Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
S.O.S AMB LA DIVERSION, EN VENDA!!!!!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
S.O.S AMB LA DIVERSION, EN VENDA!!!!!!
Doncs avui em anat la Rebe i jo a fer el doll cadascu amb la seva moto i resulta que en marxa ella va de conya ( no ho fa malament per ser la 3ª vegada que l'agafa), pero en parat no la pot ni moure.
dir que en arribar a la baronia en parat li ha vençut la moto, resultat les dos al terra ,la Rebe be pero la diversion maneta esquerra trencada i tulipa intermitent trencada.
despres be fins a castello de farfanya on en un Stop tornemi pero de l'altre costat.
i aqui venen les preguntes:
on trobar maneta esquerra , al marvea n'hi ha,pero algu sap d'un desguaç aqui a lleida? i aixi miro tulipes que de moment sols li fotre cinta
que fer per baixar l'amortiguador del darrere? bieletes? quin preu?
ficare el amortiguador el mes tou possible i rebaixare el seient, pero tot i aixi no crec que n'hi hagi prou perque arribi be al terra ( necessita uns 6 cm)
si veig complicada la cosa em treure de sobre com pugui la diversion i qui sap potser l'antonio te comprador de la gpz ( si la rebe arriba be al terra,clar)
[img][/img]
dir que en arribar a la baronia en parat li ha vençut la moto, resultat les dos al terra ,la Rebe be pero la diversion maneta esquerra trencada i tulipa intermitent trencada.
despres be fins a castello de farfanya on en un Stop tornemi pero de l'altre costat.
i aqui venen les preguntes:
on trobar maneta esquerra , al marvea n'hi ha,pero algu sap d'un desguaç aqui a lleida? i aixi miro tulipes que de moment sols li fotre cinta
que fer per baixar l'amortiguador del darrere? bieletes? quin preu?
ficare el amortiguador el mes tou possible i rebaixare el seient, pero tot i aixi no crec que n'hi hagi prou perque arribi be al terra ( necessita uns 6 cm)
si veig complicada la cosa em treure de sobre com pugui la diversion i qui sap potser l'antonio te comprador de la gpz ( si la rebe arriba be al terra,clar)
[img][/img]
Editat per darrera vegada per alex el Dc Mar 31, 2010 6:38 am, editat 1 cop en total
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: S.O.S AMB LA DIVERSION, EN VENDA!!!!!!
la cagaras, comprali la una monster que aquesta si que es vaixeta.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Em sembla que ting una maneta que te podria anar be i si es aixi te la regalo,i lo de vaixar la moto si te pases lo dissabte pel talleret es podria fer alguna coseta,no se tot pot veure
OK Makey
OK Makey
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
ok, intentare, ja et trucare perque aixo te pinta de venta, ho consultare amb el coixi ,de mati, que treballo de nits
Panotxa- Admtero
que faras aquesta nit , redada, jajajajjajajajajaj. tate quieto que les rumanes et poden grava amb video........
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
uy uy uy que morbo !!!
i sobre la moto em sembla que la posare en venda ja que amb el seient sols baixo un 2 cm i en necesito baixar 6, 8cm
ja veurem, consultare amb la Rebe i potser esperem uns dies ja que les alternatives com la gs 500 em sembla que ens quedariem igual, i comprar una cb250 potser seria masa curta.
ja veurem que ademes s'atansa la fira de rosello i alli ens calentarem el tarro una mica
i sobre la moto em sembla que la posare en venda ja que amb el seient sols baixo un 2 cm i en necesito baixar 6, 8cm
ja veurem, consultare amb la Rebe i potser esperem uns dies ja que les alternatives com la gs 500 em sembla que ens quedariem igual, i comprar una cb250 potser seria masa curta.
ja veurem que ademes s'atansa la fira de rosello i alli ens calentarem el tarro una mica
Panotxa- Admtero
Nois esta ala venta !!!!
http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/xj/600_diversion-1992-en-lleida-4413650.htm
http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/xj/600_diversion-1992-en-lleida-4413650.htm
Panotxa- Admtero
1000 eur la diversion !!!
Panotxa- Admtero
venuda !!! ara a buscar-li una suplent jejeje
Panotxa- Admtero
Felicitats !! Cuant tinguis la nova adquisició volem fotos !!!! jejejejje
Invitat- Invitat
doncs no t'ho creuras pero ja vaig probar el remolc en questio fa 4 anys i anava de conya i ni es notava, pero havia encara problemes legals que no ho veia gaire clar, ademes del preu....3000 euros!!!!
prefereixo aixo.....[img][/img]
prefereixo aixo.....[img][/img]
Panotxa- Admtero
I que ticaras aqui dintre al teu fill
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
envidia que tens que tu no i caps !!! ja jajaja
Panotxa- Admtero
Óstia !! El Nitro dins d' un remolc d'aquestos !! Sería la canya !!
Invitat- Invitat
Home tot es posible amb un foradet per dalt per que tregui el cap.
Aixo si amb ulleres que si no els mosquits.
Aixo si amb ulleres que si no els mosquits.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum