Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida de Cap de setmana
+7
pedruco
Emili
NITRO
Panotxa
alber_troy
Butxana
davidktm950
11 participantes
Pàgina 6 de 6
Pàgina 6 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Sortida de Cap de setmana
M'agradaria saber a quina hora posso el despertador demà?
Butxana- V.I.P
- Nº de missatges : 1153
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 990 ADVENTURE
DEMA SORTIDA A LES 8.45 !!!!!!
per tant tos cagats,pixats,casc posat, fumats.......que a les 8.45 sortim!!!
per qui hagi de fer cafe matiner quedem a les 8 h
sortin en aquesta hora facilitarem l'incorporacio del fleke a vinebre,no? a veure si hi ha sort.
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
suposo que si surtiu aqueste hora arrivarem justet a fer el cafe
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
A les 8 café, perfecte.
Algú podria posar la ruta que em de fer?, es per no buscar a les pàgines anteriors del post i per que al final no ser quina és la definitiva.
Gràcies
Algú podria posar la ruta que em de fer?, es per no buscar a les pàgines anteriors del post i per que al final no ser quina és la definitiva.
Gràcies
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Ara que hi penso!!!!
Algú ha avisat al Guille que diumenge potset no hi ha ni déu al Dalmau!!!
Que el pobret no es torni a trobar sol....
Algú ha avisat al Guille que diumenge potset no hi ha ni déu al Dalmau!!!
Que el pobret no es torni a trobar sol....
Butxana- V.I.P
Pero que vols dir que el Guille no estara a les 9,00 al Hotel de Albarracin per fer la tornada amb nosaltres.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
emili, perque vols saber la ruta? tu tira milles i disfruta de la moto !!!!!
dema us dono un mapa a tots de la ruta que farem, per si us perdeu
dema us dono un mapa a tots de la ruta que farem, per si us perdeu
Panotxa- Admtero
Panotxa escrigué: emili, perque vols saber la ruta? tu tira milles i disfruta de la moto !!!!!dema us dono un mapa a tots de la ruta que farem, per si us perdeu
La millor frase de tot el post !!!
Invitat- Invitat
Fristruteu força, no us oblideu de les fotos , per los que nos hem quedat a casa.
ei jent n'altres ya em arrivat fets pols per la merde del vent ,em arrivat a les 5 aspero que valtres iagueu tengut mes von tems que n'altros
merde de vent
merde de vent
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
Al final no heu arribat molt més aviat que nosaltres, per que jo sobre les 17:30 estav a casa.
El vent a donat bastant pel sac, però la carretera i les vistes mereixien molt la pena.
El vent a donat bastant pel sac, però la carretera i les vistes mereixien molt la pena.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
Moto : KTM 1190 Adventure
Nosaltres tambe hem arribat, 17:15. Hem tingut vent tot el dia.
Hem parat a dinar a Calanda. La ruta, tret de dos o tres trams 15 i 9 km que estaben fets pols la resta molt be, llastima del aire, pero els paissatges an merescut la pena.
Un cap de setmana de pm, no es pot demanar mes, bona ruta (864,4km), bona gent (tots els admeteros)i un bon lloc (Albarracin).
Ja penjare fotos.
Hem parat a dinar a Calanda. La ruta, tret de dos o tres trams 15 i 9 km que estaben fets pols la resta molt be, llastima del aire, pero els paissatges an merescut la pena.
Un cap de setmana de pm, no es pot demanar mes, bona ruta (864,4km), bona gent (tots els admeteros)i un bon lloc (Albarracin).
Ja penjare fotos.
davidktm950- V.I.P
ostras, doncs per on heu tirat???? perque natres em parat a un poble d'abans de calanda a fer un cafe calentito perque ja no podiam mes. jo amb tercera tota l'estona, a mes de 100 era anar de banda a banda de carretera, i jo amb tercera perque almenys la moto tracciones.
en 3 cops me vist al terra i al hospital, la rebe a punt de plorar de la por que tenia. la montse plorant de risa-nerviosa.
a alcañiz em parat a dinar, i despres una miqueteta mes rapid,pero no mes
ara a preparar la seguent ruta,a triar dates, el lloc olot i les rutes per carreteres mes civilitzades que les de ahir,no??
en 3 cops me vist al terra i al hospital, la rebe a punt de plorar de la por que tenia. la montse plorant de risa-nerviosa.
a alcañiz em parat a dinar, i despres una miqueteta mes rapid,pero no mes
ara a preparar la seguent ruta,a triar dates, el lloc olot i les rutes per carreteres mes civilitzades que les de ahir,no??
Panotxa- Admtero
fotos
Estan tan acostumats a parlarse per el pinganillo del casco que ja es parlen per telefon
Estan tan acostumats a parlarse per el pinganillo del casco que ja es parlen per telefon
davidktm950- V.I.P
Albarracin
[img][/img]
[img][/img]
davidktm950- V.I.P
davidktm950- V.I.P
davidktm950- V.I.P
davidktm950- V.I.P
La ruta que hem fet. El tros de Cabra a Alcala es una pista alfaltada feta pols (Cosas del TON TON), pero amb uns paissatges molt xulos.
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Teruel&daddr=La+Puebla+de+Valverde+to:Mora+de+Rubielos+to:Cabra+de+Mora+to:Alcal%C3%A1+de+la+Selva+to:Allepuz+to:Cantavieja+to:Olocau+del+Rey+to:Castellote+to:Calanda&geocode=FS6aZwIdIhzv_ymHQXb9BnNeDTFYw9T-1RGwLg%3BFb3HZQIdBtDx_ynxcECj3xVeDTHFzpEcOlxTiA%3BFQo3ZgIdWoT0_yn_goYxQjdeDTFQbM8IZYwBBA%3BFdAxZwIdV6_z_ym_5P79ZEdeDTFwZs8IZYwBBA%3BFWIGaAIdmAT1_ylZhqU1HEleDTFQZM8IZYwBBA%3BFa7eaQId5eX0_ynJ2bY5R1BeDTGIo2yWZUNGBA%3BFZxoagIdrs_5_ykV0qEyRqRfDTED9oHtMSC9TA%3BFXATbAId8M76_ykLJd6mfQpfDTGwQSLXbq8CBA%3BFa2QbgId7hz7_ynVyNPtxQ1fDTGwZ88IZYwBBA%3BFfq4cAIdfW38_ym16YSyEWpfDTGgZs8IZYwBBA&hl=es&mra=ls&sll=40.918182,-0.269165&sspn=0.230374,0.438766&ie=UTF8&ll=40.670223,-0.146942&spn=0.462472,0.877533&z=10
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Teruel&daddr=La+Puebla+de+Valverde+to:Mora+de+Rubielos+to:Cabra+de+Mora+to:Alcal%C3%A1+de+la+Selva+to:Allepuz+to:Cantavieja+to:Olocau+del+Rey+to:Castellote+to:Calanda&geocode=FS6aZwIdIhzv_ymHQXb9BnNeDTFYw9T-1RGwLg%3BFb3HZQIdBtDx_ynxcECj3xVeDTHFzpEcOlxTiA%3BFQo3ZgIdWoT0_yn_goYxQjdeDTFQbM8IZYwBBA%3BFdAxZwIdV6_z_ym_5P79ZEdeDTFwZs8IZYwBBA%3BFWIGaAIdmAT1_ylZhqU1HEleDTFQZM8IZYwBBA%3BFa7eaQId5eX0_ynJ2bY5R1BeDTGIo2yWZUNGBA%3BFZxoagIdrs_5_ykV0qEyRqRfDTED9oHtMSC9TA%3BFXATbAId8M76_ykLJd6mfQpfDTGwQSLXbq8CBA%3BFa2QbgId7hz7_ynVyNPtxQ1fDTGwZ88IZYwBBA%3BFfq4cAIdfW38_ym16YSyEWpfDTGgZs8IZYwBBA&hl=es&mra=ls&sll=40.918182,-0.269165&sspn=0.230374,0.438766&ie=UTF8&ll=40.670223,-0.146942&spn=0.462472,0.877533&z=10
davidktm950- V.I.P
Demà amb més calma, m'ho curraré una mica més....
Butxana- V.I.P
Doncs jo vaig acabar realment molt fet pols, els camins de cabres ja no m'afecten gaire (me començo a acostumar les indirectes de cambiar de moto, jeje), pero el pobrema principal va ser l'aire tan béstia... poques vegades e anat tan malament i dessitjant arribar a casa... A les 19h m'en vaig anar al llit...
Pero el cap de setmana a estat una passada !! Ho repetiría sense cap dubte (sense vent) jejejeje
Pero el cap de setmana a estat una passada !! Ho repetiría sense cap dubte (sense vent) jejejeje
Invitat- Invitat
Pàgina 6 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pàgina 6 de 6
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum