Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???
Una pregunta facileta...
Algú vol venir divendres a Andorra, el plan es pujar i baixar al matí, abans de les 14.00 hores a casa.
Sortida a les 09:00 pujada a Andorra, una volteta per les botigues de moto i tornada cap a casa per dinar i treballar (això últim jo per lo menos).
Si algú vol venir quedem a les 08:30 al Dalmau per sortir a les 9.
Algú vol venir divendres a Andorra, el plan es pujar i baixar al matí, abans de les 14.00 hores a casa.
Sortida a les 09:00 pujada a Andorra, una volteta per les botigues de moto i tornada cap a casa per dinar i treballar (això últim jo per lo menos).
Si algú vol venir quedem a les 08:30 al Dalmau per sortir a les 9.
Editat per darrera vegada per Emili el Dj Jun 26, 2008 8:22 am, editat 2 cops en total
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???
mañana curro:(
pero el viernes tengo fiesta y pensaba subir,si lo puedes aplazar:?:
pero el viernes tengo fiesta y pensaba subir,si lo puedes aplazar:?:
decai- Conegut
- Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200
Sin problema, quedamos el viernes a las 8.30 en el Dalmau y nos vamos para Andorra.
Ya he modificado el post inicial con el nuevo dia.
Nos vemos
Ya he modificado el post inicial con el nuevo dia.
Nos vemos
Emili- V.I.P
0K
encara que jo sortiria una mica mes aviat,per exemple a les vuit,per poder tenir temps de comprar alguna cosa.
fins dema:lol!:
encara que jo sortiria una mica mes aviat,per exemple a les vuit,per poder tenir temps de comprar alguna cosa.
fins dema:lol!:
decai- Conegut
- Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200
Venga vale, matinarem una mica, quedem a les 8 al dalmau. Al menys em deixaras fer un cafetet?
Emili- V.I.P
Ei Emili!!!!! estava intentant posar-me en contacte amb tu per saber quin dia pujaves a Andorra,m'ha anat d eluxe aquest post teu jijiji he de pujar a passar la revisió de la GS allà, i segons com canviar el neumàtic tmb...m'apunto a venir ok? potser m'hauràs de portar de paquet una estona mentres em fan la revisio...no se si em voldràs jajaja..ja em diràs si et va bé aixi reservo ja l'hora al concesionari. no se si tens el meu telèfon: sis quatre nou vint-i-nou setanta cinquantados.Merci!!!
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Cap problema. Ja som tres... algú més s'anima?
Emili- V.I.P
Ja m'agradaria pero m'es imposibles. Compreu moltes cosetes eh.
V'sssssssssssss
V'sssssssssssss
OhOhohhhhhhh.......
He consultat el temps per demà i donen aigua i alguna tormenta al Pirineu.. ja sé que no l'acerten mai pero... per si no hi ha res de nou, a les 8 seré allá, estic confirman lo de la revisió de BMW, pero si he de deixar la moto fins a les 19h passo de esperar-me tot el dia allà... jeje
Precipitacions:
a partir de mig matí s'esperen ruixats al Pirineu i a l'interior del quadrant nord-est, així com són possibles alguns ruixats aïllats a d'altres punts de muntanya. Seran d'intensitat entre feble i moderada, i localment aniran acompanyats de tempesta.
He consultat el temps per demà i donen aigua i alguna tormenta al Pirineu.. ja sé que no l'acerten mai pero... per si no hi ha res de nou, a les 8 seré allá, estic confirman lo de la revisió de BMW, pero si he de deixar la moto fins a les 19h passo de esperar-me tot el dia allà... jeje
Precipitacions:
a partir de mig matí s'esperen ruixats al Pirineu i a l'interior del quadrant nord-est, així com són possibles alguns ruixats aïllats a d'altres punts de muntanya. Seran d'intensitat entre feble i moderada, i localment aniran acompanyats de tempesta.
KOALA- ADMT
En principi a TV3 han donat pluja per la tarda i a la banda de la Vall d'Aran, però a més, a un tio com tú no l'espanten quatre gotes.
Emili- V.I.P
Jejejejeje tens raó!! jo aniria amb neu i tot...ens veiem dema a les 8 al Dalmau amb l'amic Decai..per fi coneixerem al gran viatger!!!
KOALA- ADMT
Ja explicareu si us heu mullat o no, jaja
V'ssssssssssssssssssss
V'ssssssssssssssssssss
Doncs al final no només no ens em mullat sino que hem tingut un dia espectacular, massa sol i tot (quina calor)
Ha estat un dia de lo més complertet, una rutilla entretinguda, unes compres profitoses i una molt bona companyia... que més es pot demanar!!
Ha estat un dia de lo més complertet, una rutilla entretinguda, unes compres profitoses i una molt bona companyia... que més es pot demanar!!
Emili- V.I.P
UUUUUUUUUEeeeeeeeee!!!! quin dia més macuuu!!!
M'HE DEIXAT LA CÀMARA!!!!
Em sortit fresquets i era molt agradable viatjar amb aquella temperatura...pero com més s'atançava el mitgdia...bufff kina calda!! pero s'ha aguantat bé, em anat de Shopping com les marujilles , em dinat i avall!!!! ens ho em passat força bé i he tingut l'oportunitat i el plaer de coneixer millor a l'Emili i al Joan, encantat d'haber passat un dia tant " complet " com diu l'Emili... que xaqueta más xula que se ha comprao el nene de la acapea!!! aniràs fresquet...Al Joan li ha quedat una cosa pendent....jijijijiji Vinga nois fins aviat!!!!!!!!
KOALA- ADMT
M'alegro molt q hagi estat tant be i com q han quedat compres per fer espero poder anar a la propera.
V?sssssssssssssss
V?sssssssssssssss
Molt be, m'alegro que os ho agueu passat be i que el dia respectés.
Vosaltres aneu aprenent on estan les botigues més interessants per la próxima sortida, a veure si m'hi puc apuntar, que en tinc moltes ganes !!
Bueno, ens veiem demá al Dalmau !!
V'sss
Vosaltres aneu aprenent on estan les botigues més interessants per la próxima sortida, a veure si m'hi puc apuntar, que en tinc moltes ganes !!
Bueno, ens veiem demá al Dalmau !!
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum