Associació de Motoristes Terraferma
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???
por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am

» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am

» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am

» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am

Col·laboradors

  • Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Firall10

  • hola

  • Neumaticos Pirelli

  • Glassdrive

  • descripcion

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

4 participantes

Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Emili Dc Jun 25, 2008 11:52 pm

Una pregunta facileta...
Algú vol venir divendres a Andorra, el plan es pujar i baixar al matí, abans de les 14.00 hores a casa.
Sortida a les 09:00 pujada a Andorra, una volteta per les botigues de moto i tornada cap a casa per dinar i treballar Sad (això últim jo per lo menos).
Si algú vol venir quedem a les 08:30 al Dalmau per sortir a les 9.


Editat per darrera vegada per Emili el Dj Jun 26, 2008 8:22 am, editat 2 cops en total
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por decai Dj Jun 26, 2008 3:39 am

mañana curro:(

pero el viernes tengo fiesta y pensaba subir,si lo puedes aplazar:?:

lol! lol! lol!
decai
decai
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Emili Dj Jun 26, 2008 5:26 am

Sin problema, quedamos el viernes a las 8.30 en el Dalmau y nos vamos para Andorra.
Ya he modificado el post inicial con el nuevo dia.
Nos vemos
lol!
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por decai Dj Jun 26, 2008 6:13 am

0K

encara que jo sortiria una mica mes aviat,per exemple a les vuit,per poder tenir temps de comprar alguna cosa.

fins dema:lol!: lol! lol! lol!
decai
decai
Conegut
Conegut

Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Emili Dj Jun 26, 2008 7:00 am

Venga vale, matinarem una mica, quedem a les 8 al dalmau. Al menys em deixaras fer un cafetet? Rolling Eyes
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por KOALA Dj Jun 26, 2008 11:03 am

Ei Emili!!!!! estava intentant posar-me en contacte amb tu per saber quin dia pujaves a Andorra,m'ha anat d eluxe aquest post teu jijiji he de pujar a passar la revisió de la GS allà, i segons com canviar el neumàtic tmb...m'apunto a venir ok? potser m'hauràs de portar de paquet una estona mentres em fan la revisio...no se si em voldràs jajaja..ja em diràs si et va bé aixi reservo ja l'hora al concesionari. no se si tens el meu telèfon: sis quatre nou vint-i-nou setanta cinquantados.Merci!!!

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Emili Dj Jun 26, 2008 7:26 pm

Cap problema. Ja som tres... lol! algú més s'anima?
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Àngel Dj Jun 26, 2008 8:21 pm

Ja m'agradaria pero m'es imposibles. Compreu moltes cosetes eh.
V'sssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por KOALA Dv Jun 27, 2008 1:58 am

OhOhohhhhhhh.......

He consultat el temps per demà i donen aigua i alguna tormenta al Pirineu.. ja sé que no l'acerten mai pero... per si no hi ha res de nou, a les 8 seré allá, estic confirman lo de la revisió de BMW, pero si he de deixar la moto fins a les 19h passo de esperar-me tot el dia allà... jeje

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Demafl7
Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Demafl7.0543c38d43

Precipitacions:
a partir de mig matí s'esperen ruixats al
Pirineu i a l'interior del quadrant nord-est, així com són possibles alguns ruixats aïllats a d'altres punts de muntanya. Seran d'intensitat entre feble i moderada, i localment aniran acompanyats de tempesta.
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Emili Dv Jun 27, 2008 8:48 am

En principi a TV3 han donat pluja per la tarda i a la banda de la Vall d'Aran, però a més, a un tio com tú no l'espanten quatre gotes. geek
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por KOALA Dv Jun 27, 2008 9:42 am

Jejejejeje tens raó!! jo aniria amb neu i tot...ens veiem dema a les 8 al Dalmau amb l'amic Decai..per fi coneixerem al gran viatger!!!
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Àngel Dv Jun 27, 2008 8:18 pm

Ja explicareu si us heu mullat o no, jaja
V'ssssssssssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Emili Ds Jun 28, 2008 5:30 am

Doncs al final no només no ens em mullat sino que hem tingut un dia espectacular, massa sol i tot (quina calor)
Ha estat un dia de lo més complertet, una rutilla entretinguda, unes compres profitoses i una molt bona companyia... que més es pot demanar!! lol!
Emili
Emili
V.I.P
V.I.P

Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por KOALA Ds Jun 28, 2008 1:37 pm

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

UUUUUUUUUEeeeeeeeee!!!! quin dia més macuuu!!!

M'HE DEIXAT LA CÀMARA!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Em sortit fresquets i era molt agradable viatjar amb aquella temperatura...pero com més s'atançava el mitgdia...bufff kina calda!! pero s'ha aguantat bé, em anat de Shopping com les marujilles , em dinat i avall!!!! ens ho em passat força bé i he tingut l'oportunitat i el plaer de coneixer millor a l'Emili i al Joan, encantat d'haber passat un dia tant " complet " com diu l'Emili... que xaqueta más xula que se ha comprao el nene de la acapea!!! aniràs fresquet...Al Joan li ha quedat una cosa pendent....jijijijiji Vinga nois fins aviat!!!!!!!!
KOALA
KOALA
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Àngel Ds Jun 28, 2008 11:45 pm

M'alegro molt q hagi estat tant be i com q han quedat compres per fer espero poder anar a la propera.
V?sssssssssssssss
Àngel
Àngel
ADMT
ADMT

Nº de missatges : 1338
D'on ets? : Alpicat (Lleida)
Moto : Kawasaki Ninja ZX900R

http://www.admt.es

Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Invitat Dg Jun 29, 2008 1:24 am

Molt be, m'alegro que os ho agueu passat be i que el dia respectés.

Vosaltres aneu aprenent on estan les botigues més interessants per la próxima sortida, a veure si m'hi puc apuntar, que en tinc moltes ganes !!

Bueno, ens veiem demá al Dalmau !!

V'sss

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Algú s'apunta divendres 27 a Andorra??? Empty Re: Algú s'apunta divendres 27 a Andorra???

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum