Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida 6 d'abril
+6
Gerard Z750S
KOALA
sussno
Panotxa
hatem
sinosuke
10 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Sortida 6 d'abril
Algú s'anima a fer una sortideta aquest cap de setmana?
Proposo diumenge, dia 6, fer una ruteta pel matí, el trajecte el següent:
Que us sembla? Voluntaris...?
- Ens trobem a les 09:00 hores al Dalmau.
- Cafelito i sortim fins a Flix, al bar d'abans del pont, el B-40, em penso que es diu.
- Esmorzem algo i fem uns metres enrera per agafar la C-233, que es una cruilla que em passat abans de parar a esmorzar.
- C-233 direcció Bovera, bordejant el Riu de la Cana, de Bovera a la Granadella.
- Seguint per la C-233 seguim fins el Soleràs, l'Albages i Castelldans.
- Una paradeta a la plaça del poble i cap a Lleida per la L-702 (Puigvert i Artesa).
Re: Sortida 6 d'abril
Jo en principi m'apunto. M'agrada molt la ruta. De totes formes no sé com estarà el tram entre castelldans i l'albagès, vaig llegir fa n mes o així que l'anaven a reasfaltar.
Hatem
Hatem
sinosuke escrigué:Algú s'anima a fer una sortideta aquest cap de setmana?
- Ens trobem a les 09:00 hores al Dalmau.
- Cafelito i sortim fins a Flix, al bar d'abans del pont, el B-40, em penso que es diu.
- Esmorzem algo i fem uns metres enrera per agafar la C-233, que es una cruilla que em passat abans de parar a esmorzar.
- C-233 direcció Bovera, bordejant el Riu de la Cana, de Bovera a la Granadella.
- Seguint per la C-233 seguim fins el Soleràs, l'Albages i Castelldans.
- Una paradeta a la plaça del poble i cap a Lleida per la L-702 (Puigvert i Artesa).
hatem- Nou
- Nº de missatges : 8
D'on ets? : Lleida
Moto : BMW k-75
sortideta
pos jo de moment m'ho pensare, penseu que fan sbk a cheste i vull veure con en XAUS arrasa, ja veurem
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
eiiiiiiiiiii
a veure si aquesta vegada no m'ho perdo !!!!!
avui estreno moto i tinc ganes de fer kmssssssssssssssssm !!!!!!!!!
potser vindre amb dos o tres individuos mes !!!!!
ñaongggggggggggggA
fins diumenge
suSSno
a veure si aquesta vegada no m'ho perdo !!!!!
avui estreno moto i tinc ganes de fer kmssssssssssssssssm !!!!!!!!!
potser vindre amb dos o tres individuos mes !!!!!
ñaongggggggggggggA
fins diumenge
suSSno
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
Per cert sussno, quan et sigui posible, si us plau, envia un e-mail a admt@admt.es i ens deixes la teva adreça de correu, perque ens retornen tot el que enviem. Ja confirmaràs assistència a la sortida i havere si als altres colegues els fas d'ADMT.
Per cert, quina moto estrenes? felicitats i a disfrutar-la amb salut noi, V'sss
Per cert, quina moto estrenes? felicitats i a disfrutar-la amb salut noi, V'sss
BBBBBBuuuuuuuaaaaaaa!!!!!
Ostras nois, jo taré fora tot el finde..aquesta ruteta l'he feta pero al rebés i es alucinant!!!!!! molt guapa y divertida...recomano a qui no l'hagi fet que la faci, no s'arrepentirà... passe-ho bé per mi i no us feu mal jejeje
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
bones pues yo tambe m'apunto que ya fa tems que non fai cap
fleke- V.I.P
- Nº de missatges : 1334
D'on ets? : almenar lerida
Moto : ktm 990 smt
I tant que vindre Gerard!! Que ja tinc un mono de moto!! Ens veiem el diumenge.
V'S
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
Moto : HONDA CBR 600 RR
sortideta 6 abril
no si alfinal em fareu vindre!!!!
haure de tornar-me a llegir les instruccions del video per enrecordar-me com es grava.
com no es gravi i em perda les victories d'en Xaus us pelo a tots!!!
haure de tornar-me a llegir les instruccions del video per enrecordar-me com es grava.
com no es gravi i em perda les victories d'en Xaus us pelo a tots!!!
Panotxa- Admtero
Pues yo también me apunto
antoperez3- Conegut
- Nº de missatges : 155
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha fazer 600 s
eiiiiiiiiiiiii
confirmo q vindre !!!!
mhe comprat una fazer s2. vaig provar la bmw i la honda i em quedo amb la fazer, jejejjejejeje.
fins diumenge
ñaonnnnnnnggggggggggA
suSSno
confirmo q vindre !!!!
mhe comprat una fazer s2. vaig provar la bmw i la honda i em quedo amb la fazer, jejejjejejeje.
fins diumenge
ñaonnnnnnnggggggggggA
suSSno
sussno- Conegut
Enhorabona! Has fet bona compra! Que la disfrutis!
Fins diumenge!
V'S
Fins diumenge!
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
Moto : HONDA CBR 600 RR
Que cabron... que la disfrutis amb salut noi! Fins diumenge i, per cert, em penso que no t'arriben correus, ens retornen tot el que enviem al email que ens vas proporcionar Angel. Ja em diràs que o m'envies el correcte a admt@admt.es , apa cuida't munyona V'ssss
sortideta
pero si......
NO TINC E-MULE!!!!BUAAAAAAA!!!
al poble internet es gratis via wifi pero...NO TE PROUTA POTENCIA!!!!BUAAAAAAA!!!!!BUAAAAA!!!!!!!!!
PD: em podeu compensar aquesta desgracia pagant-me el esmorzar:P
NO TINC E-MULE!!!!BUAAAAAAA!!!
al poble internet es gratis via wifi pero...NO TE PROUTA POTENCIA!!!!BUAAAAAAA!!!!!BUAAAAA!!!!!!!!!
PD: em podeu compensar aquesta desgracia pagant-me el esmorzar:P
Panotxa- Admtero
També s'afegira una colla que ens han conegut a traves d'una pagina de motos, es diu www.moterus.com , en aquesta web esta registrada l'associació de manera virtual i mirarem de fer arribar les nostres ofertes a més gent.
Per cert, coneixeu el bar de Flix per esmorzar no? Es un que hi ha a peu de carretera en el poligon situat abans de passar el pont. Em penso que te un cartell amb el simbol de "moto Guzzi".
Mañana más, V'sss
Per cert, coneixeu el bar de Flix per esmorzar no? Es un que hi ha a peu de carretera en el poligon situat abans de passar el pont. Em penso que te un cartell amb el simbol de "moto Guzzi".
Mañana más, V'sss
La sortida tot un exit, 17 persones - 16 motos. L'esmorzar l'hem fet a la Granadella ja que el bareto de Flix tanca els diumenges i meyns un tram en obres la ruta ha estat de pu maaaaaaaaa!!!.
Ja comença el bon temps i esperem que a partir d'ara serem bastanta colleta en les properes sortides.
Fem gran ADMT, gràcies a tots..
V'ssssssssss
PD. Tenim 3 euros de pot per la propera vegada.
Ja comença el bon temps i esperem que a partir d'ara serem bastanta colleta en les properes sortides.
Fem gran ADMT, gràcies a tots..
V'ssssssssss
PD. Tenim 3 euros de pot per la propera vegada.
M'alegra que fossiu gent i que ho heu passat bé. Havere que montem per aquest cap de setmana vinent.
FOTOS FOTOS FOTOS!!!!
Ehh nens!!!! cuanta gent ereu!!! m'hagués agradat venir... pero aquest capde 7mana soc aki osigui que si es monta algo no falto!! aviam si penjeu les fotos d'aquest diumenge val? una abraçada a tots/es!!!!!!!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
I la resta? Que tal va anar?
Disculpeu que no vingues, treballava de per la nit. Vaig viatjar amb vosaltres mentre dormia... Ostia! sempre m'ho perdo tot, collons! La propera Fira, proper esmorzar o proper lo que sea, el primer noi.
Disculpeu que no vingues, treballava de per la nit. Vaig viatjar amb vosaltres mentre dormia... Ostia! sempre m'ho perdo tot, collons! La propera Fira, proper esmorzar o proper lo que sea, el primer noi.
buuuuuf... va ser una pasada! m'ho vaig pasar en gran! la veritat esque la carretera molt bona! vaig disfrutar com un crio petit! Aquesta vegada vaig anar sol, sense la novia y la veritat vaig disfrutar moltissim! es una altra historia!
Alguns com el ACASTELL i compañia van tenir algun ensurt... us explico:
Per una de les carrteres que anavem, vam trobar un coche, doncs jo el vaig adelantar y ells es van quedar al radere... 100m despres de que l'adelantes, em giro per mirar si l'han passat o no y no vaig veure a ningu pero si vaig veure una polseguera descomunal radere uns arbres. Vaig pensar, el pitjor, que algu havia caigut! Al moemnt vau apareixer 2 o 3 amb les motos y ja em van informar de que el coche HAVIA FET UN TROMPO! devant d'ells! jejeje.
p.d; PQ SEMPRE EM PERDO AQUESTES COSES?
Alguns com el ACASTELL i compañia van tenir algun ensurt... us explico:
Per una de les carrteres que anavem, vam trobar un coche, doncs jo el vaig adelantar y ells es van quedar al radere... 100m despres de que l'adelantes, em giro per mirar si l'han passat o no y no vaig veure a ningu pero si vaig veure una polseguera descomunal radere uns arbres. Vaig pensar, el pitjor, que algu havia caigut! Al moemnt vau apareixer 2 o 3 amb les motos y ja em van informar de que el coche HAVIA FET UN TROMPO! devant d'ells! jejeje.
p.d; PQ SEMPRE EM PERDO AQUESTES COSES?
Gerard tio, ojala sempre et perdis els cotxes foten trombos davant teu, menudo fitipaldi dominguero seria el paio.
Un dia pel Doll, amb el Ramon (Magnetoboxer), anavem per un tros recte i un faltat amb un Opel Corsa va fer un amago d'avançament, nosaltres ens vam avorar a l'arcen, i el tio finalment s'ho repensa, fot cop de volant i el cotxe a tres rodes i xirigant les rodes, fum de goma i els nostres pebrotets per corbata. Menos mal, pero t'assegur que em vaig cagar, me'l veia a sobre nostre. Espero no veure cap més tio!
Un dia pel Doll, amb el Ramon (Magnetoboxer), anavem per un tros recte i un faltat amb un Opel Corsa va fer un amago d'avançament, nosaltres ens vam avorar a l'arcen, i el tio finalment s'ho repensa, fot cop de volant i el cotxe a tres rodes i xirigant les rodes, fum de goma i els nostres pebrotets per corbata. Menos mal, pero t'assegur que em vaig cagar, me'l veia a sobre nostre. Espero no veure cap més tio!
eiiiiiiiiiiiiii
la sortideta va anar molt be. com sempre, els q surten a sako i els q anem xino xano.
ens va fallar el bareto de flix, pero el de la granadella no va estar malament.
tinc una consulta. les fotos es penjen aqui seguint el mega-manual del crack i surten a la pestanya fotos? o es penjen directament a fotos????
a veure si aquest finde en fem una altra sinosukeeeeeeeeeeeee!!!!!!
feu bondat
ñaonnngggggggggggggA
suSSno
la sortideta va anar molt be. com sempre, els q surten a sako i els q anem xino xano.
ens va fallar el bareto de flix, pero el de la granadella no va estar malament.
tinc una consulta. les fotos es penjen aqui seguint el mega-manual del crack i surten a la pestanya fotos? o es penjen directament a fotos????
a veure si aquest finde en fem una altra sinosukeeeeeeeeeeeee!!!!!!
feu bondat
ñaonnngggggggggggggA
suSSno
sussno- Conegut
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum