Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
Sortida de tot un dia, 7/09/08
+6
sinosuke
Àngel
Emili
antoperez3
Panotxa
monti
10 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Re: Sortida de tot un dia, 7/09/08
nosotros lo tenemos claro.si llueve cojemos el coche y punto....
de todas formas a las 8 en dalmau
antoperez3- Conegut
- Nº de missatges : 155
D'on ets? : lleida
Moto : yamaha fazer 600 s
antoperez3 escrigué:nosotros lo tenemos claro.si llueve cojemos el coche y punto....
vale!!!! mirar en la ruta que os colge del mapa y no teneis perdida.
monti- Conegut
- Nº de missatges : 152
D'on ets? : Mora d' Ebre ( Tarragona )
Moto : SUZUKI BANDIT 650s
tema gasolina : al costat d' on esmorzem tenim una benzinera del area de guissona, siusplau penseu que la ruta es llarga i crec que es molt important marxa amb als dipòsits plens .............
monti- Conegut
sols esmorzar i per a dos,que per dinar em sembla que no ja que potser a la tarde toca parapente
si vols dema et fem un truc al sortir a les 8 i et diem quans som
V'sss!!
V'sss!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
alex escrigué:sols esmorzar i per a dos,que per dinar em sembla que no ja que potser a la tarde toca parapente
V'sss!!
ok!!!!
monti- Conegut
Monti, jo vinc a tot !!!
No li tinc por a l'aigua, total avui me xopat cuant e passat pel teu poble... jejeje
V'sss
No li tinc por a l'aigua, total avui me xopat cuant e passat pel teu poble... jejeje
V'sss
Invitat- Invitat
Joker escrigué:Monti, jo vinc a tot !!!
V'sss
cullo de cullons podies parar un momen a fer un trago.
monti- Conegut
monti escrigué:Joker escrigué:Monti, jo vinc a tot !!!
V'sss
cullo de cullons podies parar un momen a fer un trago.
Lo bo es fa esperar... jejeje
Dema ens conéixerem !!!
Invitat- Invitat
Bones !!! Doncs perfí hem conegut al sr. Monti i tota la tropa
La sortida a quedat a mitjes per un "petit" incident, dic petit perque podrie haguer sigut molt pitjor... E rebut la trucada del Monti i m'ha informat que la parella de la Mega Scooter estan be, dintre del lo que podie haber estat. No els conéc de res, pero tots esperem que es recuperin aviat i tornin a agafar la moto per fer més sortides, que aquestes coses poden passar pero no per aixó deixin de realitzar les trobades amb els amics i companys, ok?
Bueno, doncs després d'aixó, els plans de la ruta han variat, pero insisteixo que els paissatges, les carreteres i tots els poblets per on hem passat eren molt macus i hem disfrutat del viatje, la ruta, del dinar i sobretot de la companyia, os adjunto unes fotillos per que vegueu el be que ens ho hem passat.
Moltes gràcies Monti per aquesta trobada tant maca i tranquil, que la proxima anirá mes be i la farem amb més ganes, val?
V'sss
La sortida a quedat a mitjes per un "petit" incident, dic petit perque podrie haguer sigut molt pitjor... E rebut la trucada del Monti i m'ha informat que la parella de la Mega Scooter estan be, dintre del lo que podie haber estat. No els conéc de res, pero tots esperem que es recuperin aviat i tornin a agafar la moto per fer més sortides, que aquestes coses poden passar pero no per aixó deixin de realitzar les trobades amb els amics i companys, ok?
Bueno, doncs després d'aixó, els plans de la ruta han variat, pero insisteixo que els paissatges, les carreteres i tots els poblets per on hem passat eren molt macus i hem disfrutat del viatje, la ruta, del dinar i sobretot de la companyia, os adjunto unes fotillos per que vegueu el be que ens ho hem passat.
Moltes gràcies Monti per aquesta trobada tant maca i tranquil, que la proxima anirá mes be i la farem amb més ganes, val?
V'sss
Invitat- Invitat
Os han agradat?
Pues ara les de l'Horta de St, Joan
La Monica i l'Antonio
Erem una bona colla...
Eiii, meu enxampat !!! jejeje
1º Amanida
2º Fideuá (comensada es clar) je je A mig menjar hem vaig adonar que no habia fet la foto... ay!!! un que no es professional... jejeje
3º Corder uhmm ñam ñam, lo que amb el postre va haver un petit problema, es que estabe tant bo que habeure qui deixaba de menjar per fer una foto... jejeje
Fins a la próxima !!!
V'sss
Pues ara les de l'Horta de St, Joan
La Monica i l'Antonio
Erem una bona colla...
Eiii, meu enxampat !!! jejeje
1º Amanida
2º Fideuá (comensada es clar) je je A mig menjar hem vaig adonar que no habia fet la foto... ay!!! un que no es professional... jejeje
3º Corder uhmm ñam ñam, lo que amb el postre va haver un petit problema, es que estabe tant bo que habeure qui deixaba de menjar per fer una foto... jejeje
Fins a la próxima !!!
V'sss
Invitat- Invitat
donca quina enveja!!!!
monti: sento lo de que eram molta mes,pero que molts,dels que haviem dit,pero comque aqui som sempre els mateixos posant els posts ,doncs que alfinal arriba el diumenge i ala 17 persones que diuen " on anem??" i clar no els hi diras jo para aqui i tu para alla,no?
bueno igualment m'alegro molt d'haver-te conegut i que els tres companys hagin disfrutat de la teva companyia
V'ss!!!!!!!!!
PD: als companys de la scooter ,que no sigui res i a recuperar-se,anims!!
monti: sento lo de que eram molta mes,pero que molts,dels que haviem dit,pero comque aqui som sempre els mateixos posant els posts ,doncs que alfinal arriba el diumenge i ala 17 persones que diuen " on anem??" i clar no els hi diras jo para aqui i tu para alla,no?
bueno igualment m'alegro molt d'haver-te conegut i que els tres companys hagin disfrutat de la teva companyia
V'ss!!!!!!!!!
PD: als companys de la scooter ,que no sigui res i a recuperar-se,anims!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Molt guapes les fotos ..m'alegro que hagi anat tant be...i espero que la parella accidetada no tingui res.
V'sssssssssssssssss
V'sssssssssssssssss
moltes gracies a tots vosaltres per vindre, al final com dius tot lo bo costa i em coincidid i mos em conegut una mica , tranquils que ja coincidirem amb mes d' una, no mes que disculpeu per lo del l' esmorzar ja que al final estaba tot ple, i al del rest. o veia molt complicat.
PD: les fotos son molt xules.
PD: les fotos son molt xules.
monti- Conegut
Bueno Monti, dona'ls-hi anims als companys de la mega-scooter. M'alegro que no fos res greu.
be lo que es al Toni te alguna costella tocada i cops per tot arreu, es al problema d' anar amb texans. La Cori es la que a sortit mes malt parada, tibia, perone i al ginoll i molt cops, suposso quen aquesta tarda sabre alguna cosa mes de com anat si l' operen, o no. Ells tambe estan agraits per l' atencio que heu tingut, ja que estan informats de que va vindre gent de Lleida.
V'ssssssssssssss.....
V'ssssssssssssss.....
Editat per darrera vegada per monti el Dc Set 10, 2008 5:26 am, editat 1 cop en total
monti- Conegut
Ja ens mantindràs al corrent del seu estat, anims i força per la recuperació. Havere si pel dia 19 del mes vinent algú els pot baixar en cotxe i els aconvidem a esmorzar.
Espere'm es recuperin el mes aviat possible i puguin tornar a gaudir de la moto..els espere'm el dia 19..fins aviat.
V'ssssssssssssssss
V'ssssssssssssssss
fotos 07/09/08.
http://www.imageshack.us/
monti- Conegut
Molt guapes les fotos !!!
Fins aviat company !!
V'sss
Fins aviat company !!
V'sss
Invitat- Invitat
Eiii, que aquestes també en son de maques !!! Je, je
Quines caretes de bones persones que fem tots !!! ji ji ji
V'sss
Quines caretes de bones persones que fem tots !!! ji ji ji
V'sss
Invitat- Invitat
Si senyor!!!! han sortit força bé...com la càmara es més bonna que la meva... jeje merci!!! Les meves les tindreu ben aviat a l'apartat de Fotos.
KOALA- ADMT
- Nº de missatges : 413
D'on ets? : LLEIDA
Moto : BMW K1200GT
Ei Noel, enviali al webmaster alguna foto de les que et vaig enviar, ok? Merci
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
Permisos d'aquest fòrum: