Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

+3
guille
davidktm950
alber_troy
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por alber_troy Dt Feb 07, 2012 10:47 pm

Rodi organiza para los dias 17 y 18 de marzo una salida de unos 800 kms
A ver si nos apuntamos todos y hacemos una buena ruta:
http://www.rodi.es/index.php?option=com_chronocontact&chronoformname=formulario_RodiBook&Itemid=86&lang=es

Ruta de los penitentes con salida desde Huesca. De 800 kms
http://monrepos.es/prepro/joomla_8/
Inscripcions aquest dissabte a les 12 de la nit.

Y para la fiesta de Mayo de Lleida el diumenge 13 la
Ruta 888
También de 800 kms
alber_troy
alber_troy
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Sudanell
Moto : Versys 650

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por davidktm950 Dc Feb 08, 2012 12:05 am

Falta el Raid de Admt. Cool
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por guille Dc Feb 08, 2012 8:15 am

alber_troy escrigué:Rodi organiza para los dias 17 y 18 de marzo una salida de unos 800 kms
A ver si nos apuntamos todos y hacemos una buena ruta:
http://www.rodi.es/index.php?option=com_chronocontact&chronoformname=formulario_RodiBook&Itemid=86&lang=es

Ruta de los penitentes con salida desde Huesca. De 800 kms
http://monrepos.es/prepro/joomla_8/
Inscripcions aquest dissabte a les 12 de la nit.

Y para la fiesta de Mayo de Lleida el diumenge 13 la
Ruta 888

También de 800 kms

La 888 de que va? pale pale
guille
guille
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 342
D'on ets? : Lleida
Moto : BMW F800R

http://www.moterus.es/usuarios/guillelleida

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Invitat Dc Feb 08, 2012 11:07 pm

I ells han pagat la assegurança millonària per poder fer aquest "Raid" ??

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por alber_troy Dj Feb 09, 2012 6:44 am

Hola!
La III ruta 888 es una volta de un día, el 13 de maig, amb sortida de Lleida a les 8 del matí i arribada aproximada a les 8 de la tarda. Amb un recorregut de 800 kms buscant que sigui el més revirat possible per carreteres secundaries i passant per 8 províncies. No es competitiu (no fa falta assegurança) sinó participatiu i no hi ha premis. Les dos primeres edicions eren gratuïtes i en aquesta com a novetat potser fem unes samarretes pels que completin la ruta; serà semblant pero no igual als altres anys.

Salu2,
Alber
alber_troy
alber_troy
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Sudanell
Moto : Versys 650

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Invitat Dj Feb 09, 2012 7:51 am

Me sembla molt be, pero a nosaltres pel Raid (tampoc de caràcter competitiu) ens obligaben a fer una assegurança... o sigui que no sé...

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por davidktm950 Dv Feb 10, 2012 12:34 am

El tema de l'assegurança, la demana el ajuntament a totes les associasions per organitzar esdeveniments. Nomes demana una assegurança de responsavilitat civil de 600.000 e . (sense comentaris) Evil or Very Mad
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Ruta no és cursa, cadascú al seu ritme.

Missatge por alber_troy Dv Feb 10, 2012 5:21 am

Llavors tindrem que donar-li un altre "enfoque"; ...el diumenge dia 13 de maig quedem uns amics a les 8 del dematí per donar una volta en moto, passarem per aquí i per allà, dinarem al restaurant tal i farem unes samarretes per recordar lo bé que l'hem passat ! Laughing
(No hi ha incripció, ni premis, ni temps mínims ni màxims, ni penalitzacións, no es un rally, ni un raid, ni una cursa, ni ens juguem res. Només direm uns punts de reagrupament per comprovar que tots estiguem bé Question ).
Es tracta d'una volta en moto amb amics, passant per 8 províncies i fent 800 kms, res més.
alber_troy
alber_troy
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Sudanell
Moto : Versys 650

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por davidktm950 Dv Feb 10, 2012 8:09 pm

Per desgracia aixi es com hem de plantejar totes les coses que colem fer.
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por antoperez3 Ds Feb 11, 2012 9:53 am

pues vaya m......pues nada,como siempre,sin asociacion de por medio....que culpa tiene nadie si me caigo yo solo.ninguna.pero eso, es porque ahi gente que denuncia hasta a sus padres pa pillar un euro
antoperez3
antoperez3
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 155
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha fazer 600 s

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por davidktm950 Ds Feb 18, 2012 8:41 am

Avui estava mirant la normativa de la Rodibook i es una copia del nostre Raid, pero passant per els seus tallers.
Al menys nosaltres amb la inscripcio entrava el esmorzar i el dinar, aqui nomes et donen la ruta. Shocked
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por alber_troy Ds Feb 18, 2012 12:11 pm

També quant es passi pel punt-Rodi del circuït d'Alcarràs podràs donar "unes voltes" i potser hi haurà descomptes en neumàtics pels que acabin el recorregut?
Per ara hi ha pocs inscrits.

Rafa_gàssss!!!
alber_troy
alber_troy
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Sudanell
Moto : Versys 650

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por JESLER Ds Feb 18, 2012 9:31 pm

Cuantos de vosotros habeis hecho en un dia 800km???? affraid
Yo con una aprilica atlantic 500 y dos pasajeros lo he hecho dos veces, Lleida - Cordoba, y la verdad es que es muy cansado, cada 100km aproximadamente hay que parar a estirar las piernas y relajar el pompis, repostar gasolina cada 200-300km segun moto, parar a comer, todo eso por carretera nacional y autovias, y aun asi son 12 horas de estar encima de la moto calculando una media de 70km hora, yo creo que para disfrutar de una ruta larga hay que quitarle 200km, asi puedes ir relajado y disfrutar del paisaje, disfrutar del desayuno, y la comida. Un viaje que tengo pensado para cuando llegue mejor tiempo es Lleida - Teruel - Lleida un sabado saliendo sobre las 7:00 y asi se disfruta de medio dia en la ciudad visitada.
JESLER
JESLER
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 156
D'on ets? : LLEIDA
Moto : APRILIA MANA 850

http://www.mariolan.es

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por davidktm950 Dg Feb 19, 2012 12:53 am

alber_troy escrigué:També quant es passi pel punt-Rodi del circuït d'Alcarràs podràs donar "unes voltes" i potser hi haurà descomptes en neumàtics pels que acabin el recorregut?
Per ara hi ha pocs inscrits.

Rafa_gàssss!!!

Pagues 35 i si acaves la ruta et donen un val de 20 per cambiar rodes. Shocked
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Invitat Dg Feb 19, 2012 2:29 am

JESLER escrigué:Cuantos de vosotros habeis hecho en un dia 800km???? affraid
Yo con una aprilica atlantic 500 y dos pasajeros lo he hecho dos veces, Lleida - Cordoba, y la verdad es que es muy cansado, cada 100km aproximadamente hay que parar a estirar las piernas y relajar el pompis, repostar gasolina cada 200-300km segun moto, parar a comer, todo eso por carretera nacional y autovias, y aun asi son 12 horas de estar encima de la moto calculando una media de 70km hora, yo creo que para disfrutar de una ruta larga hay que quitarle 200km, asi puedes ir relajado y disfrutar del paisaje, disfrutar del desayuno, y la comida. Un viaje que tengo pensado para cuando llegue mejor tiempo es Lleida - Teruel - Lleida un sabado saliendo sobre las 7:00 y asi se disfruta de medio dia en la ciudad visitada.

Jo en 10 hores vaig fer 934 km a lomos de mi Cbr i carregada !! Ourense - Lleida, vaig sortir a les 9 i vaig arribar a Cap-Pont sobre les 19h i pico. Vaig fer 4 parades per repostar i dinar !! I si, vaig acabar reventat !! jejejee


Editat per darrera vegada per Joker el Dg Feb 19, 2012 3:34 am, editat 1 cop en total

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Invitat Dg Feb 19, 2012 2:34 am

Per cert, tot per carreteres secundàries fins a León (me vaig perdre...) després me vaig cansar de tants pobles i semàfors i vaig entrar a l'autovia i finalment vaig fer trampes i el tram final vaig agafar l'autopista desde Logroño on vaig dinar, Saragossa per repostar i cap a Lleida !!

Lo de fer trampes es perque vaig fer tot el nord d'Espanya per vies secundàries, Picos d'Europa (en obres...), la idea era tot el viatje en 7 dies per vies secundàries, pero finalment ho vaig fer en 4 dies... Si busques pel foro, tinc el relat de tot el viatje.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Invitat Dg Feb 19, 2012 2:38 am


Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Panotxa Dg Feb 19, 2012 8:53 am

lo del rodi...bueno, he de gastar 100 eur de gasolina perque em donin 20 en descompte i entrar a alcarras?, 35 inscripcio per res, almenys un sopar amb concert i striptease , no?
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por alber_troy Dl Mar 19, 2012 6:08 am

Ja he tornat del Rodibook, al final 900 kms amb unes cuantes voltes al circuit. Navem 6 casi tot el rato junts. No havia entrat mai al circuit i pensava que amb els 48cv de la Teneré i només 20 kgr menys que les GS aniría molt just pero encara tirava prou per fer uns temps semblants a les GS1200, KTM ADV, moster 800 i alguna altra del meu grup que me seguien.
Hem passat per carreteres xules, algunes inèdites per mi, altres bastant lentes com les costes del Garraf o ronda litoral, vam fer nit a Igualada i aquest matí fins al circuit.
En nafta potser no he arribat a 70 leiros,
Un cap de setmana molt divertit.
Sembla que per la ruta de les 8 províncies hi ha interessats nous, aquest any farem un bon grup.
alber_troy
alber_troy
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Sudanell
Moto : Versys 650

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por smasip Dt Abr 17, 2012 3:14 am

Bona tarda Albert, aquesta ruta 888, qui l'organitza? Tenen alguna página web on mirar informaciò i com ens podem inscriure? He mirat per moterus i no em surt.

Ja ens informaràs.

Salut

Salvador Masip
smasip
smasip
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por alber_troy Dt Abr 17, 2012 4:55 am

Hola! Aquesta sortida la organitzem un parell d'amics del Motomorroclub i jo.
Per inscriuret només cal que m'avisis.

Es el tercer any, serà semblant als primers; quedarem el dia 13 de maig als "Condes" a les 7:30 i allà donem als que han avisat unes fotocòpies amb la ruta.
Alguns porten l'entrepà i beguda de casa per esmorzar i cadascú només paga el seu menú que hem reservat previament i la nafta.
Son 800 kms per carreteres lo més revirades possibles i passem per 8 províncies diferents.
Tot molt lliure i una mica anàrquic. I també molt divertit el veure les cares dels que no estan acostumats a fer una sortida de tot el diumenge, al final acaben contents de rodar 10 hores per carreteres i paisatges especialment escollits per disfrutar de la moto, sigui el model que sigui, dons han vingut desde RR fins a Customs al seu ritme, que no es necessari nar en fila india a la velocitat del més lent...
alber_troy
alber_troy
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Sudanell
Moto : Versys 650

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Panotxa Dt Abr 17, 2012 6:52 am

jo m'apunto si s'apunta algun admtero mes Laughing
Panotxa
Panotxa
Admtero
Admtero

Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Invitat Dt Abr 17, 2012 6:53 am

jo el 13 de maig tinc al peke... passeu-s'ho be !!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por davidktm950 Dt Abr 17, 2012 7:01 am

Jo aquests dies soc fora.
davidktm950
davidktm950
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por smasip Dc Abr 18, 2012 4:44 am

Gracies per l'informació, Albert. Ja us avisarè si puc anar-hi, que aquest Maig i Juny tinc l'agenda molt apretada.
Primer he d'acabar de fer la Penitentes i veure si no acabo fins als "wemols" de tanta curva i tanta moto.

Salut
smasip
smasip
Timid
Timid

Nº de missatges : 26
D'on ets? : Lleida
Moto : Beverly 500/ SV 650

Tornar a dalt Ir abajo

3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo Empty Re: 3 RUTAS ORGANIZADAS DE 800 KMS en marzo, abril y mayo

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum