Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • antes sin moto que tener una BMW Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

antes sin moto que tener una BMW

+7
Àngel
Butxana
KOALA
Emili
riki
Danielot
Panotxa
11 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Panotxa Dc Jul 08, 2009 2:09 am

pensareu," ala, l'Alex ja se ha quemao" per lo que va pasar diumenge al doll .....posi teniu rao antes sin moto que tener una BMW Icon_twisted

ja fa molt de temps que penso que hi ha dos tipus de moteros amb bmw,

el que te una bmw perque es la moto que li agrada o la ha aconseguit a molt bon preu,i que no l'importaria tindre qualsevol altra marca perque li agrada un model en concret,i que sempre torna les salutacions moteres.antes sin moto que tener una BMW Icon_cheers

I despres esta el que te una bmw perque clar, es una bmw i ell 'osea' sols pot tindre una bmw,surt els diumenges,i aixo si amb tota la indumentaria bmw, botes,pantalons,chaqueta ,casc.... fins i tot la roba interior es bmw!! i aquest no tenen ni puta idea del que significa els dits en V.antes sin moto que tener una BMW Icon_evil

ja fa molts anys un dia que la meva dona i jo tornavem de Teruel ens va adelantar un grup de 15 motos,totes bmw menys una que era una zzr.A que no sabeu qui va ser l'unic que ens va saludar al adelantar-nos...si heu acertat el de la zzr!!

la meva dona i jo portem molts km per Espanya i sempre igual ,la majoria de BMW (i megascuters) no et saluden mai,perque clar ells son superiors,et miren per damunt de l'espatlla.

pero es que aquest diumenge ja va ser la gota que besa el got!!
erem 5 companys que feiem el doll,cadascu al seu ritme,un va tirar a ritme força alegre i jo vaig decidir anar al seu darrere perque tenia ganes de fer-ho a un bon ritme.

i axo que ens trobem diversos grupets de bmw's, i al arribar a un grupet de tres el company les comença a adelantar i quant estava a l'alçada de la 2ª,aquesta li surt i obliga al company a anar al tercer carril,que es el carril lent pels que pujen.
Menys mal que hi havia 3 carrils que sino em veig al company a la cuneta.
pero lo fort es que la moto que va sortir hagues pogut tornar al seu carril pero no ho va fer!!! antes sin moto que tener una BMW Icon_evil

Arribo jo a aquest grupet i la tercera l'adelanto correctament,pero quant estic darrere de la segona veig que no em deixa adelantar,si jo intentava adelantar-lo ell invaia el carril contrari i em tancava.A les curves frenava molt i si l'intentava adelantar,ell accelerava.
Aixi 2 km que por sus cojones no em deixava passar,i jo flipant a distancia.
I el tio fot els ultims 300metres abans dels tunels de camarasa pel sentit contrari antes sin moto que tener una BMW Icon_eek antes sin moto que tener una BMW Icon_eek antes sin moto que tener una BMW Icon_eek alucinant!!

Al sortir dels tunels es troben un parell de bmw companyes seves,i sense mirar les adelanten quan els hi venia de cara una moto custom,a la que van obligar a arramblar-se roçant el guardarrails.

La pobra custom saludant amb v's i sabeu qui va ser l'unic en saludar??? doncs si jo, cap de les 4 Bmw's van saludar.

Bueno,un bon parell de subnormals que de moteros res de res i menys de saber anar en moto.

Per sorpresa un dels nostres companys tambe ens diu que algun altre bmw anava invaint el carril contrari.

mes endavant estaven parats,i ho sento pero no vaig poder aguantar d'ensenyar-lis el meu dit anular,mal fet si,pero si haguessa parat us dic jo que la lio.antes sin moto que tener una BMW Icon_evil antes sin moto que tener una BMW Affraid

bueno ,despres d'aquest rotllo, m'agradaria saber si algu vol colaborar en fer unes samarretes on posi el titol d'aquest post antes sin moto que tener una BMW Icon_razz ,de moment ja en som dos,si algu en vol una que m'ho digui i preguntarem preus antes sin moto que tener una BMW Icon_lol


Editat per darrera vegada per alex el Dv Set 11, 2009 5:46 am, editat 1 cop en total
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Danielot Dc Jul 08, 2009 7:24 am

Sense ganes de buscar polemica.

Pero de "capullos" en moto n'hi ha a tot arreu, sigui amb BMW o sense.

Per aixo em sembla que el titol del post no es del tot acertat.
Danielot
Danielot
Assidu
Assidu

Nº de missatges : 53
D'on ets? : La terra Ferma
Moto : V STROM 650

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Invitat Dc Jul 08, 2009 7:28 am

Jo t'antenc moltíssim perque era un dels 5 companys que feia el Doll, a mi no hem va donar temps de que me putegessin perque era més lent i per sort per mi no vaig arribar al grupet dels pijos, pero aixó de la camiseta... no sé, a mi m'agradaria que la proxima moto meva fos Bmw, pero tranquils, que perque porta una Bmw os deixaré passar sempre i SEMPRE saludaré.

Visca els que saluden, són els únics MOTEROS reals !!

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por riki Dc Jul 08, 2009 8:02 am

Alex estic amb tu...... mens mal que quedava un tercer carril que sino.... avui pot se encara estaria treiemme troçets de muntanya de la carn, y , lo del dit es..... poca cosa, si no fos que eren molts jo mes duna jeta trencaria.
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Emili Dc Jul 08, 2009 10:50 pm

Com comprendras jo no estic d'acord amb les samarretes ni amb el titol Evil or Very Mad , i això que també vaig veure el que expliques.
La meva conclusió es que aquests personatges que vam trobar farien el mateix amb la seva BMW o amb un vespino rossi, vamos que anirien donant pel cul fins a no poder més.
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por KOALA Dj Jul 09, 2009 12:35 am

Menys mal que vaig tornar a caseta i no vaig estar allà i trovar-me amb aquesta situació...sino potser seria dels que pararien a dir 4 coses si els veia després...vinga no us feu més mala sang que no val la pena!!!
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por riki Dj Jul 09, 2009 1:57 am

Emili la teva bmw no conta o et donas conta de que no fa el mateis sorol que les demes bmbs.

em sembla a mi que aquesta maquina no volia se una bmw....

yo a la camiseta ficaria:

no me adelantes si no es que tienes mas pelotas que yo.Twisted Evil
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Invitat Dj Jul 09, 2009 9:49 am

Noooooooo, a mi m'agraden 2 frases:

"NO IMPORTA LOS CABALLOS DE LA MOTO, IMPORTA LOS COJONES DEL PILOTO"

"NO CORRO, VUELO BAJO"

Vinga, a fabricar camisetes !!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Panotxa Dj Jul 09, 2009 9:56 pm

doncs em sembla que amb el titol no insulto ni desitjo res dolent a ningu, es una opinio personal que es pot estar d'acord o no.

qui vulgui tindre una BMW que la tingui,es ell qui ha de decidir si ser del 1r grup o ser un capullo del segon.

emili,en riki te rao, la teva no compta que sona diferent,ademes a tu t'em pogut salvar a temps igual que al Koala, jejeje
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Panotxa Dj Jul 09, 2009 10:01 pm

ei,i aixo que la nova bmw s 1000 rr m'encanta,pero ja he comentat que porto moltissims km recorreguts i es el que he anat veient i constatant

i ja no vull entrar a la polemica de com et tracten en un concessionari de BMW, alucinant
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por riki Dv Jul 10, 2009 1:59 am

jajaja ai estic amb tu, set crema la moto por una mal montage de una pieza, pues no pasa nada : es lo que hay, que para hacer una puta revision te tienen esperando un mes, no pasa nada, que te canvian los discos de embrague y te cobran todo el kit pero solo te cambial el primero, no pasa nad, alex no no ablemos del concessionario que me pongo malo.... Evil or Very Mad
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Emili Dv Jul 10, 2009 8:48 pm

La meva moto no sona diferent, es que va molt més fina que les altres. Al final me la traumatitzareu i no voldra venir amb vosaltres. Crying or Very sad
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Panotxa Dv Jul 10, 2009 11:50 pm

noooo, que seras un d'ells !! tens que venir amb nosaltres per seguir el tractament per ser motero !!
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por riki Ds Jul 11, 2009 1:14 am

deserto, gamberro que ets un gamberro, yo ya te e vist amb uns altres muteros, emb va fe gracia tots anaveu de rosaaaaa...... jajajaja
riki
riki
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Panotxa Ds Jul 11, 2009 3:32 am

bueno,nois, ja tinc el disseny de la samarreta Razz

seria el logo de bmw davant amb la senyal de prohibit a sobre,i al darrere el text Twisted Evil

de moment ja en som tres,qui s'anima?????? affraid
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Invitat Ds Jul 11, 2009 9:07 am

Ostras, tinc ganes de veure les camisetes !!! jijiji

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Panotxa Dt Jul 21, 2009 3:45 am

ja tinc el logo !!!!Twisted Evil Twisted Evil


[img]antes sin moto que tener una BMW Logorxf.th[/img]
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Butxana Dt Jul 21, 2009 7:14 am

No penso fer cap mena de comentari en contra o a favor...

Però crec que el que feu és ficar al mateix sac que aquests fills de puta a gent com l'Emili, Noel, Decai o jo mateix (ara no em be ningú més...) o molts d'altres que els agraden aquestes màquines. No crec que s'hagui de donar la culpa a la màquina, suposo que farien el mateix amb HD, Honda, Ducati o Vespa...

P.D. I que consti que a mí no em paga BMW, soc jo qui paga...
Butxana
Butxana
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Àngel Dt Jul 21, 2009 8:08 pm

jo crec q hauria de posar anti-cabron que porten bmw-yamaha.honda...
v'sssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por NITRO Dc Jul 22, 2009 6:17 am

Amb la meva no us podeu ficar perque es d'una altra galaxia,pero considero que sigui la moto que sigui totes son bones,unes mes noves i d'altres de mes velles,aaah i no foteu aquestes paraulotes per aqui que hi a nens Twisted Evil

NITRO
Pesat
Pesat

Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Emili Dc Jul 22, 2009 11:37 pm

Ja veus la que estas liant Alex Evil or Very Mad .
Al final haurem de sortir en dos grups, per una banda els bons i per l'altra els que no porten BMW. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil .
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Panotxa Dc Jul 22, 2009 11:54 pm

ah !!!! pero que no ho feiem aixi fins ara??? a no!!!! que era perque us esperavem!! jejeje

butxana, a vosaltres per sort us em pogut salvar a temps!!!!

que si voleu podem fer camisetes anti-lokevulgueu, pero a compartir gastos eh???

us en reservo una o que!!???
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Invitat Dj Jul 23, 2009 12:33 am

Emili escrigué:Ja veus la que estas liant Alex Evil or Very Mad .
Al final haurem de sortir en dos grups, per una banda els bons i per l'altra els que no porten BMW. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil .

Hi haurá un 3º grup... els que desde Balaguer a Camarasa tarden 45 minuts i els que utilitzant els mateix temps ho fan 2 vegades i a sobre arriba 1º al bar... Os enrecordeu ??? (P.D.: També hem va donar temps a anar a la Font de les Gavasses...) VAIG SOBRAT !!!
Es clar que en aquest 3º grup només estaré jo, perque no tinc competencia...

V'sss i no os piqueu !!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Emili Dj Jul 23, 2009 8:04 pm

Joker escrigué:
Emili escrigué:Ja veus la que estas liant Alex Evil or Very Mad .
Al final haurem de sortir en dos grups, per una banda els bons i per l'altra els que no porten BMW. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil .

Hi haurá un 3º grup... els que desde Balaguer a Camarasa tarden 45 minuts i els que utilitzant els mateix temps ho fan 2 vegades i a sobre arriba 1º al bar... Os enrecordeu ??? (P.D.: També hem va donar temps a anar a la Font de les Gavasses...) VAIG SOBRAT !!!
Es clar que en aquest 3º grup només estaré jo, perque no tinc competencia...

V'sss i no os piqueu !!!

Com t'aprofites de que el riki esta de vacances i no contestarà, per que ja saps que aquest comentari es com prendre-li foc a aquell home no???.
A més no vull ser dolent ... però ho seré Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil , un dia d'aquests hem de mirar quant tardes en anar de pont de montanyana a tremp, a veure qui ho fa més ràpid geek
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Invitat Dv Jul 24, 2009 6:49 am

Emili escrigué:
Joker escrigué:
Emili escrigué:Ja veus la que estas liant Alex Evil or Very Mad .
Al final haurem de sortir en dos grups, per una banda els bons i per l'altra els que no porten BMW. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil .

Hi haurá un 3º grup... els que desde Balaguer a Camarasa tarden 45 minuts i els que utilitzant els mateix temps ho fan 2 vegades i a sobre arriba 1º al bar... Os enrecordeu ??? (P.D.: També hem va donar temps a anar a la Font de les Gavasses...) VAIG SOBRAT !!!
Es clar que en aquest 3º grup només estaré jo, perque no tinc competencia...

V'sss i no os piqueu !!!

Com t'aprofites de que el riki esta de vacances i no contestarà, per que ja saps que aquest comentari es com prendre-li foc a aquell home no???.
A més no vull ser dolent ... però ho seré Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil , un dia d'aquests hem de mirar quant tardes en anar de pont de montanyana a tremp, a veure qui ho fa més ràpid geek

Touche !!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

antes sin moto que tener una BMW Empty Re: antes sin moto que tener una BMW

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum