Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
DIUMENGE CONCENTRACIO O EXPOMOTO ?
2 participantes
Associació de Motoristes Terraferma :: Marques, Compra-Venda :: Secció Compra - Venda :: Venc Accessoris
Pàgina 1 de 1
DIUMENGE CONCENTRACIO O EXPOMOTO ?
HOLA , TINC UN DUBTE , QUE HI HA EL DIUMENGE A ROSELLO : CONCENTRACIO O EXPOMOTO ?
VSSSSSS
RUBEN
VSSSSSS
RUBEN
ruben- Conegut
- Nº de missatges : 185
D'on ets? : castellsera
Moto : honda vfr
Re: DIUMENGE CONCENTRACIO O EXPOMOTO ?
ei Ruben, es la fira de motos. Hi haura diuen que uns 30 stands de diferents expositors.Es el dissabte i el diumenge.
la concentracio es a finals d'any,el 11 d'octubre.
em sembla que el presi ha enviat als socis un calendari de concentracions de tot l'any per a que no passi lo del any passat.
Estaria be de quedar per anar el dissabte a la fira i sortir el diumenge. I sino,el diumenge es poden fer dos grupets,els que vulguin sortir,i els que vulguin anar a la fira.
la concentracio es a finals d'any,el 11 d'octubre.
em sembla que el presi ha enviat als socis un calendari de concentracions de tot l'any per a que no passi lo del any passat.
Estaria be de quedar per anar el dissabte a la fira i sortir el diumenge. I sino,el diumenge es poden fer dos grupets,els que vulguin sortir,i els que vulguin anar a la fira.
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Associació de Motoristes Terraferma :: Marques, Compra-Venda :: Secció Compra - Venda :: Venc Accessoris
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum