Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida avui !!!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortida avui !!!
Hola malalts de motos !!
Avui e propossat fer una sortideta... ( es que m'aborreixo molt... ), e quedat amb la gent a les 17:30 al Dalmau, ok?
Proposseu rutes i la + votada tindrá el privilegi que la facin els ADMeTeros !!! Je, je
V'sss
Avui e propossat fer una sortideta... ( es que m'aborreixo molt... ), e quedat amb la gent a les 17:30 al Dalmau, ok?
Proposseu rutes i la + votada tindrá el privilegi que la facin els ADMeTeros !!! Je, je
V'sss
Invitat- Invitat
Re: Sortida avui !!!
buf quina calda ,pero intentare fer l'esforç jejeje
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Així m'agrada !!!
Vinga animeu-se i aneu propossant la ruta !!
V'sss
Vinga animeu-se i aneu propossant la ruta !!
V'sss
Invitat- Invitat
o.k. lleida .- bcn- girona-. andorra-.- mollerussa.- alcarras -. lleida
jajejaja
jajejaja
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Jo he estat incapaç de sortir de casa aqesta tarda..bufffffff quina calor!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Ohhhh !!!
Tas perdut al Fali amb la seva nova Super-moto !!!
Hem anat a fer un veure a Cambrils i de pas a veure les xatis, jijji
A estat molt be, hem anat per la carretera de Flix i hem tornat pel Coll de l' Illa, jeijijjii
I lo millor... DEMA + MOTO !!!
Tas perdut al Fali amb la seva nova Super-moto !!!
Hem anat a fer un veure a Cambrils i de pas a veure les xatis, jijji
A estat molt be, hem anat per la carretera de Flix i hem tornat pel Coll de l' Illa, jeijijjii
I lo millor... DEMA + MOTO !!!
Invitat- Invitat
joker y no te olvides , la chati de la escuter que le has prometido una guelta, jajajaja.
ufffffffffffffffff laguelo e vist mes dun adelantamen ......., joer lo peor la peste a aceite, tengo la ropa en la lavadora.
dema portare celo negre per taparle els faros al fleque, joer como deslumbran esos faros....
ufffffffffffffffff laguelo e vist mes dun adelantamen ......., joer lo peor la peste a aceite, tengo la ropa en la lavadora.
dema portare celo negre per taparle els faros al fleque, joer como deslumbran esos faros....
riki- V.I.P
Y para mi gomas nuevas... No te e podido dar guera en el Coll de l'Illa porque se me iba de alante... I no es ninguna escusa, me a dado 2 sustos y e pasado de apurar. Me tengo que poner unas ruedas como las tuyas, tienen que ser una pasada !!! jijiji
Invitat- Invitat
jajajaja las ruedas no cuelan , ahora has demostrado que solo corres en las rectas, buaaaaaaaaaaaaaaa cuales fueron las palabras a si el coll de lilla es mi terreno jajajajajaja, me parto, en la segunda curva ya no te veia donde te quedaste, jajajajajajaj
riki- V.I.P
Nooooooooo, e dixo que el "puerto" entre Mora i l'Hospitalet ese si que es mi terreno, del Coll de l'Illa no e dicho nada.
I no es escusa, e tenido que dejar pasar al Emili tambien... Aix, estoy perdiendo facultades... La edad, jijiji
I no es escusa, e tenido que dejar pasar al Emili tambien... Aix, estoy perdiendo facultades... La edad, jijiji
Invitat- Invitat
Per a que quedi costancia de que la moto del Abuelo el va portar fins a Cambrils !!!
Invitat- Invitat
y yo di media vuelta porque si hay xatis me pongo enfermo,QUE PASO HAMBRE!!!!!!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero