Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
venda de cb1000f !!
+2
riki
Panotxa
6 participantes
Pàgina 1 de 1
venda de cb1000f !!
ei, un company de feina es ven la seva moto ja que tambe ha tingut un crio i creu que es millor vendre-la i mes endavant potser se'n compra una altra
http://motos.coches.net/ocasion/honda/cbf/1000-2006-en-lleida-4253300.htm
us puc dir que esta de puta mare i que mai la ha apretat ,crec que esta molt be de preu !!
PD: espero que a mi no em passi aixo de vendre la moto per tenir un fill
http://motos.coches.net/ocasion/honda/cbf/1000-2006-en-lleida-4253300.htm
us puc dir que esta de puta mare i que mai la ha apretat ,crec que esta molt be de preu !!
PD: espero que a mi no em passi aixo de vendre la moto per tenir un fill
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: venda de cb1000f !!
jo encara no entenc, per la gent es te vendre la moto al neixe un nen, si mes tard te intencio de comprarse u'nalta.
p.d: que tenga suerte con la venta, que la cosa enta MUY chunga.
p.d: que tenga suerte con la venta, que la cosa enta MUY chunga.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Butxana, sempre hi ha l'opció del divorci !! jeje
joan que se te va la pinsa, a que viene esto.?
joan que se te va la pinsa, a que viene esto.?
riki- V.I.P
Joker escrigué:Butxana, sempre hi ha l'opció del divorci !! jeje
MANDE?????
NOLONTIENDO!!!!!!!
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
jeje, era conya !! Un no s'ha de vendre la moto o el que sigui pel fet de tenir un fill, el que s'ha de fer en compaginar les coses, jo fins ara sortia a totes hores amb moto, pero ara només l'agafo un diumege cada 2 setmanes, més val aixó que res, pero tinc les dues coses, el peke un cap de setmana i la moto l'altre diumenge. PIM PAM.
Pero bueno, cada cas i casa és diferent, jo només opino sobre el meu cas i com m'ho e compaginat !!
V'sss
Pero bueno, cada cas i casa és diferent, jo només opino sobre el meu cas i com m'ho e compaginat !!
V'sss
Invitat- Invitat
ostia ja m'avia acollonit el butxana amb un fill
jo tampoc u anteng si t'agrade la moto no se per que te la tens de vendre si no pots agarrale pues la diges a un raco i ja arrivara el dia que la puguis agarra
are si et fa falta la pasta pues s'aten
jo tampoc u anteng si t'agrade la moto no se per que te la tens de vendre si no pots agarrale pues la diges a un raco i ja arrivara el dia que la puguis agarra
are si et fa falta la pasta pues s'aten
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
home jo al butxana d'aqui uns añys el vec mes aixi
fleke- V.I.P
yo es diumenges al mati tins la sort que a casa molesto, y aixi puc surti sense cap u cuasi cap problema amb el meu ferro, pro a la tarda m'espera l'altre ferro que es la meva filla y aquet si que no va on vuy yo .juas juas
riki- V.I.P
Joker: Tranquil, aixó teu té cura!!!!!
Li he comentat el teu cas a un col.lega veterinari (¿qui millor per saber que tens?) i m'ha dit que, a primer cop d'ull, el que t'ha passat és que t'has liat amb l'avatar de l'Alex i el meu (con dos cojones!!!). La causa és, gairebé amb tota seguretat, una manca molt greu de sexe que produeix deficiència de la visió amb problemes d'enfocament perifèric.
La cura en el teu cas la veu molt complicada....
Per començar el tractament diu que el millor que podries fer és canviar de camell, que segur que el que t'està passant no és massa bo, i la resta..... temps i una........
Li he comentat el teu cas a un col.lega veterinari (¿qui millor per saber que tens?) i m'ha dit que, a primer cop d'ull, el que t'ha passat és que t'has liat amb l'avatar de l'Alex i el meu (con dos cojones!!!). La causa és, gairebé amb tota seguretat, una manca molt greu de sexe que produeix deficiència de la visió amb problemes d'enfocament perifèric.
La cura en el teu cas la veu molt complicada....
Per començar el tractament diu que el millor que podries fer és canviar de camell, que segur que el que t'està passant no és massa bo, i la resta..... temps i una........
Butxana- V.I.P
riki escrigué:yo es diumenges al mati tins la sort que a casa molesto, y aixi puc surti sense cap u cuasi cap problema amb el meu ferro, pro a la tarda m'espera l'altre ferro que es la meva filla y aquet si que no va on vuy yo .juas juas
Riki: Potser a tu et passa com a aquest company que surt tots els diumenges al matí:
"Este domingo me levanté temprano, como siempre, me vestí lentamente, agarré mi casco y mis guantes, me fui silenciosamente al garaje, arranque la moto y procedí a sacarla del garaje.
Al salir me encontré una lluvia torrencial, toda la calle inundada y una ventisca helada que soplaba al menos a unos 100 km/h.
Volví a meter la moto en el garaje, puse la radio y me enteré de que el mal tiempo iba a durar todo el día.
Entré de nuevo en mi casa, me desvestí silenciosamente y me deslicé dentro de la cama.
Despacito me acurruqué contra la espalda de mi mujer, y le susurré al oído:
-¡El tiempo fuera está horrible!
Ella acariciándome, me contestó medio dormida:
-Ya lo sé. ¿Te puedes creer que el gilipollas de mi marido se ha ido en moto?"
Editat per darrera vegada per butxana el Dc Des 16, 2009 2:00 am, editat 1 cop en total
Butxana- V.I.P
fleke escrigué: ostia ja m'avia acollonit el butxana amb un fill
I jo!!!! pensava que algú em reclamava alguna paternitat!!!!
A més, que passa!!! jo encara puc!!! que no estic tunejat!!!!!
Butxana- V.I.P
Ami mes be el que em pasa es: carinyo moto o sexo, y sempre em respon : tapat que fa fred....
juas juas juas....
juas juas juas....
riki- V.I.P
Butxana , ducto molt que algu et demani una paternitat, de moment no conec cap home que s'agi quedat prenyat....
jajejijoju....
jajejijoju....
riki- V.I.P
p.d: i si marchem d'aqui que li estem putejant el pos al alex.
riki- V.I.P
No se que passa amb aquest foro que sempre estem igual. Vull dir... El tema de l'inici no era que una persona es ven la moto???? Com nassos em arribat a que al butxana li bulguin demanar la paternitat d'una criatura? CENTREM-NOS UNA MIQUETA HOMEEEEEEE.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Jo faig al reves,ting dos nenas a casa i dos nenas al magatzem
NITRO- Pesat
- Nº de missatges : 320
D'on ets? : Lleida Kapital
Moto : Motocultor
jo ja passo..... aixo es un desmadre total!!! la qüestio es que no agafeu la bmwitis!!!! jajaja
Panotxa- Admtero
ostras, on estan el moderadors.
que prenguin nota y actuen sobre aquestos saboteadores de temas........ juas juas...
que prenguin nota y actuen sobre aquestos saboteadores de temas........ juas juas...
riki- V.I.P
pero es que no parlaem dels xurumveles del butxana
fleke- V.I.P
bueno nois, que el company encara es ven la seva cbf 1000, la te plena de pols jejeje
Panotxa- Admtero
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum