, a tots aquets personatges els i hem de ensenyar el que vol dir ser un motero, si algu te un comportament fora de lloc se li crida la atencio sigue 49 o 4900 cc.
    Jo he vist 49 saludan a les motos grans amb la V i segur que aquet es mor de ganes de venir. Per cuatre arreplegats treuras la ilusio d'un motero de veritat encara que amb 49 ???

Vss.
    davidktm950
    davidktm950
    V.I.P
    V.I.P

Nº de missatges : 814
    D'on ets? : Rossello
    Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por riki Dj Oct 16, 2008 7:34 am

jeje mas de uno y de dos Twisted Evil Twisted Evil de los que paran por aqui ja pasaron por ese trance , la edad del pollo es lo que tiene, seguramente acavaran asentando la caveza y seran moteros con dos Vss.
    solo ahi que saverlos llevar.
    riki
    riki
    V.I.P
    V.I.P

Nº de missatges : 1009
    D'on ets? : ESPAÑA
    Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por JuanaL Dj Oct 16, 2008 7:51 am

Que gusto da la filosofia motera, siempre avia querido saludar a las otras motos que veia pasar, la verda esq es un mundo aparte donde hay mucho compañerismo
    JuanaL
    JuanaL
    Sense Carnet
    Sense Carnet

Tornar a dalt Ir abajo

19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 4 Empty hola

Missatge por ruben Dv Oct 17, 2008 12:33 am

IVAN , JO PASARE PEL FARO A LES 7:45 EL DIUMENGE PER ESTAR A LLEIDA A LES 8:00 MES O MENYS , I AJUDAR AMB EL QUE ES PUGUI ABANS DE QUE ARRIBI LA PENYA A LA CONCENTRACIO , SI VOLS QUEDAR JA DIRAS ALGO

RUBEN

VSSSSSSS

ruben
    Conegut
    Conegut

Nº de missatges : 185
    D'on ets? : castellsera
    Moto : honda vfr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ivan Dv Oct 17, 2008 1:27 am

UFF, tan aviat i amb la dona? No se si la convenceré XD. Te dic algo Ruben
    Ivan
    Ivan
    Conegut
    Conegut

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Young Dv Oct 17, 2008 2:15 am

Osti pues yo miran l'edat tmb soc un criajo pero no porto un ciclomotor, hi ha algun problema??

Editat per darrera vegada per Young el Dv Oct 17, 2008 2:30 am, editat 1 cop en total
    Young
    Young
    Timid
    Timid

Nº de missatges : 32
    Moto : Yamaha XJ6

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Young Dv Oct 17, 2008 2:29 am

davidktm950 escrigué: Per cuatre arreplegats treuras la ilusio d'un motero de veritat encara que amb 49 ???
    Estic completament d'acrod, no podem barrejar els tipics killos am la gen k per l'edat no pot porta una moto de mes cilindrada pero que de gran seguira sent motero i ja am una moto com cal, yo ancar tinc sort que porto una 125 però si tingues una 49 mancantarie venir i no magradarie gens que no em deixesin participa.
    Young
    Young
    Timid
    Timid

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Panotxa Dv Oct 17, 2008 2:49 am

aqui no es diu res de l'edat pero si dels ciclomotors amb trompetes enlloc de un tub d'escapament com deu mana.
    el que pasa es que qui porta aquests trastos casi sempre son adolescents de uns 15,17 anys.
    Jo ho tinc ben clar que fer amb aquestos personatges Twisted Evil
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por sinosuke Dv Oct 17, 2008 3:27 am

Ja ficarem Guardia Pretoriana a les tres entrades al recinte i farem tria, ens reservem el dret d'admissió! No importa l'edat ni la moto però si que sigui gent com cal! Sort que els Killos a les 9 del matí encara dormen.
    sinosuke
    sinosuke
    ADMT
    ADMT

Nº de missatges : 576
    Moto : Yamaha Fazer 600S

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Young Dv Oct 17, 2008 3:33 am

Jaja am aixo tens rao encara stan enxufats del disabte per la nit drunken
    Young
    Young
    Timid
    Timid

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat Dv Oct 17, 2008 5:28 am

Possem al Fali a l'entrada i que els vagi llençant petons al aire... Veureu que poquet que duren !!! Je, je

V'sss

Invitat
    Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ToKoTo Dg Oct 19, 2008 2:39 am

Buenas ¿Me puede alguien confirmar los puntos de la ruta? es para meterlos en el TomTorron...

19 d'octubre Trobada Motera "Ciutat de Lleida" - Página 4 415
    ToKoTo
    ToKoTo
    Nou
    Nou

Nº de missatges : 8
    D'on ets? : Lleida-Mordor
    Moto : Suzuki V-Strom DL 650 K7 ABS

http://www.tokoto.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por sinosuke Dg Oct 19, 2008 5:53 am

Ostras tokoto, prueba de fuego, aun vamos con mapas por aqui... Veamos... Lleida, Torre-Serona, Albesa, Alfarras, Castillonroy, Camporrells, Alfarras, Torrefarrera i Lleida. Te vale?
    sinosuke
    sinosuke
    ADMT
    ADMT

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ivan Dg Oct 19, 2008 5:57 am

ruben escrigué:IVAN , JO PASARE PEL FARO A LES 7:45 EL DIUMENGE PER ESTAR A LLEIDA A LES 8:00 MES O MENYS , I AJUDAR AMB EL QUE ES PUGUI ABANS DE QUE ARRIBI LA PENYA A LA CONCENTRACIO , SI VOLS QUEDAR JA DIRAS ALGO

RUBEN

VSSSSSSS

Jo ja faré cap a Lleida, a les 7:45 la dona hem diu que si estic xalat XD, ens veiem a lleida.

Per cert, algú sap algo de la predicció del temps per demà, tma pluja i tal.

V'sssss
    Ivan
    Ivan
    Conegut
    Conegut

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por sinosuke Dg Oct 19, 2008 5:59 am

Nubol però sense pluja i, amb una mica de sort, amb aquest ventet potser escampa del tot, ja veureu. Per cert, a les 07:00 hores ja hi haura gent d'ADMT per parquing de Barris Nord, si voleu donar un cop de mà...
    sinosuke
    sinosuke
    ADMT
    ADMT

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Tornar a dalt