Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida de tot un dia, 7/09/08
+6
sinosuke
Àngel
Emili
antoperez3
Panotxa
monti
10 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
sortida
doncs sentint'ho molt he d'anular la meva assistencia, entre que encara em costa anar en moto , que el temps passa volant i que no me n'he enrecordat,resulta que el diumenge ja el tenia reservat per acompanyar la Rebe i la Nuria per fer parapente. Ho sento,pero no vindre
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: Sortida de tot un dia, 7/09/08
alex escrigué:doncs sentint'ho molt he d'anular la meva assistencia, entre que encara em costa anar en moto , que el temps passa volant i que no me n'he enrecordat,resulta que el diumenge ja el tenia reservat per acompanyar la Rebe i la Nuria per fer parapente. Ho sento,pero no vindre
bueno home, tranquil que lo primer es lo primer . nos veiem......
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s
ja se que soc molt pesssssssat..... pero necesito amb una miqueta d' urgencia saber lo que voleu de 2º plat.
Gracies..... V'ssssssssssssss.
Gracies..... V'ssssssssssssss.
monti- Conegut
sortida
tranqui monti, ja et dic que fiquin el que fiquin so menjaran segur.
si tries tu ,no crec que es queixin.
envialsi un mp
v's!!
si tries tu ,no crec que es queixin.
envialsi un mp
v's!!
Panotxa- Admtero
i de pas baixan per mora podem parar un momen a veure aixo, que sembla bastan interesan.......
http://www.imageshack.us/
http://www.imageshack.us/
monti- Conegut
Em sap molt greu però al final no podre venir.
Avui començo les vacances i ens ha sortit la possibilitat de marxar uns dies fora a partir d'avui mateix. I si no marxo i canvio el viatge per la moto la meva "senyora" em pelarà.
Disfruteu molt de la sortida i a veure si a la propera em puc apuntar
V'ssssssssssssss
Avui començo les vacances i ens ha sortit la possibilitat de marxar uns dies fora a partir d'avui mateix. I si no marxo i canvio el viatge per la moto la meva "senyora" em pelarà.
Disfruteu molt de la sortida i a veure si a la propera em puc apuntar
V'ssssssssssssss
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
sortida
al final, no hi va ningu???????
ostras,i aixo que feia bona pinta
ostras,i aixo que feia bona pinta
Panotxa- Admtero
Renoi, al final me quedat sol
Ostras, es que anar i tornar sol... jo vindría encantat, a veure si algú s'anima i s'apunta, perque anar sol me "fot pal"...
Me quedaré a l'espera, o sigui que no confirmo res per si de cas, si a l'ultim moment vinguesa tranquil Monti pel papeo, ja m'apanyaria de cualsevol manera, jejeje no et preocupis, val?
V'sss
Ostras, es que anar i tornar sol... jo vindría encantat, a veure si algú s'anima i s'apunta, perque anar sol me "fot pal"...
Me quedaré a l'espera, o sigui que no confirmo res per si de cas, si a l'ultim moment vinguesa tranquil Monti pel papeo, ja m'apanyaria de cualsevol manera, jejeje no et preocupis, val?
V'sss
Invitat- Invitat
be la veritat es que m' agradaria molt que algu vinges crec que la surtida o val. i mes per que la e preparat amb moltes ganes de coneixer gent i que tronets que tinc moltes ganes de coneixeus. be feu lo que pugeu.......
| ||||
| |||
hal05 Moderador Año: 34 Registrado: 22 May 2008 Mensajes: 363 Ubicación: Salou Moto: Suz Burg 650 Exe |
|
monti- Conegut
Ostia Monti, em sap greu, ojala em pogues escapar. De cada 5 caps de setmana en treballo 2 sencerets i amb moltes hores, així que els altres tres són per la familia. Algún diumenge, com el passat, m'escapo pel matí i prou.
D'aquí uns anys, quan el nen passi del pare i la mare faci lo propi, potser no em perdre ni un.
D'aquí uns anys, quan el nen passi del pare i la mare faci lo propi, potser no em perdre ni un.
sortida
doncs,joker,veient que el dissabte a la nit han donat pluja,i que si el clima es fred i no surt el sol,em sembla que de parapente res de res. El que pasa es que fins dissabte a la nit no en sabre res.Per tant fins ultimisima hora no se si el diumenge el tinc lliure,si fos aixi t'acompanyariam (si no plou) jeje
V's
PD: Monti,ja et vaig dir que no et preocupessis pel menjar. Aquestos ho deboren tot
V's
PD: Monti,ja et vaig dir que no et preocupessis pel menjar. Aquestos ho deboren tot
Panotxa- Admtero
Hey que meu deixat sol per l'esmorzar. Monti no m'apuntis perque si e de pujar sol per esmorzar, sortire amb la gent que quedi per aqui y farem alguna ruteta.
Gracies.
Vsss.
Gracies.
Vsss.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
hola chicos , no os olvideis de mi, yo no podre salir todo el dia,despues del domingo pasado si vuelvo ha llegar a las diez de la noche mi mujer me vende la moto. jejejeje, metiene amenasado, voy a tener que hacerle un vuen regalo, pero para hacer una rutilla por la mañana no tengo problem.
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
be si no se pot
tranquils, si als que voleu fer la ruta no mes al mati voleu baixar a
esmorzar fer la sortida i al pas de Flix podeu tornar direccio Lleida
tambe o pode fer.
salud i força.........
V'ssssssssssssss...........
tranquils, si als que voleu fer la ruta no mes al mati voleu baixar a
esmorzar fer la sortida i al pas de Flix podeu tornar direccio Lleida
tambe o pode fer.
salud i força.........
V'ssssssssssssss...........
monti- Conegut
si podemos apuntarnos aun....iriamos mi mujer y yo y de segundo carne que el pescao no nos va muxo.
y donde ahi que pagarlo?
en alguna cuenta o in situ?
mi tlf 616 67 68 87 .
soy antonio
y donde ahi que pagarlo?
mi tlf 616 67 68 87 .
soy antonio
antoperez3- Conegut
- Nº de missatges : 155
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha fazer 600 s
Molt be Alex, el lloc de sortida será com sempre el Dalmau, lo que no hem posat hora de quedada per sortir amb temps de sobres...
Antonio, jo al final si que aniré, tinc ganes de passar tot un dia de moto i amb bona companyia i coneixer al anfitrió Monti !!!
Monti jo també carn !!!
Apunteu el meu movil per si de cas a l'ultim moment algú s'ho repensa: 696 71 37 47
V'sss
Antonio, jo al final si que aniré, tinc ganes de passar tot un dia de moto i amb bona companyia i coneixer al anfitrió Monti !!!
Monti jo també carn !!!
Apunteu el meu movil per si de cas a l'ultim moment algú s'ho repensa: 696 71 37 47
V'sss
Invitat- Invitat
antoperez3 escrigué:si podemos apuntarnos aun....iriamos mi mujer y yo y de segundo carne que el pescao no nos va muxo.
y donde ahi que pagarlo?
mi tlf 616 67 68 87 .
soy antonio
sence problemes, al pago se va l' acte tranquils que ja o trobarém al momen de pagar.
i moltes gracies per vindre.
dema os truco per quedar.
V'ssssssssssssssss.............
monti- Conegut
bueno.pos nos vemos alli monti.llegaremos para desayunar.
joker.segun google ahi una hora y media,asi que tendriamos que quedar a eso de las 7.30.,no?
bueno decidid la hora y nos vemos en dalmau.vssss
joker.segun google ahi una hora y media,asi que tendriamos que quedar a eso de las 7.30.,no?
bueno decidid la hora y nos vemos en dalmau.vssss
antoperez3- Conegut
- Nº de missatges : 155
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha fazer 600 s
Jo al final treballo de nit i no podre venir,llastima segur q estar incleible la sortida...la propera:cry:
Vale Antonio, a les 7:30 al Dalmau. Trucaré al Fali per si vol venir.
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
que no,que no hace falta ir hasta falset,los podemos esperar en mora,que es donde desayunaremos!!! si lees todo el post lo entenderas,no hace falta quedar a las 7.30
al final nos mojaremos
al final nos mojaremos
Panotxa- Admtero
Ostras, vaya lio ens estem fent !!! jejeje
En resum: Anem del Dalmau a Mora d'Ebre directament al esmorsar i quedem al Dalmau a les 8 per fer el cafetó.
Ok?
V'sss
En resum: Anem del Dalmau a Mora d'Ebre directament al esmorsar i quedem al Dalmau a les 8 per fer el cafetó.
Ok?
V'sss
Invitat- Invitat
Això Joan, possa ordre... que al final us vec al Dalmau esmorzant amb una mora.
Aki no hi ha qui s'aclari. ara SI ara NO. Al final se hi va o com anuncien plujes no se hi va. Aixo es .
Al final a les 8,00 al Dalmau i uns cap a Mora i els altres ja veurem. O tots a Mora i que ens doni d'esmorzar el Monti.
Vsss.
Al final a les 8,00 al Dalmau i uns cap a Mora i els altres ja veurem. O tots a Mora i que ens doni d'esmorzar el Monti.
Vsss.
davidktm950- V.I.P
- Nº de missatges : 814
D'on ets? : Rossello
Moto : KTM 990 SMR/Yamaha R 6
TOC TOC TOC...... a mi si que me tornareu BOIG sou mes perillosos que una caixa de granades ........ però com mes serem mes riurem. a veure qui ve a dinar dels dos? Alex, davidktm950??????
Editat per darrera vegada per monti el Ds Set 06, 2008 10:36 pm, editat 1 cop en total
monti- Conegut
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum