Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
    Últimos temas
    » NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
    por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

    » 6è Raid ADMT 2016
    por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

    » Restyling 990 ADV
    por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

    » Hola!!!
    por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

    Col·laboradors

    • Lorenzo copión !! Firall10

    • hola

    • Neumaticos Pirelli

    • Glassdrive

    • descripcion

    Lorenzo copión !!

    Ir abajo

    Lorenzo copión !! Empty Lorenzo copión !!

    Missatge por Invitat Dt Abr 07, 2009 12:18 pm

    Ahir o abans d'ahir, vaig veure un reportatge de motos antigues i demés... A lo que de repent escolto el nom de "Jorge Lorenzo" affraid EEEEPPPP !!! Al loro, a veure que diu aquest de les motos. Doncs be, despres de parlar amb aquella gracia innata i xulesca que te sobre les motos antigues, van aprofitar per fer publicitat d'una cosa que Lorenzo llança al mercat !!! Que será??? Algo nou??? Amb que hem sorprendrá ??? ...... UN CÓMIC Sleep . Com no, el chaval que te molta personalitat, a tornat a copiar una altra cosa que el gran Valentino Rossi ja fa temps que va fer, no en te prou en fer les gracietes pels circuits com si fos el gran ídol dels motoristes, ara continue copiant les idees d'en Rossi... Al pas que anem, haviat cambiara de nacionalitat i comensará a parlar en italiá per intentar ser mes Rossi ...

    Hem sap greu per que és espanyol, pero algú l'haurie de donar un toque, a veure si obre els ulls i es centra més en les curses i tenir una personalitat propia i deixar de fer l'indio per les pistes i fora d'elles. Com a pilot no tinc res que discutir, m'agrada veure'l com s'atreveix a ensenyar roda al Rossi i als demés i fins i tot me mig alegrat cuan a guanyat algun gran premi, pero com a persona...

    Vinga va, que encara ets a temps, solucioneu les coses amb en Dani, sigues més humá i tant impulsiu com sempre !!!

    Ala, ja m'ho e tret de sobre !!! Jijiji

    Invitat
    Invitat


    Tornar a dalt Ir abajo

    Lorenzo copión !! Empty Re: Lorenzo copión !!

    Missatge por Panotxa Dt Abr 07, 2009 10:32 pm

    doncs si noi, tens rao.

    ja ho vaig dir en un altre post, aquest palla... vull dir personatge ,es molt bon pilot,pero com a persona.....màgrada mes la personalitat del meu gat que la seva.

    sempre que surt als mitjans es fa la victima i que cada vegada sera mes fort " porque he sufrido mucho" diu ell.

    l'altre dia el van entrevistar a "el club" a tv3 i feia cagar.


    el valentino al menys feia riure i tenia personalitat,bueno, en te, pero tampoc m'agrada,prefereixo altres pilots i de casa.
    Panotxa
    Panotxa
    Admtero
    Admtero

    Nº de missatges : 2655
    D'on ets? : ciutada del mon
    Moto : varadero

    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum