Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • LleidaMoto - Página 2 Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

LleidaMoto

+6
sinosuke
Gerard Z750S
ACASTELL
Denise
diablet69
Àngel
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por sinosuke Dv Mar 28, 2008 7:53 pm

Lluis em pensó que no seràn estrictes amb la normativa donat que seràn voltes controlades i, més que res, es per que la gent conegui el circuit i aixó promocionar-lo. Quan es va parlar d'aquest tema a les reunions el propietari i encarregat del circuit no va fer cap esment a aquest tema, amb la qual cosa fa pensar que tothom que hi vagi podrà entrar.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por Lluis&cia Dl Mar 31, 2008 6:09 am

wweeeee!!! cheers Ja estic a caseta, i com a mínim ja poso un parell de cares... Sinosuke i al Ramon, encara que amb ell m'he quedat sense saber el seu nick.Rolling Eyes

El cap de setmana: Fantàstic, vam arribar el dissabte ben just quan la gent sortia cap a Alcarras, moooolta gent i mooooltes motos, se'm posava le pell de gallina. El circuit era la primera vegada que hi anava, i ja que feien jornada de portes obertes... doncs cap a dins!!!Twisted Evil Ample, net, nou... m'ha encantat, i ja tinc la malaltia com alguns en diuen "circuititis", m'aniré mirant seriosament el tema dels cursos per assistir-hi.
Un cop fetes les "mini-tandes", cap a la fira, tipic, anar voltant, xafardejant... Per ser la primera está força bé, pero jo he trobat a faltar més stands de roba i accessoris pel motorista.
Avui diumenge... coca de recapte!!! Encara que no sé com m'ho faig que acabo arribant tard a tots els puestos... hem arribat a les 11:45 am i bueno.... ja s'havia acabat més de la meitat de la coca Shocked
Després un ultim tomet per la fira, que es quan he vist al sinosuke... i cap al poble de visita a la familia.

Bueno, no m'he atrevit a dir res a l'stand d'ADMT Embarassed pero poc a poc ens anirem coneixent.

Bona fira i molt bona organització!

Salut a tots!

Lluis&cia
Nou
Nou

Nº de missatges : 9
D'on ets? : Montbrió del Camp
Moto : Yamaha FZ6 Fazer 600

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por ACASTELL Dl Mar 31, 2008 7:30 pm

Bones!!!
La fira la veritat es que va estar molt be! Encara que per desgracia! No vaig poder asistir ni el disabte al circuit, ni el diumenge a la sortida, ja que estava malalt,i em vaig tenir que conformar amb una volta el diumenge per la tarda a la fira (a peu), almenys vaig poder parlar una estona amb la gent de l'estand.
Lluis, fent referencia al tema dels cursos, si estas interesat en fer-ni algun, conta amb mi, encara que si em permets donarte un consell, que no sigui a mitats d'estiu, ja que et pots morir de calor!!
V'S i espero que fins aviat!!!

ACASTELL
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty lleidamoto

Missatge por Panotxa Dl Mar 31, 2008 8:18 pm

CONY !!!! QUE NO MOSSEGUEM !!!! ( bueno si alguna es deixa....Razz Very Happy )

doncs jo tambe vaig trobar a faltar algo de roba i complements,els dos stands de rosello haguessin pogut vindre a la fira i haguessin fet mes caixa,pero...alla ells!!

va ser tot un exit!!!!

us espero a la proxima visita!!!!!!!!!!!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty FIRA MOTO (2º part)

Missatge por KOALA Dt Abr 01, 2008 12:09 am

HOla nois i noietes!!!!

1º Comunicar que "els recomanem que no es comparteixin els entrepans..."suposo que us preguntareu que deu voler dir això...doncs els que vam anar al soparillo de després de la fira si ho sabem..va ser la frase del cap de setmana jajajajja

Canviant de tema, m'agradaria dir púbicament que he passat un cap de setmana genial, que he conegut al companys de l'associació més a fons, ja que hem compartit varies hores junts, i sou genials!!...penso que hi ha molt potencial, tant creatiu, com "en ganes de fer coses" entre tots..no se que n'opinareu vosaltres, per la meva part dir que m'he trovat molt agust i que es una experiència que feia temps que dessitjava tenir i que crec que s'ha fet realitat, poder col.laborar en activitats relacionades amb el mon de la moto i passar-ho bé, en alguns moments tenin petites "responsabilitats" com en les sortides, dirigin als participants de les concentracions i demés... Com deia l'Alex, ha set tot un èxit tot el cap de setmana i crec que hem donat una bona imatge a la gent que ens veia a l'Stand i demanaven Info, per tant valoro de molt positiu tot el que s'ha pogut fer aquest cap de setmana..

I COM NO, VOLDRIA DONAR LES GRACIES A LES PERSONES QUE ESTAN AL CAP DAVANT D'AQUEST PROJECTE I ENS HAN DONAT LA OPORTUNITAT DE PODER COL.LABORAR I DISFRUTAR FEN-HO...

MERCIIIIIIIIIIIIIIII I FINS AVIAT!!!!!!!!!!! bounce santa
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por sinosuke Dt Abr 01, 2008 1:44 am

Koala tio, com se nota els que no teniu crios... de veritat, i ho sabeu, que m'anes anat a fer bocates i birres tota la nit pero, com explico en un altre post teu, si tornava a marxar despres de descarregar tot a casa, ploient i amb la moto, la dona em planta la maleta a la porta. Les més sinceres excuses per no venir a fer el bocata, si el Ramon no hagues pogut passar pel bar hagues baixat a despedir-me, palabrita.

I les gràcies a vosaltres, per la vostra implicació, sense aquesta aixó es impossible de tirar-ho endavant. Ha estat un plaer.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por sinosuke Dt Abr 01, 2008 1:46 am

Osti Lluis no vas dir res per l'estand!!! A la propera no t'escapes, llàstima que ens vas enganxar en un moment que sortiem sino t'hagues presentat a tothom. Una gent molt maca, creu-me. Tema cursos, l'Angel, el presi, algún contacte va fer amb uns que en veneien. Ja dirà ell alguna cosa quan ho tingui lligat.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por Lluis&cia Dt Abr 01, 2008 2:29 pm

Bon dia a tothom, aqui us deixo algunes de les fotos que vaig fer jo per la fira:

http://picasaweb.google.es/tarracofazer/Lleidamoto

També tinc un video "onboard" de la rodada d'alcarràs, pero pesa 146 Mb aprox. i no el puc pujar al Picassa, algú utilitza una altra manera?

Sinosuke, no et preocupis que segur que hi han properes vegades... Wink
I lo dels cursos, doncshi tinc molt interès, pero no tinc pressa, je que encara m'he d'equipar completament, pero com que esta tot bastant car...

Salut!

Lluis&cia
Nou
Nou

Nº de missatges : 9
D'on ets? : Montbrió del Camp
Moto : Yamaha FZ6 Fazer 600

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por Àngel Dl Abr 07, 2008 1:24 am

Lo del video si ens ho vols fer arribar podem quedar un dia i pel q fa als cursos espere'm que en breu un puguem oferir un a bon preu, us tindre'm informats.
V'ssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty fotos fira

Missatge por Panotxa Dl Abr 07, 2008 7:37 pm

[img]http://[img=https://2img.net/r/ihimizer/img229/5936/300308seumm3.th.jpg][/img]
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por sinosuke Dt Abr 08, 2008 2:44 am

Quina foto més guapa Alex, gràcies.
sinosuke
sinosuke
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 576
D'on ets? : Lleida
Moto : Yamaha Fazer 600S

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

LleidaMoto - Página 2 Empty Re: LleidaMoto

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum