Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida 6 d'abril
+6
Gerard Z750S
KOALA
sussno
Panotxa
hatem
sinosuke
10 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Sortida 6 d'abril
Si teniu fotos i les volem penjar a la pestanya on diu fotos envieu-les per email a admt@admt.es i el webmaster, quan pugui pobret, ja les pujarà.
També hi ha l'altra opció de penjar alguna pel foro, pero si tens un grapat i estan bé millor a la pestanya Angel.
M'alegro que ho passessiu bé i per aquest dissabte... doncs va, feu propostes i montem algo, tot i que el temps... V'sss
També hi ha l'altra opció de penjar alguna pel foro, pero si tens un grapat i estan bé millor a la pestanya Angel.
M'alegro que ho passessiu bé i per aquest dissabte... doncs va, feu propostes i montem algo, tot i que el temps... V'sss
La sortida va estar molt be!! Com ja sa comentat, amb alguna que altra historia que contar, com un home derrapan, anarsen fora de la carretera i finalment fen un trombo davant meu i quedarse en contra direccio al mig de la la carretera...jejeje pero per el demes tot molt be!!
La ruta una pasada, amb moltes curves, i vam poder fer alguna que altra
curva (alegrement) amb el Gerard..jeje..
Ara a l'espera de veure alguna foto d'aquest cap de setmana, i esperant per tornar a fer una sortida, encara que aquet cap de setmana no podre vindre.
V'S
La ruta una pasada, amb moltes curves, i vam poder fer alguna que altra
curva (alegrement) amb el Gerard..jeje..
Ara a l'espera de veure alguna foto d'aquest cap de setmana, i esperant per tornar a fer una sortida, encara que aquet cap de setmana no podre vindre.
V'S
ACASTELL- Conegut
- Nº de missatges : 159
D'on ets? : Lleida
Moto : HONDA CBR 600 RR
les fotos ja ens les ha fet arribar en sussno, aviat estaràn penjades a la web, depen de la fenya del webmaster, no l'apreteu eh... que ara esta per "otras labores"
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum