Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Una ruta molt interesant Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Una ruta molt interesant

2 participantes

Ir abajo

Una ruta molt interesant Empty Una ruta molt interesant

Missatge por kakocama Dt Jul 06, 2010 1:42 am

Molt bones motoristes, que tal?
Mes que re comentar-vos una ruta que vaig fer diumenge en plan improvisada i la qual va acabar sent molt interesant i m'agradaria compartir-la amb tots vosaltres, una ruta de uns 100 i pico km. que et tenen una horeta o dos ben entretingut, hi ha dues parts de carretera rapida, la qual nomes hi ha un radar despres de "Alfés", pero desprès....
Bueno la ruta consta de anar de "Lleida" fins a la "Granadella" per la carretera de "Maials - Flix" (controlant amb el radar d'Alfés), un cop arribem a la la "Granadella" (per una carretera amb poquetes pujades i bastants corves sencilletes), atravesarem la "Granadella"(on hi ha un bar - restaurant a la plaça on es poden fer molt bons esmorzars), tot just al final anirem direcció "El Soleras", una carretera estreteta, amb moltes moltes corves, unes de ràpides i d'altres molt tancades, aquest tram es un tram d'uns 10 a 15 km. de corves interminables en les quals s'ha de prestar molta atenció i controlar molt l'accelerador ja que hi ha molta baixada.
Un cop arribem a "El Soleras" tenim l'opció d'anar direcció "Juneda" o direcció les "Borges Blanques", jo vaig anar direcció "Juneda", pero la part de "Borges" tampoc tenie mala pinta, aixo ja es decisió vostra, jeje!! i l'ultim tram es el de "Borges" o "Juneda" el qual tots els que heu anat cap a la platja sabreu que es una carretera la qual incita a exprimir la moto al màxim.
Bueno espero que hagi quedat clara la ruta, si hi ha qualsevol dubte mu comenteu.
Jo mu vaig passar de coña, i aixó que la vaig fer amb una 125, pero amb una mes gran seria un plaer.
Espero que us agradi i ja me comentareu.
Una abraçada

kakocama
Nou
Nou

Nº de missatges : 4
D'on ets? : Torrefarrera (Lleida)
Moto : Kymco Quannon 125

Tornar a dalt Ir abajo

Una ruta molt interesant Empty Re: Una ruta molt interesant

Missatge por Panotxa Dt Jul 06, 2010 2:04 am

doncs ahir vam fer un tram del que parles, haguessis pogut vindre ja que en arribar a serra de prades ,el abuelo i jo vam tornar xino-xano
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum