Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Per demà, algú sense xurumbels
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Per demà, algú sense xurumbels
Aixó va dirigit bàsicament a aquells que ni tenen criatures, ni nebots, ni cap altra espècie de fauna similar... als que demà hauran d'aguantar amb joguines noves i demés històries.....
Com és festa i diumenge m'han tornat a liar amb una altra fartada i no podré sortir (és que no sé dir que no!!! ), la idea és escapar-me una estona pel matí... si el temps millora una mica i la cosa està més seca....
Si voleu, ja ho sabeu.... si no tiraré pel meu comte
P.D. Si hi ha algún valent que tingui per casa fauna d'aquesta i tingui prous co...ons per deixar la parenta de guardia, per supossat que també serà ben vingut
Com és festa i diumenge m'han tornat a liar amb una altra fartada i no podré sortir (és que no sé dir que no!!! ), la idea és escapar-me una estona pel matí... si el temps millora una mica i la cosa està més seca....
Si voleu, ja ho sabeu.... si no tiraré pel meu comte
P.D. Si hi ha algún valent que tingui per casa fauna d'aquesta i tingui prous co...ons per deixar la parenta de guardia, per supossat que també serà ben vingut
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Re: Per demà, algú sense xurumbels
cullons no emb falten, el problema es que a la caseta del gos no i cavem els dos, y dormi afora en aquestos dias com que no, aixi que dema toca familia y de altres animals de compañia, jejejejejejjjeejjjajajaja.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
aixo s'avisa amb temps....bueno aixo et pasa per no estar curat de bmwitis
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
alex escrigué:aixo s'avisa amb temps....bueno aixo et pasa per no estar curat de bmwitis
No, aixó em passa per currar com un capu......
I no em penso curar.... encara que inventin la cura.... que per ara no n'hi ha
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
bueno, alguns jefes i enginyers de bmw s'estan curan....no?
ho dic perque començen a fer motos normals,em refereixo a bicilindrics paralels,tetras, reforcen les culates de les cafeteres, faran scooters, kymcos....ho potser els jefes ,els de la alta cupula ,els que estan en la oscuridad son japos???? mmmmmmm,..... nose,nose
ho dic perque començen a fer motos normals,em refereixo a bicilindrics paralels,tetras, reforcen les culates de les cafeteres, faran scooters, kymcos....ho potser els jefes ,els de la alta cupula ,els que estan en la oscuridad son japos???? mmmmmmm,..... nose,nose
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
no Alex, res daixo, el que pot pase es que si agin donat conte que emb aquestos ferrots que fabricaven no anirian en lloc. juas juas...
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
uy uy uy, tot aixó que dieu me sona a envidia coxina... Hem sembla que a més d'un es mor de ganes no de portarni, sino de tenir-ni una BMW !!
Jo aspiro algún dia a tenir-ni una, pero al pas que vaig... hauré de comprar només la xapa Bmw i pegar-la a la Cbr...
Jo aspiro algún dia a tenir-ni una, pero al pas que vaig... hauré de comprar només la xapa Bmw i pegar-la a la Cbr...
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum