Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
10 i 11 d’abril: Fira Lleidamoto.
+8
davidktm950
riki
NITRO
civico07
Panotxa
Butxana
decai
Àngel
12 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Re: 10 i 11 d’abril: Fira Lleidamoto.
el diumenge ens vam cambiar les motos el Riki i jo, una estoneta de no res... i ... jajaajjejjeejejeajjajjajja
Jo encara anava fent amb la cafetera seva, pero ell... pobret, no podia i no per culpa de la meva super maquina perfecta i precisa, sino per que aquesta gent esta acostumada a anar amb motos de pagés, traient cama a les curves i tal, i esclar, cuant agafen una maquina de alta precissió amb uns cuant caballs... jajajaja no poden, per aixó considero que els que portem RR i fem les garrigues o cualsevol ruta ratonera i mes o menys anem a molt bon ritme es de veritable mérit, els de les RR ens currem mes les traçades i fem un gran esforç i tot i així fem un bon paper !! O sigui que olé per les RR en territori trail i naked !!
Jo encara anava fent amb la cafetera seva, pero ell... pobret, no podia i no per culpa de la meva super maquina perfecta i precisa, sino per que aquesta gent esta acostumada a anar amb motos de pagés, traient cama a les curves i tal, i esclar, cuant agafen una maquina de alta precissió amb uns cuant caballs... jajajaja no poden, per aixó considero que els que portem RR i fem les garrigues o cualsevol ruta ratonera i mes o menys anem a molt bon ritme es de veritable mérit, els de les RR ens currem mes les traçades i fem un gran esforç i tot i així fem un bon paper !! O sigui que olé per les RR en territori trail i naked !!
Invitat- Invitat
NITRO escrigué:Tu lo que tens que fer es vindre amb la criatura a l'estand i portare gasolina per fotreli un xiringaso de gasofa avere si se espavila perque el seu pare esta una mica apollardao
jajaajaj de moment ja té la gorreta del gran Valentino Rossi i una poket "Repsol" que la tinc que trastejar perque no arranca, jejeje
Invitat- Invitat
Joan cambia de camell que t'ha venut la droga adulterada
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
si si, ja li demanareu autografs cuant sigui campió del Món !!
Invitat- Invitat
De veritat estas faltat
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
gracies Nitro !! jajaaj
Intentaré fer una escapada demà per possar a proba la meva béstia al banc de poténcia !!
Intentaré fer una escapada demà per possar a proba la meva béstia al banc de poténcia !!
Invitat- Invitat
Em sembla que avui al banc algu s'ha quedat amb mal gust de boca.
Una de dos o la maquina anava malament o les besties son mosquits.
No he vist cap BMW a veure cuants potrillos treie....
Una de dos o la maquina anava malament o les besties son mosquits.
No he vist cap BMW a veure cuants potrillos treie....
diuen que n'han tret mes del que esperaven , pero clar , segur que han cambiat els filtres i els han llimpiat de posos de cafe.
quant pugui posare unes fotos una mica comprometedores per algu....jijiji
quant pugui posare unes fotos una mica comprometedores per algu....jijiji
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
aqui teniu el trasto que ha donat mes de tot en el banc de potencia, mireu la cara de velocitat del conductor i copilot
[img][/img]
aqui com alguns no poden retenir la temptacio de pujar en una moto de veritat
[img][/img]
s'ha de dir que acostumat a la seva muebleuve,no sabia cambiar de marcha i ademes se li ha socarrat la cama. avui somiara el que es portar moto
i com no... el meu idol d'avui , un dels motius del perque porto la samarreta antibmw....
[img][/img] [img][/img]
trajeman ,o sea, que yo sin mi armani i sin mi bmw no soy nadie, osea
[img][/img]
aqui com alguns no poden retenir la temptacio de pujar en una moto de veritat
[img][/img]
s'ha de dir que acostumat a la seva muebleuve,no sabia cambiar de marcha i ademes se li ha socarrat la cama. avui somiara el que es portar moto
i com no... el meu idol d'avui , un dels motius del perque porto la samarreta antibmw....
[img][/img] [img][/img]
trajeman ,o sea, que yo sin mi armani i sin mi bmw no soy nadie, osea
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
SI !! Fotos Fotos !!
Jajajaj la meva a tret 127.1 CV !! I aixó que se li a de sumar 14 o 15 cv més al ser japonesa m'han comentat !!
jajajaj quin peazo pepino que tinc !!
P.D.: Recordo que la tinc de série !! TOMA !!!
Jajajaj la meva a tret 127.1 CV !! I aixó que se li a de sumar 14 o 15 cv més al ser japonesa m'han comentat !!
jajajaj quin peazo pepino que tinc !!
P.D.: Recordo que la tinc de série !! TOMA !!!
Invitat- Invitat
Bueno.... bueno... bueno....
...Ja comencem a afegir CV fantasmes.... d'aquells que es diu...es comenta... hi ha rumors que s'han de sumar... però que ningú no veu...
que enganyats que us tenen els japos....!!!
P.D. La meva BMW, que va pujar, i sense sumar-n'hi cap CV "virtual", en dona 125'15 CV.... casi, casi, casi... tan pepino com la teva... però amb més clase...
...Ja comencem a afegir CV fantasmes.... d'aquells que es diu...es comenta... hi ha rumors que s'han de sumar... però que ningú no veu...
que enganyats que us tenen els japos....!!!
P.D. La meva BMW, que va pujar, i sense sumar-n'hi cap CV "virtual", en dona 125'15 CV.... casi, casi, casi... tan pepino com la teva... però amb més clase...
Editat per darrera vegada per butxana el Dt Abr 13, 2010 12:30 am, editat 2 cops en total
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
si si !! Pero no arriba a la altura de la meva moto. I que dir del gran pilot ?? Amb el meu pes i la meva agilitat, som un binomi imparable !! jajajajaja
Invitat- Invitat
Va que tants cavalls i m'han dit que una merdeta de deuville us va adelantar a tots.
Ah i sense forçar la maquina.
Ah i sense forçar la maquina.
Moltes gràcies a tots companys/es per donar un cop de mà a l'ADMT i ara agafeu forces que be el RAID.
V'sssssssss
V'sssssssss
Lleida Moto 2010
Volem veure les fotos de Fira Lleida Moto!!! A veure si les fiqueu abans del Raid que si no s'acumula la feina.
aguilera- Nou
- Nº de missatges : 1
D'on ets? : Abrera
Moto : Aguila 250
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum