Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig

4 participantes

Ir abajo

Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Empty Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig

Missatge por KOALA Dv Maig 30, 2008 9:36 pm

Vinga que avui fa solet nens/es!!!! a qui li va be d'anar al bareto a fer una coca...cola o un suquet i unes braves sobre les 20h - 20,30h ?????rabbit
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Empty Re: Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig

Missatge por crypty Dv Maig 30, 2008 11:15 pm

A mi em va be,oficialment ja estic de vacancesQui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Yupi10
crypty
crypty
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 65
D'on ets? : lleida
Moto : suzuki gsx600f

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Empty Re: Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig

Missatge por Emili Dv Maig 30, 2008 11:42 pm

Em far por dir que sí perque no he complert cap de les vegades, però en principi estaré a les 20 a l'Encreuat Rolling Eyes .
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Empty Re: Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig

Missatge por Àngel Dt Jun 03, 2008 12:20 am

Ja explicareu com van les trobades a l'encreuat, de que parleu..quantes birres us foteu---ajaja.
V'ssssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Empty Re: Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig

Missatge por KOALA Dt Jun 03, 2008 3:56 am

bounce Hola que tal!!!!!!!!!!

Aquest Divendres vam ser 4 persones, 1- l'Emili (Briquidance) 2- jo Koala (el crusaito) 3- Antoñito (mikel Jason) 4- Mónica (robocop ) jjjjj jo només vaig poder estar fins a les 20,30h perque habia d'anar a classe, es va parlar del president...del Vicepresident...i dels demés jajajajajaja...es broma, es va parlar del tema de les samarretes, de la participació de la associació al programa de tele Lleida i de dones, i ja ta.. Laughing després segur que els que es van quedar van parlar de mi jajajaja

Aquest Divendres ja comunico que jo no puc anar-hi. Soc treballan a Montmeló a moto GP. una abraçada!!!!!!!

bounce
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Empty Re: Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig

Missatge por Àngel Dt Jun 03, 2008 8:13 pm

Ok, ja veig q us paseu de pu ma, m'alegro i espero poder anar algun dia.
V'ssssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig Empty Re: Qui ve avui a l'Encreuat!!!!!! Divendres 30 Maig

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum