Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Diumenge 4
+3
fleke
Àngel
davidktm950
7 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Diumenge 4
Renoi Noel quina currada t'has pegat !!!
Pero e de confessar que m'ha fet molta gràcia veure la meva !!!
Je, je
V'sss
Pero e de confessar que m'ha fet molta gràcia veure la meva !!!
Je, je
V'sss
Invitat- Invitat
Estic fabricant le del Fleke, costa d'amassar....jijiiijiji segur que has triumfat amb els roscons i del pastón que has fet et compraràs una R1 o alguna bèstia de amoto nova
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
JA está!!!!!!!!!!!!!! la Moto-pan del Fleke!!!!!
després d'una costosa i artesana elaboració, us presento la Super Moto.pan d'Almenar!!! jjjjjjjjjjjjjjj no volies veure a teva David, doncs aki la tens
després d'una costosa i artesana elaboració, us presento la Super Moto.pan d'Almenar!!! jjjjjjjjjjjjjjj no volies veure a teva David, doncs aki la tens
KOALA- ADMT
Hola Noel,
DEu ser que tens moltes hores per l'EPC, ho com es digui, ja que t'estas convertint en un mestre del photoshop. Molt boniques les fotos, jo per si a cas, mai et deixare una foto meva, ja que ets capaç de possar-me el cos de la Paris Hilton i fer-me massa popular.Bon any xato.
DEu ser que tens moltes hores per l'EPC, ho com es digui, ja que t'estas convertint en un mestre del photoshop. Molt boniques les fotos, jo per si a cas, mai et deixare una foto meva, ja que ets capaç de possar-me el cos de la Paris Hilton i fer-me massa popular.Bon any xato.
diablet69- Admin
- Nº de missatges : 107
D'on ets? : Juneda, Lleida, Catalunya
Moto : BMW R1200RT
Hombre!!!! igualment bon any....et recordo que tinc les fotos que ens vam fer a la benzinera de Tremp...i a la Firamoto jajajaja això ho he fet a caseta ja que gaudia de vacances del dia 19 de desembre fins avui dia 6...ara ja soc a l'ISPC com dius tu jeje bueno una salutació a tots!!!! i si tinc una estoneta ja us faré alguna caricatura jajaja
(si mireu les fotos del DIumenge dia 4, a la que surt l'Alex beben un café amb llet, darrera i ha un tio una mica peculiar...ja li trobareu el que jjjjjj)
(si mireu les fotos del DIumenge dia 4, a la que surt l'Alex beben un café amb llet, darrera i ha un tio una mica peculiar...ja li trobareu el que jjjjjj)
KOALA- ADMT
are si que si no podie ser tots menos el pastiser molt guapa
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2