Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
LleidaMoto
+6
sinosuke
Gerard Z750S
ACASTELL
Denise
diablet69
Àngel
10 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
LleidaMoto
A finals de març hi haurà Lleida Moto, l'esdeveniment més important, fins ara, que haurà organitzat ADMT.
Amb la presència de motos, complements i entitats relacionades amb el sector, Fira de Lleida i ADMT, celebrarà la primavera de 2008 la primera edició de la Fira de Serveis i Equipaments per a la Moto, LleidaMoto, un saló que, segons l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, vol aprofitar el creixement del sector en els darrers anys i la cultura i tradició motociclistes que tenen la ciutat i les comarques de Lleida. LleidaMoto es planteja com un saló anual que es desenvoluparà al recinte firal dels Camps Elisis paral•lelament a LleidaOcasió (Saló del Vehicle d'Ocasió) i a LleidaTunning. Els tres certamens es configuren com el Gran Cap de Setmana del Motor a Lleida.
La nova fira oferirà al visitant una gamma de productes i serveis molt àmplia: concessionaris de motos, scooters i quads; motoclubs; recanvis: tallers; asseguradores i financeres; roba, accessoris i equipaments, i miniatures, peces de col•leccionisme i slots.
L'alcalde de Lleida i president del Patronat de la Fira de Lleida ha explicat en el decurs de la presentació del certamen que LleidaMoto “és una aposta de la ciutat per un sector emergent que a més complementa perfectament l'oferta actual de Fira de Lleida” i ha afegit que els saló reforça la importància d'aquest sector en el conjunt de les comarques de Lleida.
Isidre Gavín, president de la Diputació de Lleida, ha incidit en aquest aspecte i ha dit que les terres de Lleida són “un bressol del motociclisme amb campions com Isidre Esteve, Emili Alzamora o el jove Marc Màrquez, amb reputats circuits com els de Bellpuig i Alcarràs, i amb prestigioses proves internacionals”. Gavín s'ha mostra també convençut de que LleidaMoto creixerà i esdevindrà en el futur un saló independent.
Jaume Gilabert, delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, ha recordat que Catalunya alberga el 85% de la indústria motociclista de l'Estat espanyol, i ha afegit que activitats com el motociclisme de carretera genera riquesa econòmica en altres sectors. De la seva banda, Joan Simó, president de la Cambra de Comerç de Lleida, ha remarcat la importància de la moto com a vehicle de futur a les petites i grans ciutats.
Activitats paral•leles
En aquest apartat cal dir que el saló acollirà concentracions de motos, espais per provar scooters, motocicletes i quads; circuit de pocket bike, exposicions paral•leles, visites de personatges del món de la moto i sortejos.
Segons dades aportades pels organitzadors de la fira, el municipi de Lleida disposa d'un parc automobilístic de 10.440 motos. D'altra banda, Catalunya registrà l'any passat 63.581 matriculacions de motos, el que suposa un increment notable respecte a les 54.417 de l'any 2005. En l'àmbit estatal, el primer trimestre d'enguany s'han venut 50.297 motocicletes i 24.906 ciclomotors, xifres que superen en un 43% les 35.303 motos i en un 13% els 22.770 ciclomotors venuts en el mateix període de l'any 2006.
Organitzat per Fira de Lleida, el saló compta amb la col•laboració de Moto Club Segre, ADMT, el Circuit d'Alcarràs i la Federació Catalana de Motociclisme.
Amb la presència de motos, complements i entitats relacionades amb el sector, Fira de Lleida i ADMT, celebrarà la primavera de 2008 la primera edició de la Fira de Serveis i Equipaments per a la Moto, LleidaMoto, un saló que, segons l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, vol aprofitar el creixement del sector en els darrers anys i la cultura i tradició motociclistes que tenen la ciutat i les comarques de Lleida. LleidaMoto es planteja com un saló anual que es desenvoluparà al recinte firal dels Camps Elisis paral•lelament a LleidaOcasió (Saló del Vehicle d'Ocasió) i a LleidaTunning. Els tres certamens es configuren com el Gran Cap de Setmana del Motor a Lleida.
La nova fira oferirà al visitant una gamma de productes i serveis molt àmplia: concessionaris de motos, scooters i quads; motoclubs; recanvis: tallers; asseguradores i financeres; roba, accessoris i equipaments, i miniatures, peces de col•leccionisme i slots.
L'alcalde de Lleida i president del Patronat de la Fira de Lleida ha explicat en el decurs de la presentació del certamen que LleidaMoto “és una aposta de la ciutat per un sector emergent que a més complementa perfectament l'oferta actual de Fira de Lleida” i ha afegit que els saló reforça la importància d'aquest sector en el conjunt de les comarques de Lleida.
Isidre Gavín, president de la Diputació de Lleida, ha incidit en aquest aspecte i ha dit que les terres de Lleida són “un bressol del motociclisme amb campions com Isidre Esteve, Emili Alzamora o el jove Marc Màrquez, amb reputats circuits com els de Bellpuig i Alcarràs, i amb prestigioses proves internacionals”. Gavín s'ha mostra també convençut de que LleidaMoto creixerà i esdevindrà en el futur un saló independent.
Jaume Gilabert, delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, ha recordat que Catalunya alberga el 85% de la indústria motociclista de l'Estat espanyol, i ha afegit que activitats com el motociclisme de carretera genera riquesa econòmica en altres sectors. De la seva banda, Joan Simó, president de la Cambra de Comerç de Lleida, ha remarcat la importància de la moto com a vehicle de futur a les petites i grans ciutats.
Activitats paral•leles
En aquest apartat cal dir que el saló acollirà concentracions de motos, espais per provar scooters, motocicletes i quads; circuit de pocket bike, exposicions paral•leles, visites de personatges del món de la moto i sortejos.
Segons dades aportades pels organitzadors de la fira, el municipi de Lleida disposa d'un parc automobilístic de 10.440 motos. D'altra banda, Catalunya registrà l'any passat 63.581 matriculacions de motos, el que suposa un increment notable respecte a les 54.417 de l'any 2005. En l'àmbit estatal, el primer trimestre d'enguany s'han venut 50.297 motocicletes i 24.906 ciclomotors, xifres que superen en un 43% les 35.303 motos i en un 13% els 22.770 ciclomotors venuts en el mateix període de l'any 2006.
Organitzat per Fira de Lleida, el saló compta amb la col•laboració de Moto Club Segre, ADMT, el Circuit d'Alcarràs i la Federació Catalana de Motociclisme.
Re: LleidaMoto
Aqui teniu el cartell de la festa.
diablet69- Admin
- Nº de missatges : 107
D'on ets? : Juneda, Lleida, Catalunya
Moto : BMW R1200RT
Vaya lio!!!!
Ja sou conscients de la que estem liant? Aqui a Lleida mai s'havia fet una concentració motera com aquesta. A veure si ja es comencen a moue mes fils, i amb vosaltres com a voluntaris la LIEM BEN GROSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que tothom conegui ADMT i els seus components.
Gràcies a tots els que feu gran ADMT.
Que tothom conegui ADMT i els seus components.
Gràcies a tots els que feu gran ADMT.
diablet69- Admin
- Nº de missatges : 107
D'on ets? : Juneda, Lleida, Catalunya
Moto : BMW R1200RT
Ei que guai!!! m´encantaria col.laborar, si necessiteu mans, conteu amb mi! ajudaré encantada.
Denise- Sense Carnet
- Nº de missatges : 18
D'on ets? : Cervera
Moto : GSXR1000
Ok. Molt agreïts. espere'm, s'apunti molta gent ja que necesitarem totes les mans possibles.
V'ssssssssssssssssss
V'ssssssssssssssssss
Bon dia!
Quan hi hagi un cartell amb les activitats i horaris, ja el podriam anar penjan pels foros de motos, per tal de fer una concentració important!
V'S
Quan hi hagi un cartell amb les activitats i horaris, ja el podriam anar penjan pels foros de motos, per tal de fer una concentració important!
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
Estamos en ello, falta fer un altra reunió per acava de concretar, quan sapigem algo ja ho direm.
V'sssssssssssss
V'sssssssssssss
osti quina punteria,... fer-h coincidir amb el gp de jerez...! vols dir q no deslluira una mica?? hi ha molta gent d cataluña q hi baixe...
P.D: si no recordo malament la sortida de la inaguració tb va coincidir amb alguna altra concentració no?? Hauriem de estudiar una mica les dates! jejeje
P.D.2: Tot i això estic amb volsaltres! liemla ben grossa que es el que toca! si necesiteu res ja sabeu! aki ni ha un k vol ajudar!
P.D: si no recordo malament la sortida de la inaguració tb va coincidir amb alguna altra concentració no?? Hauriem de estudiar una mica les dates! jejeje
P.D.2: Tot i això estic amb volsaltres! liemla ben grossa que es el que toca! si necesiteu res ja sabeu! aki ni ha un k vol ajudar!
Primer de tot gràcies Gerard per voler col·laborar.
Pel q fa a les dates, la data la fixa Fira Lleida, no tenien cap altra, mala sort.
El dia de la inauguració va coincidir amb la d'Almenar pero aquestos no tene cap dia fixe i nosaltres la vam posar primer, q farem.
Estem fent gestions amb totes les colles dels voltants per fer un xalendari, pero es dificil, la gent no esta per la labor.
V'sssssssssssssssss
Pel q fa a les dates, la data la fixa Fira Lleida, no tenien cap altra, mala sort.
El dia de la inauguració va coincidir amb la d'Almenar pero aquestos no tene cap dia fixe i nosaltres la vam posar primer, q farem.
Estem fent gestions amb totes les colles dels voltants per fer un xalendari, pero es dificil, la gent no esta per la labor.
V'sssssssssssssssss
El cartell final de la fira és aquest, en breu posare'm les activitats finals.
V'sssssssssssssssss
https://servimg.com/view/11649599/11
V'sssssssssssssssss
https://servimg.com/view/11649599/11
Ojo al parxe nois i noies!
Aquest es el planing per la Fira:
Si us plau, tothom que estigui interessat en donar un cop de ma, per petit que sigui, que contacti amb nosaltres via email admt@admt.es i dongui dades i telefon, ja el picarem.
Per cert, estem intentant que al estan hagi sorpreses per als que estiguem allí sigui mes diver. Gracies a tots per fer gran ADMT.
Aquest es el planing per la Fira:
- Dissabte matí: Inaguració pel matí i poca cosa més (ens hem de situar)
- Dissabte tarde: Vísita al Circuit d'Alcarras amb un parell de voltetes, controlades eh... res de fem temps de motoGP bèsties.
- Diumenge matí: Comença el plat fort. Concentració pel matí a la Fira i rua pels carrers de Lleida amb motos (es a dir a fer soroll i pets). Pujada a la Seu Vella per fer foto de familia i, seguidament, cap a la Fira a esmorçar, a jalarnos la Coca de Recapte (Record Guiness) més gran del mon, 150 metres. Després anem a pair a una sala enorme, amb un bar a la bora, i per pantalla gegant ens traguem el Gran Premi de Jerez.
Si us plau, tothom que estigui interessat en donar un cop de ma, per petit que sigui, que contacti amb nosaltres via email admt@admt.es i dongui dades i telefon, ja el picarem.
Per cert, estem intentant que al estan hagi sorpreses per als que estiguem allí sigui mes diver. Gracies a tots per fer gran ADMT.
Llista de voluntaris per la fira:
1. Àngel Martín.
2. Toni Ruiz.
3. J.C. Otero.
4. Antonio y mujer.
5. Sisco.
6. Adrian Martín.
7. Alex de la Torre.
8. Noël.
Si-us-plau no deixeu a mitges la llista i apunteu-vos.
Moltes gràcies per fer gran ADMT i el món de la moto.
V'ssssssssssss
1. Àngel Martín.
2. Toni Ruiz.
3. J.C. Otero.
4. Antonio y mujer.
5. Sisco.
6. Adrian Martín.
7. Alex de la Torre.
8. Noël.
Si-us-plau no deixeu a mitges la llista i apunteu-vos.
Moltes gràcies per fer gran ADMT i el món de la moto.
V'ssssssssssss
SI EM PUC ESCAPAR NO DUBTEU QUE ESTARE PER FER UN COP DE MA I LO QUE FACI FALTA.
MANEL GARCIA.
MANEL GARCIA.
LILLO- Timid
- Nº de missatges : 22
D'on ets? : LLEIDA
Moto : KAWASAKI Z750
Perfecte Manel, moltes gràcies.
La setmana que ve configurarem una taula amb horaris en funció de les franjes horaries, seria interessant que indiqueu quan os va millar i, en cas de que us dongues igual, doncs no problem, sereu comodins!
La llista creix:
1. Àngel Martín.
2. Toni Ruiz.
3. J.C. Otero.
4. Antonio y mujer.
5. Sisco.
6. Adrian Martín.
7. Alex de la Torre.
8. Noël.
9. Manel Garcia
La setmana que ve configurarem una taula amb horaris en funció de les franjes horaries, seria interessant que indiqueu quan os va millar i, en cas de que us dongues igual, doncs no problem, sereu comodins!
La llista creix:
1. Àngel Martín.
2. Toni Ruiz.
3. J.C. Otero.
4. Antonio y mujer.
5. Sisco.
6. Adrian Martín.
7. Alex de la Torre.
8. Noël.
9. Manel Garcia
eeeeeeeep familia! Aqui estic de nou despres de uns dies per Extremadura! Veig que lo de la fira ho teniu ben encarrilat! compteu amb mi pel que faci falta i pels 2 dies! Aqui estic per la vostra disposicio i amb moltes ganes de moto!!!!
v'ssssssss!
v'ssssssss!
Doncs Gerard fes una cosa, truca al telefon de l'Associació, el 606501363 i comentali al Angel, que s'encarrega ell del tema dels horaris.
De totes maneres, el dijous d'aquesta setmana ( passat demà vamos) fem una reunió a les 20.30 hores al bar "L'ENCREUAT" a Pardinyes, a l'avinguda Corregidor Escofet.
Si pots passat i t'informes de com està el tema.
I havere si et fas soci aviat!!! que ens fa falta savia nova i jove!!!!
Apa, ens veiem V'ssss
De totes maneres, el dijous d'aquesta setmana ( passat demà vamos) fem una reunió a les 20.30 hores al bar "L'ENCREUAT" a Pardinyes, a l'avinguda Corregidor Escofet.
Si pots passat i t'informes de com està el tema.
I havere si et fas soci aviat!!! que ens fa falta savia nova i jove!!!!
Apa, ens veiem V'ssss
Hola sinosuke, doncs jo no estic a lleida per asistir a la reuinio, arribo a lleida divendres per la tarda. Ara mateix em vaig a fer soci per aqui a la mateixa web. Si s'ha de fer cualsevol cosa millor parlemu per internet perque estic sense movil... quin desastre.
V'ssssssss!
V'ssssssss!
Doncs mira necessitem gent per estar a l'estand fent-se responsable del material que tinguem al lloc, atendre al personal que demani informació i coneixer gent del mundillo.
Si vols dis-me quin dia t'aniria bé per estar per allí i quines hores. L'horari de la fira és de 10 a 14 i de 16 a 20 més o menys. Anem fluixos de gent el dissabte a la tarde i crec que el dissabte al matí. El diumenge sembla que esta be, pero si també hi vols estar doncs ens ho fas saber. Les franjes a cobrir les farem de dues hores, perque no sigui molt pessat, tot i que amb la play-3... potser es fa curt, jejeje.
Ja ens diràs el que.
Si vols dis-me quin dia t'aniria bé per estar per allí i quines hores. L'horari de la fira és de 10 a 14 i de 16 a 20 més o menys. Anem fluixos de gent el dissabte a la tarde i crec que el dissabte al matí. El diumenge sembla que esta be, pero si també hi vols estar doncs ens ho fas saber. Les franjes a cobrir les farem de dues hores, perque no sigui molt pessat, tot i que amb la play-3... potser es fa curt, jejeje.
Ja ens diràs el que.
Be, el dissabte al mati no m'atreveixo massa perque al ser la inaguracio i tal no em vull trobar sol al stand, en canvi dissabte de 16 a 18 m'aniria perfecte, segurament la parenta m'acompañara aixi que cap problema! Tambe m'agradaria saber quina hauria de ser exactament la meva funcio durant aquest parell d'hores...
P.D: es poden plantar motos al stand? ho dic pq quedaria be que tots els que hi estiguessim plantesim la moto alli per fer-lo mes atractiu... com ho veieu?
P.D: es poden plantar motos al stand? ho dic pq quedaria be que tots els que hi estiguessim plantesim la moto alli per fer-lo mes atractiu... com ho veieu?
Jajaja, que bèstia Gerard... quan veguis l'estand compendras que no hi cap ni una moto Feber. I encara rai que ens han deixat un, gratis!
Bé la funció a l'estand es tenir cura del material, la tele, la play-3, el rep. de DVD i la resta de coses que es puguin anar arroplegant. Informar a tothom que es pari a l'estand de qui som i que volem fer, els descomptes que hem aconseguit en associar-nos i tot aixó. Una mica de relacions públiques, que ja veuras que si vas amb la parenta et resultarà fàcil,jejeje.
Ens veiem doncs a la Fira crak!
Bé la funció a l'estand es tenir cura del material, la tele, la play-3, el rep. de DVD i la resta de coses que es puguin anar arroplegant. Informar a tothom que es pari a l'estand de qui som i que volem fer, els descomptes que hem aconseguit en associar-nos i tot aixó. Una mica de relacions públiques, que ja veuras que si vas amb la parenta et resultarà fàcil,jejeje.
Ens veiem doncs a la Fira crak!
Molt be, doncs dissabte al mati passare una estona a saludar-vos i aixi em poseu al dia! ens veiem doncs dissabte! salutacions familia!
v'ssssssss!
v'ssssssss!
Jo segurament que em passaré el dissabte per la tarda per alli... almenys per veure-us les cares
Tinc un petit dubte... el tema de la rodada pel circuit d'Alcarras, he llegit que es algo de "tranquis", pero suposo que la normativa s'haurà de seguir igual, veritat? em refereixo a anar amb tot l'equipament... Casc, mono, guants, botes... Es que a mi encara em falten les botes... Potser me les compro a la fira si en veig algunes bé de preu...
Salut!
Tinc un petit dubte... el tema de la rodada pel circuit d'Alcarras, he llegit que es algo de "tranquis", pero suposo que la normativa s'haurà de seguir igual, veritat? em refereixo a anar amb tot l'equipament... Casc, mono, guants, botes... Es que a mi encara em falten les botes... Potser me les compro a la fira si en veig algunes bé de preu...
Salut!
Lluis&cia- Nou
- Nº de missatges : 9
D'on ets? : Montbrió del Camp
Moto : Yamaha FZ6 Fazer 600
Doncs ni idea de lo del tema equipacions... si vens per la tarda lluis de 4 a 6 m'hi trobaras a mi, que vaig mes perdut que un pingüi en un garatge! jejeje
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum