Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
¿Canal ADMT Youtube?
Pàgina 1 de 1
¿Canal ADMT Youtube?
Hola, com encara soc molt nou de webmaster de ADMT, la meva pregunta es, ¿hi ha un canal de ADMT en Youtube? he vist vídeos y tal de ADMT, però el canal seria una manera de tindre tots el videos en una sola página.
¿Algú sap algo d'aixo?
¿Algú sap algo d'aixo?
Invitat- Invitat
Re: ¿Canal ADMT Youtube?
Q jo sapigui no hi ha cap canl, pero tu amteix...
Qui tingui videos per penjar que li pasi al webmaster i palanteeeeeeee
v' sssssssssss
Qui tingui videos per penjar que li pasi al webmaster i palanteeeeeeee
v' sssssssssss
Que jo sàpiga no n'hi ha cap, pero si vols videos aqui https://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=tutubojoker&aq=f
n'he penjat uns cuants de les sortides i de la rodada al circuit d' Alcarrás. Cuant tinguis el canal fet i t'agrada algun video del meu canal del YouTube, el posses com a favorit per a que els demés també el veguin i si aixó no se pot fer, hem dius com enviar-te els videos i llestos !!!
V'sss
n'he penjat uns cuants de les sortides i de la rodada al circuit d' Alcarrás. Cuant tinguis el canal fet i t'agrada algun video del meu canal del YouTube, el posses com a favorit per a que els demés també el veguin i si aixó no se pot fer, hem dius com enviar-te els videos i llestos !!!
V'sss
Invitat- Invitat
Tomo nota, en cuanto me organice esta semana, publicaré los resultados de lo que he hecho.
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum