Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
10 de juliol, viatje a Andorra
+6
RED_SHARK
KOALA
decai
moi
Emili
sinosuke
10 participantes
Pàgina 1 de 1
10 de juliol, viatje a Andorra
El dijous anem uns quants a passar el dia a Andorra. Sortirem aviadet i la tornada dependrà de les circunstancies de cadascu, es decidirà a taula esmorzant, com les coses importants.
A les 08:00 hores a la benzinera DALMAU de la Ctra. Saragossa per fer café i tirar a les 08:30 hores.
A les 08:00 hores a la benzinera DALMAU de la Ctra. Saragossa per fer café i tirar a les 08:30 hores.
Re: 10 de juliol, viatje a Andorra
Jo treballo de matí però si m'animo potser vinc amb vosartres i ja tornaré abans. Ja et diré alguna cosa.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Eiiii, ya m'agradaría anar-hi, pero curro, pero casualment el dijous, hi ha moltes posibilitats de que estiga per allá de reparto, o sigui, que si veieu a un tio amb una furgoneta fer-vos les llargues saludeu, que seré jo, val?
Vinga passeu-s'ho molt be i no gasteu gaire. jejeje
V'sss
Vinga passeu-s'ho molt be i no gasteu gaire. jejeje
V'sss
Invitat- Invitat
A les 08:00 al Dalmau, això si, jo a dinar a casa, que a la tarda tinc feina.
Salut
Salut
moi- Nou
- Nº de missatges : 5
D'on ets? : Mollerussa
Moto : BMW R1200GS
yo como no puedo ir mañana porque curro:( pues he ido hoy:lol:
ya tengo garmin:P ya tengo garmin:P
ya tengo garmin:P ya tengo garmin:P
decai- Conegut
- Nº de missatges : 151
D'on ets? : Cadiz
Moto : RT1200
Ostras ja el tens!!!! quina enveja!! jeje suposos que el vas comprar a la tenda aquella que t'ho arreglavan a uns 440€ oi? ja ens l'ensenyaràs!
A veure si t'apuntas un Diumenge a venir amb nosaltres que ens ho passem molt be home,,,jjj salutacions Ah! h epassat la revisió a la meva churrina a MOto2 i m'ha costat, la revisio dels 10.000km i la anual 210€, ja es el que em van dir... bueno fins aviat
salutacions
A veure si t'apuntas un Diumenge a venir amb nosaltres que ens ho passem molt be home,,,jjj salutacions Ah! h epassat la revisió a la meva churrina a MOto2 i m'ha costat, la revisio dels 10.000km i la anual 210€, ja es el que em van dir... bueno fins aviat
salutacions
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
OK, JO M'APUNTO
OK, Jo m'apunto, però també faré viatge anada i tornada, com a molt tard a les 16:00h a casa, no tinc cangur!!
FINS DEMA MOTEROS!!!
FINS DEMA MOTEROS!!!
Jo demà no puc, però després de recorrer mitja andorra i coneixer tots els preus dels navegadors que menos que felicitar a Decai per la seva adquisició.
Ja l'ensenyaras que segur que es la bomba.
Ja l'ensenyaras que segur que es la bomba.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
Ostia nois! la tornada ha estat fantastica. El port del Cantó mola un colló. Parada a dinar a Sort, només arribar a l'esquerra, Can Joan crec... I de camí a Lleida pel Doll que, amb la calor que foteia, les gomes semblaven xicle, chachi chachi.
Quina enveja nois!!!
MEntres vosaltres feieu curves i de paseo per Andorra...jo a classe..això no es just!!!! que hi farem... Sebas ja has comprat el Bluethood?????? ja comentaràs val?
Recordeu que demà sobre les 20h crec, al bar LOUISIANA de pl. Europa
MEntres vosaltres feieu curves i de paseo per Andorra...jo a classe..això no es just!!!! que hi farem... Sebas ja has comprat el Bluethood?????? ja comentaràs val?
Recordeu que demà sobre les 20h crec, al bar LOUISIANA de pl. Europa
KOALA- ADMT
Ala que guai
Pues si Noel, ells en plan dominguero i nosaltres fent feina !!!
Quines ganes tinc de fer vacances i fer rutes d'aquestes entre setmana... llavors os acribillaré a missatges i fotos de les rutes !!! jejeje
Per cert, heu fet fotos?
V'sss
Pues si Noel, ells en plan dominguero i nosaltres fent feina !!!
Quines ganes tinc de fer vacances i fer rutes d'aquestes entre setmana... llavors os acribillaré a missatges i fotos de les rutes !!! jejeje
Per cert, heu fet fotos?
V'sss
Invitat- Invitat
Només una, amb la camara del +gas integrada al mobil, desde luego... es que si no ve el Koala...
sinosuke i companyia, llàtima que vaig tenir que marxar pitant despès de dinar, pel doll ja tenia la roda del darrera en condicions, (tu ja saps de que parlo), tenia presa i vaig arribar just a casa, bronca de la dona, dutxa i al curro, la propera sortida podem fer................Doll, port del Cantó, entrar a França per Andorra (que el Sebas compri les piles pels intermitens) i fer el port de la Bonaigua........uffff estic fatal.
Aquesta tarda marxo de vacances 3 semanes a Salou, ja veus, aixecat a les 10 del matí, fica't les xancles, ves a buscar el diari Segre i el pa, i vinga estirat al sol fins a l'hora de dinar, desprès migdiada fins a les 5 de la tarda, una mica de piscina i a donar un tomb amb la dona i el nen per agafar gana per sopar, i així tres semanes, ja veus quin pal i LA MOTO TANCADA A CASA, en fi que hi farem la vida es així de dura.
Adeu
Aquesta tarda marxo de vacances 3 semanes a Salou, ja veus, aixecat a les 10 del matí, fica't les xancles, ves a buscar el diari Segre i el pa, i vinga estirat al sol fins a l'hora de dinar, desprès migdiada fins a les 5 de la tarda, una mica de piscina i a donar un tomb amb la dona i el nen per agafar gana per sopar, i així tres semanes, ja veus quin pal i LA MOTO TANCADA A CASA, en fi que hi farem la vida es així de dura.
Adeu
moi- Nou
- Nº de missatges : 5
D'on ets? : Mollerussa
Moto : BMW R1200GS
jajajaja ostras noi!! quina vidorra!!!emportat la moto home!!! que per la part de Motbrió, on comença la montanya hi ha bones carreteres...pero bueno, no se si trovaràs el Segre per allà, suposo que coneixes algun kiosk jeje en fi, que disfrutis de les vacances i ficat cremeta eh! jajjaa
Bones vacances!!!!!!!!
Bones vacances!!!!!!!!
KOALA- ADMT
sortideta
TRES SETMANES SENSE MOTO???????
Jo no aguantaria,si al Hivern l'agafo igual i si fa molt fred dono un tomb pel poble fins que s'em congeles els dits
v'sss!
Jo no aguantaria,si al Hivern l'agafo igual i si fa molt fred dono un tomb pel poble fins que s'em congeles els dits
v'sss!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Doncs jo cuant hem vaig casar, vaig passar 2 setmanes al Caribe, i la veritat que l'única cosa que trobaba a faltar era la moto, Ostia quin mono que tenia:affraid: , ara si, en cuant vaig arribar, me vaig pegar una ruta de les que a mi m'agraden, que son sortir a les 7 del mati de casa i arribar a 1 de la tarde, només parant per fer el cigarret (si, en aquells temps fumaba), ni tans sols vaig fer el cafelet sagrat, es que tenia molt mono acumulat !!! jejeje
Doncs jo també surto tot l'any, fins i tot a l'hivern, o sigui que ja saps a qui avisar al hivern, Ok?
V'sss
Doncs jo també surto tot l'any, fins i tot a l'hivern, o sigui que ja saps a qui avisar al hivern, Ok?
V'sss
Invitat- Invitat
eiiiiiiiiiiiiii
aquesta me la vaig perdre, estava dscursio per Castelló, jejejejejjeje
vaig arribar ahir i ja tinc un mono bestial
ñaongggggggggggA
aquesta me la vaig perdre, estava dscursio per Castelló, jejejejejjeje
vaig arribar ahir i ja tinc un mono bestial
ñaongggggggggggA
sussno- Conegut
- Nº de missatges : 140
D'on ets? : PARDINYES - LLEIDA
Moto : YAMAHA FAZER 600 S2
Espero q haguiu comprat moltes cosetes per Andorra, ens veiem.
V'sssssssssssssssssssss
V'sssssssssssssssssssss
Si que van caure cosetes siiii, més d'un va baixar estrenant roba, rodes, ...
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum