Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida de Cap de setmana
+7
pedruco
Emili
NITRO
Panotxa
alber_troy
Butxana
davidktm950
11 participantes
Pàgina 5 de 6
Pàgina 5 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Sortida de Cap de setmana
he estat mirant les rutes i son justetes d'horaris , sols que tardem en lloc de 9 o 10 hores com diu el googlemaps,tardem 7 o 8 , mes el temps d'esmorzar,dinar,repostar..se'n van minim 10 o 11 hores. Pel dissabte just si volem veure Albarracin,i el diumenge per mi mes que just per arribar casa a les 8 de la nit.
Per tant m'haure d'unir amb el Fleke fent ruta alternativa.
Bueno que durant la setmana enllestire les rutes i us agradaran molt
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Panotxa escrigué:he estat mirant les rutes i son justetes d'horaris , sols que tardem en lloc de 9 o 10 hores com diu el googlemaps,tardem 7 o 8 , mes el temps d'esmorzar,dinar,repostar..se'n van minim 10 o 11 hores. Pel dissabte just si volem veure Albarracin,i el diumenge per mi mes que just per arribar casa a les 8 de la nit.
Si anem tant justos, perquè no sortim més aviat?
P.D. Algú es creu que si quedem "a les 9 com sempre" sortirem avans de 2/4 de 10?
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
Estic amb el Butxana, si quedem "com sempre" sortirem "com sempre" a les deu mínim.
Millor quedem abans que si no ja sabem el que passa i si a més tenim algun tipus d'imprevist a mitg camí ens passa com l'altra vegada i s'ens fa de nit.
Millor quedem abans que si no ja sabem el que passa i si a més tenim algun tipus d'imprevist a mitg camí ens passa com l'altra vegada i s'ens fa de nit.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
veus yo aquet problema no el tindre
pero estic amb el que diu el butxana val mes que surtigueu aviat. si fos yo a les 8 ya estaria a la carretera que son molts km i no se sap mai
pero estic amb el que diu el butxana val mes que surtigueu aviat. si fos yo a les 8 ya estaria a la carretera que son molts km i no se sap mai
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
ei cuan sapigueu l'ora de surti ya em direu com u faix per trobaus despres
fleke- V.I.P
doncs si voleu quedar a les 8 per sortir ales 9 , pos vale
Panotxa- Admtero
Cuando querais pero mas vale pronto que tarde sino entre que salimos y no se hace tarde y luego se junta la hora de almorzar con la de comer,digo yo bamos.
pedruco- Pesat
- Nº de missatges : 328
D'on ets? : lleida
Moto : KTM SUPER DUKE 990R
Aquesta tarda, parlant amb el xòfer de València, que també és motero (motero-dominguero per ser exacte) m'ha comentat que si parem a dinar per la zona de Ribielos de Mora-Arcos de las Salinas, triem el que triem, no creu que ens equivoquem a l'hora de triar garito.
El dissabte, jo seria partidari de sortir aviat, les 8:30 (i aixó vol dir que a les 8:29 tots pixats, cagats, mocats, amb el café (o colacao) fet, la moto repostada, els casc i el guants ficats i amb la primera engranada) i pel matí fer uns 375 km+- dels 600, unes 5 hores de moto? (70km/h de mitja) dinar i per la tarda fer la resta.
Crec que tindriem temps de anar fent parades, marge per possibles imprevistos (toca fusta) i arrivar a una hora decent per poder voltar pel poble.
El dissabte, jo seria partidari de sortir aviat, les 8:30 (i aixó vol dir que a les 8:29 tots pixats, cagats, mocats, amb el café (o colacao) fet, la moto repostada, els casc i el guants ficats i amb la primera engranada) i pel matí fer uns 375 km+- dels 600, unes 5 hores de moto? (70km/h de mitja) dinar i per la tarda fer la resta.
Crec que tindriem temps de anar fent parades, marge per possibles imprevistos (toca fusta) i arrivar a una hora decent per poder voltar pel poble.
Butxana- V.I.P
Crec que no tenim masa clar quina es la ruta, L'unic que tenim clar es que dormirem a ALBARRACIN.
Per on pasarem ?????
On esmorsarem ??????
On dinarem ??????
On quedem amb el Fleke per que ens pugui agafar sortin mes tard??????
El Lloc mes facil (penso jo) perque ens agafin el Fleke, es pasan per Alcañiz que ell sortin desde Almenar amb 1,15/1,30 hores i arriba. Si no ens allunyem cada vegada mes de Lleida i li sera mes dificil agafarnos i no es tracta de que tingue que fer tota la ruta ell sol.
Ara ja podeu fer la ruta pasan per on vosaltres os .........
Per on pasarem ?????
On esmorsarem ??????
On dinarem ??????
On quedem amb el Fleke per que ens pugui agafar sortin mes tard??????
El Lloc mes facil (penso jo) perque ens agafin el Fleke, es pasan per Alcañiz que ell sortin desde Almenar amb 1,15/1,30 hores i arriba. Si no ens allunyem cada vegada mes de Lleida i li sera mes dificil agafarnos i no es tracta de que tingue que fer tota la ruta ell sol.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
O no, si hi ha sort....davidktm950 escrigué:Crec que no tenim masa clar quina es la ruta, L'unic que tenim clar es que dormirem a ALBARRACIN.
Em pensava que ja ho teniem bastant clar, al menys jo. No va penjar les rutes l'Alex?davidktm950 escrigué:Per on pasarem ?????
On ens en donin....davidktm950 escrigué:On esmorsarem ??????
Pel que m'han dit, no cal trencar-se massa el cap, on tinguem ganes de parardavidktm950 escrigué:On dinarem ??????
A quina hora sortirà el Fleke? Tal com és la ruta caldria saber quina ventatja li portarem.davidktm950 escrigué:On quedem amb el Fleke per que ens pugui agafar sortin mes tard??????
davidktm950 escrigué:El Lloc mes facil (penso jo) perque ens agafin el Fleke, es pasan per Alcañiz que ell sortin desde Almenar amb 1,15/1,30 hores i arriba. Si no ens allunyem cada vegada mes de Lleida i li sera mes dificil agafarnos i no es tracta de que tingue que fer tota la ruta ell sol.
He estat mirant i un punt per trobar-nos podria ser l'encreuament de la N-420 amb la TE-711 prop de la N-232 i Valdealgorfa. Sembla que hi ha un garito amb gasolinera. Segons Sant Google ens pot recuperar 1/2 - 3/4 hora.
Nosaltres baixem per Ascó, Horta de sant Joan, Valderrobles... i ell Fraga, Caspe, Alcañiz...
Ver mapa más grande
Butxana- V.I.P
primer de tot,tranquils amb la ruta i alternatives que ja esta tot pensat
per esmorzar, si a Vinebre no es massa aviat, jo pararia alli que sabem que no tarden gaire en servir, i aixi no s'ens ajuntara amb el dinar.
sino, mes avall a gandesa alguna cosa trobarem
dinar, cap problema,pero segons on ens trobem, pero no sera dificil trobar a partir de les 13 algun restaurant a peu de carretera on posi "menu 10 leiros", i on puguem deixar les amotos
tema fleke, ara mirare rutes alternatives perque ens agafi ( l'alternativa que diu el butxana esta be, pero si es fa potser de cuenca resderes ), i pel diumenge,que potser m'en torno amb ell.
Fleke, a quina hora surtiras d'almenar? a quina hora has d'estar el diumenge a casa??
ara em poso a fer el Roadbook i si puc el mateix dissabte us passare copia a tots perque no us perdeu per l'estranger jejeje
per esmorzar, si a Vinebre no es massa aviat, jo pararia alli que sabem que no tarden gaire en servir, i aixi no s'ens ajuntara amb el dinar.
sino, mes avall a gandesa alguna cosa trobarem
dinar, cap problema,pero segons on ens trobem, pero no sera dificil trobar a partir de les 13 algun restaurant a peu de carretera on posi "menu 10 leiros", i on puguem deixar les amotos
tema fleke, ara mirare rutes alternatives perque ens agafi ( l'alternativa que diu el butxana esta be, pero si es fa potser de cuenca resderes ), i pel diumenge,que potser m'en torno amb ell.
Fleke, a quina hora surtiras d'almenar? a quina hora has d'estar el diumenge a casa??
ara em poso a fer el Roadbook i si puc el mateix dissabte us passare copia a tots perque no us perdeu per l'estranger jejeje
Panotxa- Admtero
suposo que si tot va ver sobre les 9'30 sutirem del poble i el diumenge si arrivem sobre les 6 ya em va ver
fleke- V.I.P
are que m'ei ficso si surtiu amb aquesta hora i pareu a esmorzar a vinebre casi em donarie tems de aguarraus alla ya que de casa a vinebre ting 1 hora justa
pero bueno per si de cas fes una ruta alternativa que casi segur que em surtira algun inprevist
pero bueno per si de cas fes una ruta alternativa que casi segur que em surtira algun inprevist
fleke- V.I.P
ostras, doncs si sortim a les 8.45 et podriem esperar a vinebre sense cap problema, i tu et quedaries sense esmorzar jejeje ja aguantaries sense ?? jajaja
sino,el que diu en Butxana esta be, tot i aixi tirarem de telefon i ja esta. sols que tu t'avansis 5 minuts i natres ens retrasem 5 mes ,ens veurem a vinebre
al sortir trucam a mi o a butxana que portarem el midland i en ruta et podrem contestar, i et direm cap a on has de tirar.
i el diumenge ja veurem pero jo vindre amb tu, que tambe he d'estar ales 18 o 19 a casa
sino,el que diu en Butxana esta be, tot i aixi tirarem de telefon i ja esta. sols que tu t'avansis 5 minuts i natres ens retrasem 5 mes ,ens veurem a vinebre
al sortir trucam a mi o a butxana que portarem el midland i en ruta et podrem contestar, i et direm cap a on has de tirar.
i el diumenge ja veurem pero jo vindre amb tu, que tambe he d'estar ales 18 o 19 a casa
Panotxa- Admtero
butxana escrigué:O no, si hi ha sort....davidktm950 escrigué:Crec que no tenim masa clar quina es la ruta, L'unic que tenim clar es que dormirem a ALBARRACIN.Em pensava que ja ho teniem bastant clar, al menys jo. No va penjar les rutes l'Alex?davidktm950 escrigué:Per on pasarem ?????On ens en donin....davidktm950 escrigué:On esmorsarem ??????Pel que m'han dit, no cal trencar-se massa el cap, on tinguem ganes de parardavidktm950 escrigué:On dinarem ??????A quina hora sortirà el Fleke? Tal com és la ruta caldria saber quina ventatja li portarem.davidktm950 escrigué:On quedem amb el Fleke per que ens pugui agafar sortin mes tard??????davidktm950 escrigué:El Lloc mes facil (penso jo) perque ens agafin el Fleke, es pasan per Alcañiz que ell sortin desde Almenar amb 1,15/1,30 hores i arriba. Si no ens allunyem cada vegada mes de Lleida i li sera mes dificil agafarnos i no es tracta de que tingue que fer tota la ruta ell sol.
He estat mirant i un punt per trobar-nos podria ser l'encreuament de la N-420 amb la TE-711 prop de la N-232 i Valdealgorfa. Sembla que hi ha un garito amb gasolinera. Segons Sant Google ens pot recuperar 1/2 - 3/4 hora.
Nosaltres baixem per Ascó, Horta de sant Joan, Valderrobles... i ell Fraga, Caspe, Alcañiz...
Ver mapa más grande
El restaurant (o venta como dicen alli) esta muy bien con mucho sitio para aaparcar y a pie de carretera,pero no estoi seguro de si funciona la gasolinera..(mañana me entero)
pedruco- Pesat
De la ruta ja ni m'en recordo per on tenim que pasar.
Per quedar amb el Fleke, ja em sembla be aquest lloc que dius.
Per quedar amb el Fleke, ja em sembla be aquest lloc que dius.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
Se m'ha despertat la neurona!!!!!!
Em sembla que si que està tancada...
Fleke, te'n recordes quan vam anar a dinar a Morella? Vam parar a una gasolinera que estava tancada.... només et quedaven dues ratlles....
el garito potser si que estava obert... a tant ja no hi arribo
...i ens vam estirar fins Monroyo per repostar.
Em sembla que si que està tancada...
Fleke, te'n recordes quan vam anar a dinar a Morella? Vam parar a una gasolinera que estava tancada.... només et quedaven dues ratlles....
el garito potser si que estava obert... a tant ja no hi arribo
...i ens vam estirar fins Monroyo per repostar.
Butxana- V.I.P
a vale ya em fico a puesto si el garito estae auvert pero la gasolinera estae abandonade no tancade
aixi es amb aquet punt que ens trovarem
fleke- V.I.P
fleke escrigué:
o no . ja et trucare, que potser quedan a vinebre donara temps
Panotxa- Admtero
El Pedruco m'ha confirmat que la gasolinera no funciona, però el garito si (encara que és una mica car)
P.D. No ho ha escrit ell perque l'ordinador li va com el cul de merda que li ha entrat per fotres a pàgines guarres...
P.D. No ho ha escrit ell perque l'ordinador li va com el cul de merda que li ha entrat per fotres a pàgines guarres...
Butxana- V.I.P
JODER me estas espiando y ves las guarradas que yo veo...butxana escrigué:El Pedruco m'ha confirmat que la gasolinera no funciona, però el garito si (encara que és una mica car)
Confirmo la gasolinera de la venta de valdeargolfa esta abandonada y el restaurant el menu diario esta sobre loas 12€ asi que el finde imaginate?
como no se la ruta de salida digo que en calaceite hay restaurante a buen precio y gasolinera..(ME VOY A CENAR QUE LA MUJER YA ME GRITA)
pedruco- Pesat
hombre,calaceite esta aqui al lado i aun seria pronto.
para asegurarnos, cada horita o 150km pararemos a repostar ,mear,fumar,etc...
Panotxa- Admtero
Si que esta cerca pero Vinebre lo esta aun mas y como no se la ruta prevista..pues por poner otra posibilidad!!Panotxa escrigué:hombre,calaceite esta aqui al lado i aun seria pronto.
pedruco- Pesat
Pàgina 5 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pàgina 5 de 6
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum