Temas similares
Últimos temas
» NO FUNCIONA AQUESTA WEEB???por tecelan69 Ds Abr 22, 2017 9:20 am
» 6è Raid ADMT 2016
por reporter Dt Mar 22, 2016 6:23 am
» Restyling 990 ADV
por Butxana Dt Mar 08, 2016 11:33 am
» Hola!!!
por Invitat Dj Nov 26, 2015 7:58 am
dilluns 16 març, DIVERSION DAY!!!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
dilluns 16 març, DIVERSION DAY!!!
Doncs que m'he demanat festa pel dilluns i aixi fer el bateig de la meva vella-nova yamaha diversion !!!
ja la tinc llesta i havia pensat fer un tomb per anar fent-li el rodatge.
si algu em vol acompanyar que m'ho digui,pero sera a un ritme tranquilet de 100km/h ,eh??!!
si qui em vulgui acompanyar te nocions de mecanica millor,ja que tot sera que començi a desmontar-se a peces!!
ja la tinc llesta i havia pensat fer un tomb per anar fent-li el rodatge.
si algu em vol acompanyar que m'ho digui,pero sera a un ritme tranquilet de 100km/h ,eh??!!
si qui em vulgui acompanyar te nocions de mecanica millor,ja que tot sera que començi a desmontar-se a peces!!
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Re: dilluns 16 març, DIVERSION DAY!!!
doncs que al final vaig anar a fer el doll passant per Ager,i molt be, vaig trobar tensa la cadena i amortiguacio,coses que vaig afluixar.
pel cami em vaig trobar al Joker ,quina coincidencia!!!
bueno,te molts baixos,va fineta,amb un petit bache entre 3 i 4 mil voltes,i velocitat de creuer sense apretar es de 105,110 km/h.
diumenge igual vindre amb ella, mirare si em dona permis la panotxa
pel cami em vaig trobar al Joker ,quina coincidencia!!!
bueno,te molts baixos,va fineta,amb un petit bache entre 3 i 4 mil voltes,i velocitat de creuer sense apretar es de 105,110 km/h.
diumenge igual vindre amb ella, mirare si em dona permis la panotxa
Panotxa- Admtero
- Nº de missatges : 2655
D'on ets? : ciutada del mon
Moto : varadero
Vigila a veure si ara la panotxa es posarà gelosa i no voldra que la tornis a montar, que això de fer-li el salt no està gens bé.
Emili- V.I.P
- Nº de missatges : 721
D'on ets? : Lleida
Moto : KTM 1190 Adventure
ostras tu quina sor ara podras fe realitat el sonni de tots els homes,
montarte un trio, encara que realment no u se aveure si resultara que la yamaja , no es femenino y et surti el tiro per la cul.......ata, jajejaja
montarte un trio, encara que realment no u se aveure si resultara que la yamaja , no es femenino y et surti el tiro per la cul.......ata, jajejaja
riki- V.I.P
- Nº de missatges : 1009
D'on ets? : ESPAÑA
Moto : ROJA
Je, je, je, doncs si nois, ho sento, pero e set el 1º privilegiat en conéixer a la Diversion !!! Quina casualitat !!!
V'sss
V'sss
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum