Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

5 participantes

Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dt Feb 17, 2009 11:39 pm

bones companys,doncs que m'agradaria saber si algu ha tingut o provat una diversion i quina opinio en te d'ella.

seria per saber si estaria be per la rebe pel dia de dema quan el xurumbele el puguem deixar un mati amb els iaios i sortir a donar un tomb.


Editat per darrera vegada per alex el Dc Feb 25, 2009 9:08 am, editat 2 cops en total
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Àngel Dc Feb 18, 2009 1:00 pm

diga-li q es compri una gsx-600 com la dunia, ajaja
v'ssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dj Feb 19, 2009 7:44 pm

ostras, si per mi fos ja tindria una de color blanc al parquing ,i a poder ser la mil !!!!! algun dia se'm girara la olla i em cambiare la panotxa......o no
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Invitat Ds Feb 21, 2009 9:47 pm

affraid affraid affraid Noooooo affraid affraid affraid

No et pots treure la Panotxa !! És el buque insignia de les sortides !!

Si et compres una R, el Rafa (amb lo cegato que está), no et distinguirá be i no es podrá queixar de les rutes que tries, ara ho te facil, perque la Panotxa es veu d'una hora lluny. Je, je

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dl Feb 23, 2009 10:37 pm

bua, el abuelo es queixa sempre, ens diu que fara una super ruta que la que fem es lenta i resulta que quan arribem a Guimera es la ruta que ell deia!!!

Razz
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Invitat Dt Feb 24, 2009 8:33 am

Doncs aquest diumenge es quedará amb les ganes de fer la seva ruta, ja que hi ha la concentració d' Agramunt !! A veure de que es queixa el diumenge, per que ell segur que voldrá anar per autovia i es clar, aixó no pot ser !! Je, je

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dt Feb 24, 2009 11:21 pm

DONCS QUE JA ME LE COMPRAT !!!

ara toca ferli una petita revisio,i cambiar algun que altre tornillo perque quedi be.

ara estare uns dies fent de mecanic de pacotilla,pero mo pasare teta que a mi aixo m'agrade

quant pugui us penjo foticos
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Invitat Dc Feb 25, 2009 12:35 am

Enhorabona per la nova adquisició !!

Cuant acabis de fer-li el repás enreconrdat d'una cosa molt important que li tens que fer a la moto.... Posar-li la pegatina d' ADMT !!!!!!

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dc Feb 25, 2009 6:08 am

doncs aqui teniu la foto de la meva nova adquisicio!!!

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Fotos0035.th

ara la desmontare,revisare, i quedara com nova !!!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Àngel Dc Feb 25, 2009 6:48 am

Molt xula suposo q la pintaras taronja, no?...
v'sssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dc Feb 25, 2009 7:26 am

doncs ho havia pensat !!! pero el problema es que el xasis es vermell,i no tinc ni pu** idea de com pintar-lo.

de moment la desmontare tota, i mentre a veure si em ve alguna inspiracio.
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por riki Dc Feb 25, 2009 10:14 am

gueno Alex veo que vas mejorando con los sovornos, o el llavero era el primer paso para la moto?
lo que si tienes que tener claro es canviar de color la burra que ese rosa tendra cola. jajajajaja
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dj Feb 26, 2009 7:31 am

rosa????? es un color especial que solo tiene mi diversion, se llama rojoapagaoporelsol.

es que.... no teneis ni idea.... psstt principiantes
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dv Feb 27, 2009 10:18 pm

bueno,us penjo una foto de com tinc la diversion

[img]http://algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Fotos0041.th[/img] despulladeta,jejeje no us poseu cachondillos,eh??
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Àngel Ds Feb 28, 2009 3:34 am

Haveure si es refredarà?.
v'ssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Ds Feb 28, 2009 11:33 pm

algu sap si el oli kraft de la foto el puc posar a la diversion,resulta que ha de ser mineral 20w50 i tinc aquesta garrafa al parquing , es api sj/cf

[img]algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Fotos0048.th[/img]
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Emili Dg Mar 01, 2009 1:47 am

alex escrigué:bueno,us penjo una foto de com tinc la diversion

[img]http://algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Fotos0041.th[/img] despulladeta,jejeje no us poseu cachondillos,eh??
Aquesta foto és XXX al menos podries haver-li tapat una mica les vergonyes. Embarassed Embarassed Embarassed
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dg Mar 01, 2009 5:29 am

doncs la estic deixant com nova. pero tinc problemes amb el fre del darrera.
Resulta que un pisto no vol baixar,i si el forces baixa tort,algu sap com arreglar-ho? sino el portare dilluns al mecanic.

Tambe he vist que al diposit hi ha una mica d'oxid,com ho faig per treure'l ? o ficant gasolina i agitant el diposit anira marxant?

ara em queda arreglar el fre,netejar i tensar cadena,pulir una mica el tub que te una mica d'oxid,tornarla a montar,i per ultim cambi d'oli i bujies i a correr !!!!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por davidktm950 Dg Mar 01, 2009 6:52 am

El oli si es de cotxe no et serveix, perque et faria lliscar l'embrague, que a les motos es banyat amb oli.

El oxit del diposit es complicat de treure. per molt que el netegis, sempre en saltara i et bosara el filtre que ja a la sortida, proba de posar aiguarras amb sorra i sacsal be perque et polisi el interior del diposit. Set posaran uns braços de maxote. Pero despres l'auras de netejar be perque no quedi sorra.

El pisto del darrera et surt tort suposo que perque es brut de pols de ferode, ja esprais especials per treure el polset dels frens. Si no desmontal tot i a netejar i polir.

Sort.
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dg Mar 01, 2009 7:04 am

gracies, david.

el oli he anat a buscar-lo avui al marvea i no en tindran fins dimecres, algu sap si hi ha una altra tenda on en venguin com ells,perque si vas a una casa de motos es mes car.

i el tema del diposit farem el que podrem,i del fre es impossible desmontar-lo,si tinguessa un banc d'aquells on deixar-lo fixe i poder fer força als tornillos,encara. el dilluns li porto al mecanic de kawa a veure si m'ajuda,que ja he desmontat la pinza pero el embolo aquest no baixa.
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por davidktm950 Dg Mar 01, 2009 8:00 pm

Mira el oli al Carrefour, se de companys de Tarragona que el compren alli.
Castrol 15/50 per moto.

Jo tinc Cargol per si vols probar.
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dl Mar 02, 2009 12:08 am

lo de la pinza ,impossible. dema li porto al mecanic i de pas agafare tornillos nous.

al carreful vaig estar l'altre dia i no en vaig veure,m'ho tornare a mirar pero...
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dt Mar 03, 2009 4:09 am

ei doncs al final la pinza al mecanic, i el tema del oli solventat ,ja que he trobat una pagina d'internet on he comprat el oli,filtre i filtre d'aire a bon preu.

aqui a lleida em demanaven 45 per una garrafa de 4 litres ,i en aquesta pagina val 32 eur !!!

la pagina es www.motostock.com i si aneu a recambis podreu triar segons model de moto

es com comprar a andorra pero desde el sofa de casa Razz

lol!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dj Mar 05, 2009 10:29 am

doncs en dos dies la compra a casa, jejeje

dema estara llesta, exepte el fre del darrera que resulta que un pisto esta agarrotat,a veure si entrobo un per internet de 2ª ma
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Panotxa Dj Mar 12, 2009 10:13 pm

doncs ja tinc la pinça arreglada,al final el mecanic la va poder arreglar, tot i que va costar lo seu i que la junta s'ha tingut que fer artesanalment,

ara a montarla i dilluns si em donen festa començare a fer-la rodar
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!! Empty Re: algu ha tingut una yamaha diversion? JA ME L'HE COMPRAT!!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum